Nee, ik bedoelde de letterlijke grafhoeren, die we op oefening in Hongarije op een kerkhof tegen kwamen. Fukkie fukkie voor 20 DeutschMark.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Aardige typering voor iemand die uurtje factuurtje terminalen het graf in laat glijden.
quote:
Graag!quote:
En dan letterlijk tussen de grafstenen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de letterlijke grafhoeren, die we op oefening in Hongarije op een kerkhof tegen kwamen. Fukkie fukkie voor 20 DeutschMark.
Ja maar, wie noemt je zo en waarom?quote:
Gesloten!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:57 schreef Marrije het volgende:
Enne, ik heb de briljante TT van Peter gemist. Of is die er nooit geweest?
Waarom? Omdat ie er als 2 druppels water op lijktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, wie noemt je zo en waarom?
Oh ik had iets gestuurd via msn dat diegene nodig had (een liedje voor een filmpje) en toen zei hij je bent net Flash Gordon.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, wie noemt je zo en waarom?
Ik zou het niet weten, ik liet me altijd pijpen door de meisjes van de MGD.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan letterlijk tussen de grafstenen?
Geeft dat nog een extra sensatie?
Niet!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie er als 2 druppels water op lijkt
Wheheheheheheh!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee het was al zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en er staat alleen 156. Was dat de grap? Of stond daar nog iets achter?
156quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:57 schreef Marrije het volgende:
Enne, ik he de briljante TT van Peter gemist. Of is die er nooit geweest?
"Flash Gordon approaching. Open fire, use all weapons!"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik had iets gestuurd via msn dat diegene nodig had (een liedje voor een filmpje) en toen zei hij je bent net Flash Gordon.
Nee dat was alles, wat er stond!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en er staat alleen 156. Was dat de grap? Of stond daar nog iets achter?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tijdens Friday the 13th moest ik ook aan jou denken. Niet dat je op Jason Voorhees lijkt, maar op een van die sex crazed teenagers die door hem werden vermoord. Compleet met blauw overhemd.quote:
Bedankt voor de uitleg, nu begrijp ik het ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het was al zo.
Heel erg minimalistisch want anders zou hij ook een standje krijgen.
Toch fijn dat je aan me denkt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tijdens Friday the 13th moest ik ook aan jou denken. Niet dat je op Jason Voorhees lijkt, maar op een van die sex crazed teenagers die door hem werden vermoord. Compleet met blauw overhemd.
Bijna goed. Militair Geneeskundige Dienst.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
Wat is de MGD?
Militaire GelegenheidsDellen of zo?
Wel het juiste merk hoop ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
Tijdens Friday the 13th moest ik ook aan jou denken. Niet dat je op Jason Voorhees lijkt, maar op een van die sex crazed teenagers die door hem werden vermoord. Compleet met blauw overhemd.
Ik zal hem/haar/het in spoilertags stoppen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en die paashaas was volgens mij NSFW
Serieus?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef dieenebart het volgende:
Bijna goed. Militair Geneeskundige Dienst.
En in Seedorf heeft de Marechaussee een keer de benedenverdieping van ons pand leeggeruimd, omdat de 'dames' het hadden omgetoverd tot een hoerenkit. Eén regelde de klanten, de ander ging ermee naar bed. En alleen de eerste is ontslagen!
Die Paashaas viel wel mee tochquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en die paashaas was volgens mij NSFW
Money! Vijftig DMark en je mocht je een uurtje vermaken met mevrouw Beckers. Afrekenen bij mevrouw Blauw aub.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Om zo een centje bij te verdienen? Of voor de fun? Of als win-win situatie?
Sodom en Gomorra in Seedorf.
Ja, dat meisje ervoor was inderdaad nog minder SFWquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Die Paashaas viel wel mee toch
Sterf alleen met de juiste merken om je heen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel het juiste merk hoop ik.
Boodschappentijd, laterzzzz.
En was mevrouw Beckers een beetje doable?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef dieenebart het volgende:
Money! Vijftig DMark en je mocht je een uurtje vermaken met mevrouw Beckers. Afrekenen bij mevrouw Blauw aub.
Die gozer was wel een beetje een materialistische snob. Maar wel met een mooi lijf, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Dementor het volgende:
Sterf alleen met de juiste merken om je heen.
Ja hoor!
Ja materialisten wat heb je eraan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gozer was wel een beetje een materialistische snob. Maar wel met een mooi lijf, dat dan weer wel.
Rood haar, lekker lijf, goeie tieten. Maar wel een pukkel op d'r lip, zo'n Madonnading.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En was mevrouw Beckers een beetje doable?
Hmm, als je een keer spullen nodig hebt...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja materialisten wat heb je eraan.
Is goed kom maar brengen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm, als je een keer spullen nodig hebt...
Gelukkig hield jij het moraal -en je broek- hoogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef dieenebart het volgende:
Rood haar, lekker lijf, goeie tieten. Maar wel een pukkel op d'r lip, zo'n Madonnading.
Ach, militairen zijn toch altijd dronkenl, dus het maakte ze niet zoveel uit, denk ik. Persoonlijk heb ik nog nooit betaald voor sex, en me ook niet laten betalen.
B&L, geen opblaaspop (jammer Coosquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En wat zou het jou roesten wat wij van B&L vinden? Als het voor jou maar goed is toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |