Mwah, ik hoop en zou het leuk vinden als een van de groepen zou winnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef Karina het volgende:
Als ik mag gokken dan denk ik dat Irma gaat winnen.
als je dan nog maar wel af en toe je commentaar komt geven hierquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik haak af, ik vind het niet echt interessant meer. De mensen die door zijn doen me niet genoeg om er iedere vrijdag vaste prik voor de tv op af te stemmen. En Wendy en haar met valse sentiment besmeurde kutsmoel doet me m'n nagels uit m'n riemen trekken en m'n vork in m'n ogen prikken.
Dat er 6 door zouden gaan, al ver voor de uitzending viel dat hier al te lezen. En aan het voorstukje kon je niks meer halen dan dat ze gingen kiezen tussen een van de tweequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Huh? Over beide Rachels? Dat was een gok? Omdat je dat al steeds in het voorstukje zag, dat was wel aan te zien komen.
Ik geloof je lekker toch nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik haak af, ik vind het niet echt interessant meer. De mensen die door zijn doen me niet genoeg om er iedere vrijdag vaste prik voor de tv op af te stemmen. En Wendy en haar met valse sentiment besmeurde kutsmoel doet me m'n nagels uit m'n riemen trekken en m'n vork in m'n ogen prikken.
De jury schuift geloof ik 2 naar voren die eruit moeten. Het publiek stemt welke zij eruit willenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:06 schreef ShadyLane het volgende:
Hoe gaat het qua stemmen bij X-factor? Alleen jury, of ook sms, of alleen sms? In geval van alleen sms wint Irma niet, die blijft de dertienjarige meisjes niet boeien.
andersom toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De jury schuift geloof ik 2 naar voren die eruit moeten. Het publiek stemt welke zij eruit willen
Max in Concertquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef ranja het volgende:
Clara door
Harry dooralsof die de top 40 bestormt en Ahoy uitverkoopt
heel erg achter de schermen dan..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, gewoon achter de schermen gaan werken is op zich toch ook wel goed!?![]()
ik neem niet aan dat je het ook over mij hebt, maar toen erik dat zei... tsjaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat er 6 door zouden gaan, al ver voor de uitzending viel dat hier al te lezen. En aan het voorstukje kon je niks meer halen dan dat ze gingen kiezen tussen een van de twee
Oh dat zou fijn zijn als het echt zo zou gaan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De jury schuift geloof ik 2 naar voren die eruit moeten. Het publiek stemt welke zij eruit willen
Nah dan zat ik in ieder geval in de buurtquote:
Oh ik weer niet meer wie het zei, het waren er een aantalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik neem niet aan dat je het ook over mij hebt, maar toen erik dat zei... tsja
Erik de jury zei hetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ik weer niet meer wie het zei, het waren er een aantal
Alsof Clara de top 40 bestormt en Ahoy uitverkooptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef ranja het volgende:
Clara door
Harry dooralsof die de top 40 bestormt en Ahoy uitverkoopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |