Ik wilde het net vragenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmmm... klinkt alsof dat wel zo is... Afwachten dus maar.
(en nee, ik weet 't verder ook nog niet)
Langer Weekend A lijkt mij dan weer totaal onlogisch. Dat programma is al lang genoeg met 3 uur, en Annemieke heeft 's ochtends én de volgende ochtend ook al 2 uur.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen. Ik hoop op een extra uurtje voor That's live, maar denk eigenlijk dat Weekend DNA nog wat langer gaat duren. Dan gaat Annemieke er flink op vooruit qua uitzendtijd..
GerbenP.
quote:De single 'Not A Real talent' van de 3FM Serious Talent band Hit Me TV is deze maand gratis en voor nop te downloaden. Doe het nu!
uuhm daar zit wat in jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:15 schreef Sirolf het volgende:
Langer Weekend A lijkt mij dan weer totaal onlogisch. Dat programma is al lang genoeg met 3 uur, en Annemieke heeft 's ochtends én de volgende ochtend ook al 2 uur.
Echter,tussen 23 en 0 uur is geen los programma te plaatsen. That's Live verlengen klinkt mij dan nog het meest aannemelijke.
Bedankt voor het melden. Zal dit jaar weer meedoen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:32 schreef borisz het volgende:
Voor wie er nog mee wil doen
Wielerprono 2009 #1 Teken de startlijst, we gaan beginnen
De zingende Zweedse tandartsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:39 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sing Hallelujah: sing hallelujah!!!![]()
* Briggy zingt Hallelujaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:39 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sing Hallelujah: sing hallelujah!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
* Briggy zingt Hallelujaaaaaaaaaaaaah![]()
Goedenavond 3FM-ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |