Over 30 jaar: een Fok! 3FM reunie: Heey Diedjeej, ouwe faler!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Opgeslagen , screenshots

jah!!! iemand die zn vervoersbewijs niet wou laten zien aan de conducteur (zat naast me) gaf de conducteur een klap!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:25 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik las het op Twitter. Er was iemand uit de trein gezet. Toch

Ojee..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Opgeslagen , screenshots

Dan doe ik ook wel mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Daar is het PSB-alarm weer. U weet niet wat te doen?!
[ afbeelding ]

Die Engelsen zijn er heel goed in om platen niet in Nederland uit te brengen. Coldplay heeft hier ook Lovers in Japan overgeslagen en Editors Put Your Hands Towards the Air (om er maar ff wat te noemen).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eén goed nummer: Hometown Glory. Verder is 't niks.
Blijkbaar was Hometown Glory ook als single uitgebracht. Nog NOOIT op 3FM gedraaid. Gelukkig andere nummers wel 200 keer.

Hahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Over 30 jaar: een Fok! 3FM reunie: Heey Diedjeej, ouwe faler!
 !
!

Whehequote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan doe ik ook wel mee.
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Over 30 jaar: een Fok! 3FM reunie: Heey Diedjeej, ouwe faler!
 !
 !

Je zou toch denken dat djs ook zelfstandig na kunnen denkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die Engelsen zijn er heel goed in om platen niet in Nederland uit te brengen. Coldplay heeft hier ook Lovers in Japan overgeslagen en Editors Put Your Hands Towards the Air (om er maar ff wat te noemen).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |