Maar er komt te veel op ze af omdat de aanvallers en het middenveld weer lopen te verzaken.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:16 schreef MaxC het volgende:
Geweldig begin en een nog betere goal
Na 25 min. iets minder maar de verdediging staat goed!
Interesseert me weinig nu, ben allang blij als we met 3 punten uit Utrecht terug komen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Maar gaan er nog aanvallers scoren bij Ajax ipv verdedigers in de competitie?
.
Het is ook nooit goed he?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:48 schreef HeatWave het volgende:Maar gaan er nog aanvallers scoren bij Ajax ipv verdedigers in de competitie?
.
Mooi toch, die frustratie. Ze benadelen alleen zichzelf er maar mee.quote:
Tuurlijk wel, maar erg opvallend is het welquote:
Opvallend is het ook dat jij altijd wat te zeiken hebt en nooit eens positief bent, zeverzak. Kom toch eens uit dat 95 tijdperk man.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar erg opvallend is het wel.
Ik zal je als je later groot bent de betekenis van "quote:Op zondag 1 maart 2009 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Opvallend is het ook dat jij altijd wat te zeiken hebt en nooit eens positief bent, zeverzak. Kom toch eens uit dat 95 tijdperk man.
Hoop dat het meevalt... dit zou wel weer heel zuur zijn..quote:
Precies. of laat Aissati het laatste kwartiertje meedoenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:21 schreef Nashje het volgende:
Waarom kan Martina niet invallen ipv Kennedy eigenlijk?
Maar ook weinig tegenstand. Aanvallend vond ik het middenveld en de aanval weer zwakjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:20 schreef Wooldoor het volgende:
Damn zakelijk gewonnen zeg, werd echt sterk verdedigd deze wedstrijd. Het centrum met Wielaert en Oleguer stond erg goed en Vermaelen was helemaal goed bezig.
Dan wordt meteen het jachtseizoen geopend. Tegen zulke schopploegen moet je geen kwetsbare spelers binnen de lijnen brengen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:22 schreef Silaz het volgende:
[..]
Precies. of laat Aissati het laatste kwartiertje meedoen
De Graafschap zit zelfs na Marseille volgens mijquote:Op zondag 1 maart 2009 14:20 schreef RayMania het volgende:
Blijkt maar weer dat ik er geen verstand van heb.
Goede zege, mooie 'reeks' nu. Nu de volle mep pakken tegen ADO en De Graafschap en dan vol vertrouwen naar Marseille.
Yes. Verloren van PSV, NEC en nu Ajax. Wonnen zelfs 3-0 van Twente.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:23 schreef Suijk het volgende:
Pas de derde nederlaag thuis van Utrecht dit seizoen? Incl. NEC vorige week.
Het is natuurlijk hartstikke triest maar ik kon een glimlach niet onderdrukken over hoe het geschreven was.quote:
Wat dat betreft wel een 'nadeel' dat alle concurrenten geen Europese verplichtingen hebben, maar ben wel blij dat we De Graafschap treffen na Marseille uit. Maar goed, dat hadden we ook met Volendam na Fiorentina uit en dat ging ook niet eenvoudigquote:Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef Suijk het volgende:
PSV mag van mij zelfs wel winnen van Twente. Die hebben ook nog niet gewonnen van Feyenoord in de Kuip en Twente wint wel van Willem II.
Leuk Twente-PSVquote:Op zondag 1 maart 2009 14:24 schreef RayMania het volgende:
Programma concurrenten om plek twee:
ADO Den Haag - Ajax
FC Twente - PSV
sc Heerenveen - FC Groningen
Ajax - De Graafschap
Feyenoord - PSV
Willem II - FC Twente
sc Heerenveen - Sparta
Nu zes punten op PSV en ik denk dat dat meer gaat worden deze komende weken. Ik verwacht dat Ajax zes punten pakt en dat PSV zeker punten gaat verspelen. Hopen op een gelijkspel tussen Twente en PSV volgende week en dat Heerenveen ook niet wint.
Nee, dat is waar. Maar vandaag is dan weer positief, na een Europese wedstrijd. Op de een of andere manier kan het ook helpen denk ik, mooie flow.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel een 'nadeel' dat alle concurrenten geen Europese verplichtingen hebben, maar ben wel blij dat we De Graafschap treffen na Marseille uit. Maar goed, dat hadden we ook met Volendam na Fiorentina uit en dat ging ook niet eenvoudig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |