quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Precies, die aantrekkelijke en spontane jongeman was ik
Ja hoor, allesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Weet je er nog wel wat van, koning bier?
ze keek me aan alsof ze ineen keer een mes uit dr tas zou trekken dus toch maar eieren voor mn geld gekochtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Met je geflopte noorsbloed hoax.
Als jij me per PM even eraan remindquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben iig zeker geen SC-klberik post wel redelijk veel in de gewone klb topics, en was wel benieuwd naar sommige users die kwamen dus tja.. waarom zou ik dan niet langsgaan
? en t was ook leuk yvonne er in een keer bleek te zijn
en gewoon topics in de gaten houden... kom je volgende keer wel?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:52 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
aardig omhoog? zeg maar gerust grof omhoogondanks mijn vroege vertrek, ik moest nog met de trein terug, heb ik het naar m`n zin gehad. Vooral jou reactie toen je zag dat ik wel degelijk besta
The next generationquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vond het erg leuk eens een heel andere club users in het echt te zien. Was erg gezellig.
Bek dicht sissy, jij was er niet eensquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:42 schreef De_Ananas het volgende:
Het was dus inderdaad een ONZ meet.
Ik ga nog wel een keer naar een oude garde-SC meetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:42 schreef De_Ananas het volgende:
Het was dus inderdaad een ONZ meet.
Ik kon niet anders was ik gekomen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:42 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Bek dicht sissy, jij was er niet eens
En ik ben heul niet kleinquote:
ah nu weet ik wie je bedoelde toen je je username zeiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoihet was kort maar krachtig van mijn kant
Yvonne een meid noemenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klein maar fijn
Yvonne is echt een toffe meid in het echt
Jouw heb ik niet gezien!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoihet was kort maar krachtig van mijn kant
Ze is toch ook maar 21?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Yvonne een meid noemen
[..]
Jouw heb ik niet gezien!
ho ho, niet zo slijmen... gewoon 41 okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |