Doe je account eens invullen hier op Fok!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:29 schreef on_air het volgende:
Hoeren. LastFM pakt mijn iPod niet (meer) om te scrobbelen. Zo mis ik een hoop afgespeelde muziek.
Whoiquote:

Enjoyquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:03 schreef Sersjee het volgende:
Hartstikke leuk, zo'n Ekstra Weekend en MYA, maar ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op een avond wonderschone liedjes. Holy crap, wat heb ik zin in Johan @ de Kleine Komedie!

En dan ga je de oplossing geven voor mijn iPod probleem?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je account eens invullen hier op Fok!(Bij Opties
)
[..]
Whoi

Neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:39 schreef on_air het volgende:
[..]
En dan ga je de oplossing geven voor mij iPod probleem?

Desillusie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
NeeApple & iPod weet ik helemaal niks van
Ik kan er ook niet mee omgaan

Last.fm-forum al geraadpleegd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:39 schreef on_air het volgende:
[..]
En dan ga je de oplossing geven voor mijn iPod probleem?

Vooral zo houden!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
NeeApple & iPod weet ik helemaal niks van
Ik kan er ook niet mee omgaan

Dat kan, maar er zijn meer mensen met verschillende soorten iPod-scrobble-problemen op deze wereld die daar om hulp vragen. Wie weet zit daar 'n soortgelijk probleem als die van jou bij, en is dat daar gepost....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee. Vermoed dat het meer aan de iPod ligt dan LastFM.

Hans is ook weer wakkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:50 schreef -Hans- het volgende:
East 17![]()
.
Om 18:10 is het tijd voor de Disco Classics

Nou, zal het Weekend DNA wat langer gaan duren of komt er een compleet nieuw programma bij op 3FM ? Misschien wat extra tijd voor That's live??quote:VANAF VOLGENDE WEEK NIEUWE 3VOOR12WHITENOISE UITZENDTIJD: Elke zaterdag op zondagnacht: 00.00 - 02.00 uur live op 3FM, daarna on demand op 3VOOR12.

*huu* nu mee bezig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan, maar er zijn meer mensen met verschillende soorten iPod-scrobble-problemen op deze wereld die daar om hulp vragen. Wie weet zit daar 'n soortgelijk probleem als die van jou bij, en is dat daar gepost....
By the way, je iPod-software is up-to-date? En heb je de iPod toevallig al gereset?

Echt een super plaatquote:

Vooral die Big Daddy Kane-sample is cool ("let it roll").quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een super plaat. Jammer dat die sukkels het eind afkappen want juist het eind met de piano is erg mooi
.

Of eigenlijk is dat het enige coole aan die plaatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooral die Big Daddy Kane-sample is cool ("let it roll").

uuhhm zal er bij een volgende keer even extra op lettenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:54 schreef cosmick het volgende:
Vooral die Big Daddy Kane-sample is cool ("let it roll").

Hmmm... klinkt alsof dat wel zo is... Afwachten dus maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, zal het Weekend DNA wat langer gaan duren of komt er een compleet nieuw programma bij op 3FM ? Misschien wat extra tijd voor That's live??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |