Fijn weekend Ssserptent, geniet ervan! (ook al ben je nu al onderweg)
Twinkly, leuk is dat hè zo'n spannend geheimpje hebben? Ik wil het aan de ene kant ook wel van de daken afschreeuwen, maar we meoten het nog maar even voor ons houden. Eerst maar eens een keer een hartje zien kloppen.
Miss_sly een meisje

geniet van de voorpret meid! En jammer van je zus inderdaad, al kan ik mezelf er wel een beetje iets bij voorstellen. Teleurstelling kan zo zwaar vallen dat je blijdschap niet meer op kunt brengen. Verder ga ik ook wel een beetje mee met Huub, als jullie altijd gewoon een goeie band hebben gehad (iets wat ik niet weet, maar even gok) kan ik mezelf bijna niet voorstellen dat ze écht niet blij voor je zou zijn. Sterkte in ieder geval, hopelijk wordt het snel beter

Verder iedereen bedankt voor de geruststellende woorden! Ik ben nogal een controlefreak en wil gewoon ieder moment van de dag bevestiging hebben/krijgen dat ik toch echt zwanger ben. Ik las namelijk ergens dat 90% van alle bevruchtingen mis gaat nog voor NOD, je kunt dan nog wel positief testen. (ik denk dat dat vorige maand bij mij gebeurd is) Aangezien ik vandaag op 16 dagen ná cervix zit en nog steeds zeer duidelijk positief test zal die periode wel voorbij zijn. Geeft me dus iets meer rust in m'n donder, dan ben ik vorige maand al voorbij

Nu nog een keer een mooi hartje zien en dan kan ik helemaal uit de kast komen!

Ik had trouwens eens gebeld met een verloskundige om na te gaan wanneer je een afspraak moet maken enzo, bleek al meteen te kunnen dus nu heb ik een date staan voor 11 maart. Ik ga naar de verloskundige! Omdat ik zwanger ben! Wat klinkt dat toch heerlijk raar in combinatie met mij. Ik ben toch helemaal niet volwassen genoeg voor dat soort dingen, ik mama?

Ik ga naar de verloskundige omdat ik zwanger ben
* proest