abonnement Unibet Coolblue
pi_66518646
Berichtje van de BBC:
quote:
Ryanair mulls charge for toilets
Irish budget airline Ryanair has said it is considering charging passengers for using the toilet while flying.

Chief executive Michael O'Leary told the BBC that the Dublin-based carrier was looking at maybe installing a "coin slot on the toilet door".

Consumer group Which? said the airline was putting "profit before passengers".

Last week Ryanair confirmed it planned to close all of its airport check-in desks by the end of the year in a bid to reduce the cost of its flights.
Haha, dat is echt een briljant idee. Krijg je vliegtuigpassagiers die geen geld meer op zak hebben die hun koffiebekertje vol pissen en teruggeven aan de stewardess, of zitten te kleien achter het gordijntje bij het gangpad
pi_66518713
Voor een dubbeltje eerste rang zitten..... tsja.... dan kan je verwachten een pond te moeten betalen als je op het toilet wil zitten.
pi_66519547
Extra opslag bij diarree-attacks
pi_66519966
Alvast bij voorbaat: Mensen die bijna niks voor een vlucht betalen en dan lopen te zeiken dat de service niet goed is

Ryanair! Ga in April weer voor een paar tientjes retour naar Pisa! (ja dat is inclusief alle extra kosten)
pi_66521592
Krijg je van die mensen die hun bier op de plee gaan zitten opzuipen omdat ze toch om de 10 minuten moeten pissen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:25:30 #6
189777 zagevent
what's in a name
pi_66521940
Dat weet je als je met Ryanair vliegt. Je betaalt wel amper iets, maar de service is dan natuurlijk ook navenant. Je kiest ervoor om niet met ze te vliegen.
pi_66522830
De service bij RyanAir is niets mis mee. Ik vind het prima dat ze de kosten opsplitsen, zodat je apart betaalt voor het vliegen, eerder het vliegtuig inmogen, drankjes,hapjes, naar het toilet gaan etcetera, aangezien ik geen zin heb om voor dingen te betalen wanneer ik er geen gebruik van maak. Twee weken geleden ben ik nog voor 34 euro heen en weer naar Dublin gevlogen. Het is naar mijn mening sowieso prettiger vliegen dan met KLM, aangezien RyanAir an kleinere vliegvelden gebruikt maakt, zodat alles veel sneller gaat dan op Schiphol.

Het personeel is beleefd, het vliegtuig is schoon, alles gaat snel en het kost geen drol.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66524232
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef heiden6 het volgende:
en het kost geen drol.
wacht maar totdat je er een wil produceren......
pi_66524356
Vroeger kun je aan boord van een vlucht nog onbeperkt gratis blikken heineken bier zitten zuipen. De laatste 5 jaar ben ik met de goedkopere maatschappijen weggevlogen. Weet iemand of dat nog steeds zo is bij KLM?
pi_66524702
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:14 schreef buachaille het volgende:
Vroeger kun je aan boord van een vlucht nog onbeperkt gratis blikken heineken bier zitten zuipen. De laatste 5 jaar ben ik met de goedkopere maatschappijen weggevlogen. Weet iemand of dat nog steeds zo is bij KLM?
'Gratis'.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66525621
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:14 schreef buachaille het volgende:
Vroeger kun je aan boord van een vlucht nog onbeperkt gratis blikken heineken bier zitten zuipen. De laatste 5 jaar ben ik met de goedkopere maatschappijen weggevlogen. Weet iemand of dat nog steeds zo is bij KLM?
Bij Air France kreeg ik 2,5 jaar geleden tijdens een vlucht naar JFK 1 keer een biertje dan wel wijntje aangeboden. Grootste deel van de vlucht was verder zelfservice en daar zat geen alcohol bij, alleen fris en dergelijke ;-) Was dan wel economy class.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:00:42 #12
798 voyeur
bemoeit zich
pi_66526342
Muntjes automaat op het zuurstof masker en bij het begin van de vlucht bieden op de zwemvesten. Slechts 1 x gebruikt modelletje 2007 gaat er goedkoop uit vandaag,
Bij het wachten pre-incheck kun je mee doen aan de brandstof inkoop actie. Reserve voor 10 minuten, een half uur of gokken we toch op wind in de rug.
Here we are now, entertain us.
pi_66529661
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef voyeur het volgende:
Muntjes automaat op het zuurstof masker en bij het begin van de vlucht bieden op de zwemvesten. Slechts 1 x gebruikt modelletje 2007 gaat er goedkoop uit vandaag,
Bij het wachten pre-incheck kun je mee doen aan de brandstof inkoop actie. Reserve voor 10 minuten, een half uur of gokken we toch op wind in de rug.


En bij de volgende ronde mag u samen kiezen of u liever een stagiair als piloot heeft of toch wel een geschoolde piloot wil.
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:48:38 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66536270
Dat je voor de broodjes en drankjes apart moest betalen vond ik geen probleem. Anders betaalde je die indirect in je ticket, en betaalde je dus ook voor die kerel achter je die "omdat het gratis is" de hele vlucht aan de cognac zat.

Maar het toilet gaat net te ver, idd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:55:32 #15
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_66536612
Hehe, ik zie al zo'n oud wijf aan een tafeltje met een schoteltje voor de deur van de pot zitten breien
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_66536871
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:14 schreef buachaille het volgende:
Vroeger kun je aan boord van een vlucht nog onbeperkt gratis blikken heineken bier zitten zuipen. De laatste 5 jaar ben ik met de goedkopere maatschappijen weggevlogen. Weet iemand of dat nog steeds zo is bij KLM?
De laatste keer dat ik KLM vloog was het 1 drankje met alcohol per maaltijd en daar buiten alleen met bijbetaling.
pi_66537231
Is een manier om vliegen cheap te houden net als geen bagage mee, vraag me wel af wanneer ze teveel gaan besparen op de brandstof, en net tekort komen om te landen
pi_66537278
In plaats van een kotszak heb je dan een luier onder je stoel hangen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:11:16 #19
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66537332
En terecht, de vervuiler betaalt.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66537729
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:48 schreef LXIV het volgende:

Maar het toilet gaat net te ver, idd.
Als het van te voren wordt aangekondigd...

Daarnaast, stel je bespaart 50 euro voor een retour... Voor dat geld kun je vaak genoeg naar het toilet, drankje en hapje kopen.

Alle waar naar zijn geld.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_66538321
Ik ga trouwens nooit naar het toilet, ik vind dat niks, gewoon van te voren gaan, zouden meer mensen moeten doen.
Dat is voor die ryanair vluchtjes van hot naar der, ga je gewoon van te voren even scheelt die plee schoonmaken.
wamt voor een euro, dan denkt men WEL na
pi_66538756
Achja je bent dan ookwel een enorme pauper als je met Ryanair vliegt

On-board reclame op de bagagerekken, hoe triest..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:53:53 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66538883
och ik ben ook wel voor een vettax eigenlijk, gewoon per kilo lichaamsgewicht betalen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:55:05 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66538935
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:38 schreef henkway het volgende:
Ik ga trouwens nooit naar het toilet, ik vind dat niks, gewoon van te voren gaan, zouden meer mensen moeten doen.
Dat is voor die ryanair vluchtjes van hot naar der, ga je gewoon van te voren even scheelt die plee schoonmaken.
wamt voor een euro, dan denkt men WEL na
weke maatschappij promoot dat ook alweer, gewoon voor de vlucht naar de WC gaan, een volle blaas is al snel een halve kilo extra gewicht...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_66540155
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:50 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Achja je bent dan ookwel een enorme pauper als je met Ryanair vliegt

Voor korte vluchtjes maakt het geen reet uit, dus zijn prijsvechters prima. Naar Australië is first class natuurlijk wel een meerwaarde (die voor de meesten overigens niet realistisch zal zijn), kun je tenminste fatsoenlijk tukken, wat op een 20 uur in de lucht wel meegenomen is.

