Je zou idd bijna beginnen te twijfelen aan het 'brede' muzikale inzicht van de gemiddelde 3FM-dj. Genoeg nieuwe muziek en heeeeel toevallig deze als MHquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:20 schreef TheZapster het volgende:
Goh wat een goede, verrassende MH weer zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope! moest even 2 pizza's opetenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
Heeeeee daar is Hans
Je was toch niet in slaap gevallen![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
De bank is goed gevuld met bankgasten en domien is er ook
Had nog eerder suffy verwacht dan dit , deze moet je gewoon niet te vaak horenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zou idd bijna beginnen te twijfelen aan het 'brede' muzikale inzicht van de gemiddelde 3FM-dj. Genoeg nieuwe muziek en heeeeel toevallig deze als MH.
En ja, sorry Veenstra, maar ik had wel wat afwisselenders verwacht.
Jij ook al 2 pizzas op , heb er 1,5 opquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope! moest even 2 pizza's opeten. Ditmaal van de Aldi, maar toch best wel lekker
ik vind het wel een lekker vrolijk nummertjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
Zo'n jingle draaien en dan Jack Johnson draaien.. beetje jammer
Goed bezig!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij ook al 2 pizzas op , heb er 1,5 op
Wat betreft het album in zn geheel ben ik het met je eens, maar Spaceman vind ik de beste track.quote:
Ik las het op Twitter. Er was iemand uit de trein gezet. Tochquote:
Goede plaat voor zondag want dan gaat het richting de 11 gradenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik vind het wel een lekker vrolijk nummertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |