Ja promoveren haha, ik heb me er bij neergelegd dat dat nu in ieder geval niet gaat gebeuren. Maar wie weet, promoveren is wel iets wat altijd nog kan (zei zij dapper

). Ik hoop voor nu gewoon op een leuke baan. Voorlopig zit ik hier goed waar ik zit, maar je weet zelf ook hoe dat gaat dan, onderzoek afgelopen betekent ook baan weg. Soms proppen ze je wel ergens anders tussen maarja er is gewoon niet altijd plek en geld.
En dat jaar China tsja... laat ik het zo zeggen, vanaf dat ik wist wat ik wilde studeren wist ik ook van het jaar weg. Ik had de site van de universiteit waar ik heen zou gaan gebookmarked staan en ik kende hem werkelijk uit mn hoofd. Ik verslond echt weblogs van mensen die er zaten en heb 100en foto's van dorms en campussen enzo opgeslagen. Toen het niet doorging was het echt wel een beetje een klap. Maarja, er is weinig aan te doen nu. En het standpunt van de universiteit is ergens ook wel begrijpelijk, er zijn gewoon teveel studenten nu. Maar het voelt wel naar.
Maar ach, nu kan ik daar tenminste gewoon fijn heen op vakantie, zonder elke week opstellen en spreekbeurten en toetsen enzo

das ook wat waard.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回