Kortom: je overdrijft.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_66540213
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:50 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Achja je bent dan ookwel een enorme pauper als je met Ryanair vliegt

On-board reclame op de bagagerekken, hoe triest..
prima hoor, geen bagage mee, niet insjekke, net als in de busstappen
pi_66540892
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:34 schreef henkway het volgende:

net als in de busstappen
Nu onderstreep je zijn punt...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_66541290
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nu onderstreep je zijn punt...
ja je zal het met de auto moeten rijden van Amsterdam naar Carcassonne, dan beter Ryanair en die 40 minuten kun je de plas wel ophouden toch, twee dagen later weer terug, prima
pi_66541338
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voor korte vluchtjes maakt het geen reet uit, dus zijn prijsvechters prima. Naar Australië is first class natuurlijk wel een meerwaarde (die voor de meesten overigens niet realistisch zal zijn), kun je tenminste fatsoenlijk tukken, wat op een 20 uur in de lucht wel meegenomen is.

Kortom: je overdrijft.
ik kan met minder beenruimte ook prima pitten hoor, maar tien uur vliegen is wel een pokkeeind
pi_66542255
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:07 schreef henkway het volgende:

ik kan met minder beenruimte ook prima pitten hoor,
Mij lukt dat dus niet.
quote:
maar tien uur vliegen is wel een pokkeeind
20 uur heen, 20 uur terug...

En ja, dat is best lang.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_66542273
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:05 schreef henkway het volgende:

ja je zal het met de auto moeten rijden van Amsterdam naar Carcassonne, dan beter Ryanair en die 40 minuten kun je de plas wel ophouden toch, twee dagen later weer terug, prima
Ik maakte dus een geintje...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_66543068
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:50 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Achja je bent dan ookwel een enorme pauper als je met Ryanair vliegt

On-board reclame op de bagagerekken, hoe triest..
De vluchten die ik met RyanAir heb gemaakt zijn me het beste bevallen van die met alle maatschappijen waar ik mee heb gevlogen (American Airlines, KLM, British Airways, Sabena, Martinair en nog een paar), voornamelijk vanwege de snelheid waarmee je door het vliegveld heen bent. Een vliegtuig is gewoon een vervoermiddel, wat interesseert mij die reclame nou? Schijnbaar vindt jij het zo bijzonder dat je een keer in een vliegtuig zit dat je een reclamevrije ervaring wenst te hebben, nou, ga je gang hoor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:08:48 #33
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_66547193
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_67014121


Plaatje wordt door Ryanair zelf gehost
pi_67014345
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]

Plaatje wordt door Ryanair zelf gehost
pi_67014882
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef heiden6 het volgende:
De service bij RyanAir is niets mis mee. Ik vind het prima dat ze de kosten opsplitsen, zodat je apart betaalt voor het vliegen, eerder het vliegtuig inmogen, drankjes,hapjes, naar het toilet gaan etcetera, aangezien ik geen zin heb om voor dingen te betalen wanneer ik er geen gebruik van maak. Twee weken geleden ben ik nog voor 34 euro heen en weer naar Dublin gevlogen. Het is naar mijn mening sowieso prettiger vliegen dan met KLM, aangezien RyanAir an kleinere vliegvelden gebruikt maakt, zodat alles veel sneller gaat dan op Schiphol.

Het personeel is beleefd, het vliegtuig is schoon, alles gaat snel en het kost geen drol.
Niks aan toe te voegen !
  vrijdag 13 maart 2009 @ 17:44:55 #37
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_67015277
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef buachaille het volgende:
Berichtje van de BBC:
[..]

Haha, dat is echt een briljant idee. Krijg je vliegtuigpassagiers die geen geld meer op zak hebben die hun koffiebekertje vol pissen en teruggeven aan de stewardess, of zitten te kleien achter het gordijntje bij het gangpad

zat ook al aan zoiets te denken. Zou wel het toppunt van passagiers revolutie zijn.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_67264340
Het bericht is niet waar...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')