Nyrstar is met name afhankelijk van de zinkprijs, er zullen snel tekorten ontstaan, dat was tijdens de depressie ook zo met commodities.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:53 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik heb Nyrstar ook gepland voor eind 2010. Het blijft een cyclische industrie waar je mee te maken krijgt. Dan cash ik liever op andere aandelen tot die tijd.
Volgens experts zou het dit jaar een goed graanjaar kunnen worden. Heb jij nog specifieke redenen om long te gaan op graan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
soft commodities zelfs... Katoen, Graan etc... maar niet Cacao!
Omdat ik het bedrijf niet ken ? Ik beleg sowieso voornamelijk AEX, dus ben enigzins beperkt bezig. Ik orienteer me nog op welke commodities en waar ik ga beleggen, voorlopig zit ik alleen in RDS. Al een tijdje en het bevalt nogsteeds.quote:
Maak je een grap?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Alleen is mijn vermogen wel met 20 euro gezakt. Hoe kan dat nou
Dacht dat die kosten lager waren...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:02 schreef Gremen het volgende:
2x 10 euro transactie kosten?
Dan is 20 euro toch nog steeds teveel? En dat terwijl er bijna 2% op zat bij verkoop.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:04 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Transactiekosten dus. In de orde van 7-12 euro.
Transactiekosten zijn minimaal 10 euro, of je moet meer dan 2000 euro per transactie doen, dan kost het nog meer dan 10 euro. Koop en verkoop dus 2x 10 euro.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan is 20 euro toch nog steeds teveel? En dat terwijl er bijna 2% op zat bij verkoop.
Je betaald bij aan en verkoop 10 euroquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan is 20 euro toch nog steeds teveel? En dat terwijl er bijna 2% op zat bij verkoop.
Nyrstar is het stokpaardje van Pberends dat probeert ie iedereen aan te smerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:03 schreef elcastel het volgende:
[..]
Omdat ik het bedrijf niet ken ? Ik beleg sowieso voornamelijk AEX, dus ben enigzins beperkt bezig. Ik orienteer me nog op welke commodities en waar ik ga beleggen, voorlopig zit ik alleen in RDS. Al een tijdje en het bevalt nogsteeds.
Bestens verkocht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je betaald bij aan en verkoop 10 euro
Hoeveel aandelen had je? Heb je niet bestens verkocht?
25 stuks.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:08 schreef Gremen het volgende:
Ja hoeveel had je er?
Als je 1 aandeel had van 3 euro heb je niks aan 2%
Gaat het op lange termijn niet negatief uitpakken dat ze uit de bel20 worden gegooid?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Nyrstar is met name afhankelijk van de zinkprijs, er zullen snel tekorten ontstaan, dat was tijdens de depressie ook zo met commodities.
quote:
Dus altijd een limiet opgeven?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
nooit weer doen! foei! bestens kun je keihard op je bek gaan... zie het vaak genoeg gebeuren bij sprinters als de laat van ING ff wegvalt dat mensen gewoon 0,2 teveel betalen
Ja !quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus altijd een limiet opgeven?
minimaal plusje, dacht dat woensdag draaidag zou worden....ochtend was goed alleen smiddags alles met stoploss eruit waardoor ik minimale winst had op mijn longsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef TheRoach het volgende:
Iedereen deze heftige week nog een beetje met winst kunnen afsluiten?
Precies!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
nooit weer doen! foei! bestens kun je keihard op je bek gaan... zie het vaak genoeg gebeuren bij sprinters als de laat van ING ff wegvalt dat mensen gewoon 0,2 teveel betalen
Ik kan je als ik weer achter de bloomberg machine zit wel een aantal leuke sector plaatjes laten zien wat betreft optionele groei en dergelijke. Zit atm. namelijk nog ziekjes thuis in Nederland. Ik ga dinsdag weer terug naar Londen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn advies voor als de AEX op 150 staat.
Goud trouwens kopen op AEX325, niet AEX150.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |