Met een week of twee is die er wel weer bij denk ikquote:
Omdat Van Basten hem niet mag... Ik blijf het triest worden dat hij zo behandeld wordt. Het zou mooi zijn als er initiatief van de supporters komt om onze steun te betuigen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef StarGazer het volgende:
Waarom zit Bruno Silva niet bij de selectie
Vd Wiel doet het goed dus geen reden om hem te vervangen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Omdat Van Basten hem niet mag... Ik blijf het triest worden dat hij zo behandeld wordt. Het zou mooi zijn als er initiatief van de supporters komt om onze steun te betuigen.
Mooie opstelling trouwens.
Gewoon de standaard risicoduels met PSV, Feyenoord en Utrecht.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind trouwens dat we dit seizoen wel verschrikkelijk veel half 1 wedstrijden hebben.
twente uitquote:Op zondag 1 maart 2009 12:11 schreef RayMania het volgende:
Open naar weer een lastige uitwedstrijd.
Welgeteld twee eenvoudige uitwedstrijden gehad dit seizoen (Borac en De Graafschap). De rest was bagger, gelijkspelen, verliezen, achter komen of billenknijpen. 2-1 voor Utrecht denk ik.
Hij speelde er vorig jaar ook alquote:Op zondag 1 maart 2009 12:12 schreef Fortitudo het volgende:
had van basten silva niet gehaald of was het zn voorganger?
Ik zet in op een gelijkspel. Al hebben we nu wel Vermeerquote:Op zondag 1 maart 2009 12:11 schreef RayMania het volgende:
Welgeteld twee eenvoudige uitwedstrijden gehad dit seizoen (Borac en De Graafschap). De rest was bagger, gelijkspelen, verliezen, achter komen of billenknijpen. 2-1 voor Utrecht denk ik.
je bent wel lekker pessimistisch. Ik denk dat het belangrijk is dat ajax eens een keer niet binnen 20 minuten achterkomt.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:11 schreef RayMania het volgende:
Nee, anders had hij wel in de basis gestaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:12 schreef Fortitudo het volgende:
had van basten silva niet gehaald of was het zn voorganger?
Dat was ook billenknijpen, 0-2 viel na een counter in de 92'.quote:
Wanneer was dat dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
je bent wel lekker pessimistisch. Ik denk dat het belangrijk is dat ajax eens een keer niet binnen 20 minuten achterkomt.
Hij zei toch uitwedstrijdenquote:
heracles, volendam, etc.quote:
UEFA cup is niet haalbaar, we moeten 2de zien te worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:14 schreef Leonos het volgende:
Net alsof het nog belangrijk is wat we gaan doen in de competitie
Gewoon naar de UEFA Cup kijken en meer niet.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:14 schreef Leonos het volgende:
Net alsof het nog belangrijk is wat we gaan doen in de competitie
Gewoon naar de UEFA Cup kijken en meer niet.
Het is gewoon de waarheid. Twee keer uit de nul gehouden in de competitie en slechts vier keer gewonnen (waarvan twee tegen de nummers 17 en 18). Dit wordt gewoon weer een wedstrijd zoals tegen Groningen en ik zie ook wel een rode kaart vallen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
je bent wel lekker pessimistisch. Ik denk dat het belangrijk is dat ajax eens een keer niet binnen 20 minuten achterkomt.
Voor welke wedstrijd? En je kan maar maximaal vier kaarten halen met een SCC.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er iemand hier waarvan ik zn seizoenskaart kan gebruiken om alvast kaartjes te halen. Heb er stuk of 6 nodig maar mn CC zijn pas vanaf vrijdag geldig,Ben bang dat de goedkopere vakken(liefst 128) dan al uitverkocht is.
Hij is fit genoeg zeiden ze net. Wel vreemd dat er dan blijkbaar niet aan Silva wordt gedacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |