quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ben er weer!![]()
Vakantie-midweek was leuk, we zijn, ook naar een boerderij geweest waar ze net als bij mij op de groep, ook wonen, en werken. Het was een samenwerking met Natuurmonumenten en een zorg-instelling. Toevallig, zijn de gebouwen daar door dezelfde architect ontworpen als de, gebouwen, op ons erf.![]()
Lekker met opa en oma, weggeweest dan konden mijn ouders, nog even wat samen doen en er was ook een sauna en, bubbelbad.![]()
![]()
En oja, ik kreeg in mijn vakantie te horen, dat ik geen internet op mijn, nieuwe kamer kreeg van de insteling, en dat we dat zelf maar, moesten regelen mocht ik het willen (ahum).
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat hebben we toen, maar gedaan, we zijn naar Deventer gereden en hebben een T-mobile mobiel internet geregeld en nu ben ik ( bij mijn ouders) online.
Nu nog, testen op de groep en in mijn nieuwe kamer. Maar man, wat is dat makkelijk, te, installeren zeg (je hoeft niks te doen ).
Sorry Lois!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef Lois het volgende:
Zullen we het voelbalplaatjesgebeuren een beetje via mail/pm/postduif/ V&A topic doen? (en dan hoef je hier ook niet te melden dat je PM hebt of mail)
Of klink ik nu te chagrijnig?
Ja hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:15 schreef Lois het volgende:
Ja zeg ik heb net die andere dichtgegooid
Maar jij maakt het tot titel van een bankje!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef Oxymoron het volgende:
De tekst van de TT is trouwens, van Loesje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |