Nee, ik bedoelde de letterlijke grafhoeren, die we op oefening in Hongarije op een kerkhof tegen kwamen. Fukkie fukkie voor 20 DeutschMark.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Aardige typering voor iemand die uurtje factuurtje terminalen het graf in laat glijden.
quote:
Graag!quote:
En dan letterlijk tussen de grafstenen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de letterlijke grafhoeren, die we op oefening in Hongarije op een kerkhof tegen kwamen. Fukkie fukkie voor 20 DeutschMark.
Ja maar, wie noemt je zo en waarom?quote:
Gesloten!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:57 schreef Marrije het volgende:
Enne, ik heb de briljante TT van Peter gemist. Of is die er nooit geweest?
Waarom? Omdat ie er als 2 druppels water op lijktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, wie noemt je zo en waarom?
Oh ik had iets gestuurd via msn dat diegene nodig had (een liedje voor een filmpje) en toen zei hij je bent net Flash Gordon.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, wie noemt je zo en waarom?
Ik zou het niet weten, ik liet me altijd pijpen door de meisjes van de MGD.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan letterlijk tussen de grafstenen?
Geeft dat nog een extra sensatie?
Niet!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie er als 2 druppels water op lijkt
Wheheheheheheh!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee het was al zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en er staat alleen 156. Was dat de grap? Of stond daar nog iets achter?
156quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:57 schreef Marrije het volgende:
Enne, ik he de briljante TT van Peter gemist. Of is die er nooit geweest?
"Flash Gordon approaching. Open fire, use all weapons!"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik had iets gestuurd via msn dat diegene nodig had (een liedje voor een filmpje) en toen zei hij je bent net Flash Gordon.
Nee dat was alles, wat er stond!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en er staat alleen 156. Was dat de grap? Of stond daar nog iets achter?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tijdens Friday the 13th moest ik ook aan jou denken. Niet dat je op Jason Voorhees lijkt, maar op een van die sex crazed teenagers die door hem werden vermoord. Compleet met blauw overhemd.quote:
Bedankt voor de uitleg, nu begrijp ik het ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het was al zo.
Heel erg minimalistisch want anders zou hij ook een standje krijgen.
Toch fijn dat je aan me denkt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tijdens Friday the 13th moest ik ook aan jou denken. Niet dat je op Jason Voorhees lijkt, maar op een van die sex crazed teenagers die door hem werden vermoord. Compleet met blauw overhemd.
Bijna goed. Militair Geneeskundige Dienst.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
Wat is de MGD?
Militaire GelegenheidsDellen of zo?
Wel het juiste merk hoop ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
Tijdens Friday the 13th moest ik ook aan jou denken. Niet dat je op Jason Voorhees lijkt, maar op een van die sex crazed teenagers die door hem werden vermoord. Compleet met blauw overhemd.
Ik zal hem/haar/het in spoilertags stoppen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en die paashaas was volgens mij NSFW
Serieus?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef dieenebart het volgende:
Bijna goed. Militair Geneeskundige Dienst.
En in Seedorf heeft de Marechaussee een keer de benedenverdieping van ons pand leeggeruimd, omdat de 'dames' het hadden omgetoverd tot een hoerenkit. Eén regelde de klanten, de ander ging ermee naar bed. En alleen de eerste is ontslagen!
Die Paashaas viel wel mee tochquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en die paashaas was volgens mij NSFW
Money! Vijftig DMark en je mocht je een uurtje vermaken met mevrouw Beckers. Afrekenen bij mevrouw Blauw aub.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Om zo een centje bij te verdienen? Of voor de fun? Of als win-win situatie?
Sodom en Gomorra in Seedorf.
Ja, dat meisje ervoor was inderdaad nog minder SFWquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Die Paashaas viel wel mee toch
Sterf alleen met de juiste merken om je heen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel het juiste merk hoop ik.
Boodschappentijd, laterzzzz.
En was mevrouw Beckers een beetje doable?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef dieenebart het volgende:
Money! Vijftig DMark en je mocht je een uurtje vermaken met mevrouw Beckers. Afrekenen bij mevrouw Blauw aub.
Die gozer was wel een beetje een materialistische snob. Maar wel met een mooi lijf, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Dementor het volgende:
Sterf alleen met de juiste merken om je heen.
Ja hoor!
Ja materialisten wat heb je eraan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gozer was wel een beetje een materialistische snob. Maar wel met een mooi lijf, dat dan weer wel.
Rood haar, lekker lijf, goeie tieten. Maar wel een pukkel op d'r lip, zo'n Madonnading.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En was mevrouw Beckers een beetje doable?
Hmm, als je een keer spullen nodig hebt...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja materialisten wat heb je eraan.
Is goed kom maar brengen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm, als je een keer spullen nodig hebt...
Gelukkig hield jij het moraal -en je broek- hoogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef dieenebart het volgende:
Rood haar, lekker lijf, goeie tieten. Maar wel een pukkel op d'r lip, zo'n Madonnading.
Ach, militairen zijn toch altijd dronkenl, dus het maakte ze niet zoveel uit, denk ik. Persoonlijk heb ik nog nooit betaald voor sex, en me ook niet laten betalen.
B&L, geen opblaaspop (jammer Coosquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En wat zou het jou roesten wat wij van B&L vinden? Als het voor jou maar goed is toch?
Kan L&B niet een keer een foto maken van Mathara?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
-knip-
Waar gaat het hier in de SC om, de boodschapper of de boodschap?
Misschien kun jij haar een keer interviewen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan L&B niet een keer een foto maken van Mathara?
Heeft ze ook meegedaan aan CBML?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien kun jij haar een keer interviewen?
Frits!quote:
Én kinderbijslag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ondertussen verspert hij mij de doorgang. Al die frouw'n die veul boodskappen doen will'n de ploatjes niet geefnNee, hersenverweekte, mensen die veel boodschappen doen hebben vaak ook een gezin hè
Mét kinderen.
Wat een klapjosti.
Ja, zo overdwars met zijn fiets.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Én kinderbijslag.![]()
De weg versperren.
En misschien wel een weduwenuitkering.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, zo overdwars met zijn fiets.En het was ook een beetje een viezige morsige bejaarde. *ril*
Maar hij heeft dan weer AOW.
Geen flauw idee nog. Dat jij het me niet gunt, wil niet zeggen dat ik er geen recht op heb hè.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ga je doen met dat geld Noek, doe es vertellen. Vakantie?
Ik kan je van harte voetbalplaatjes aanraden! Krijg je gratis boodschappen bij, bij AH. Én koffie natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Geen flauw idee nog. Dat jij het me niet gunt, wil niet zeggen dat ik er geen recht op heb hè.
Nou, klaar. We gaan toch maar goed uit elkaar, ik krijg nog iets mee, gebakje gehad en we gaan uit eten.
En ze vinden me nog steeds leuk en ondanks alles, ik hun ook wel.
Jammer voor je. Deze bitchfight mag jij hebben.
Namasté
quote:
Ik wilde net iemand aanraden om kinderbijslag voor zichzelf aan te vragen. Mijn god, geen doorkomen aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan je van harte voetbalplaatjes aanraden! Krijg je gratis boodschappen bij, bij AH. Én koffie natuurlijk!
Doet me denken aan Piet Piraat en Lieke's wortelchakra. Kweenie waarom.quote:
Dag, ik wil graag voor twintig euro voetbalplaatjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:59 schreef Dementor het volgende:
Hoe dan..
Ja weet je, ik denk dat ze wel een plaatsje in de hemel krijgt, ik heb zelden zoveel goedheid gezien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
B&L, geen opblaaspop (jammer Coos) zit vroege diensten te draaien, late diensten te draaien. Ik zie hoe ze thuis komt, ik hoor haar verhalen aan. Over blazen spoelen, katheders inbrengen, met de vingers stront verwijderen bij mensen met een dwarslaesie. Over een jonge jongen die onder een vrachtwagen heeft gelegen en die ze in bad moet takelen. Over kankerpatiënten die met tranen in hun ogen op het einde wachten. Over mensen waarbij ze spontaan een glimlach op hun gezicht krijgt door een arm om hun heen te slaan.
Daarnaast ziet ze dat bejaarden niet meer dan twee luiers per dag mogen gebruiken van het fonds en dus uren met een luier vol liggen. Ze is een bouwvakker in de gezondheidszorg die in eigen tijd heel vaak naar bijna alle begrafenissen van ex-patiënten gaat. Gewoon, omdat ze vind dat ze dat moet doen en omdat ze om mensen geeft. En dat via Randstad voor ongeveer ¤ 1.300 - ¤ 1.400 per maand.
Ze ziet dat het gaat om geld in de zorg en niet om die mensen en vind Nederland een land vol met volgevreten vette egoïsten. Generiek gezien heeft ze daar simpelweg gelijk in, want wij laten in gezamenlijkheid veel wantoestanden bestaan. Vanuit die positie geeft zij haar mening en dan zijn er hier een paar mensen, die zonder haar te kennen, haar onderuit halen vanuit een redelijk luxe positie.
Er vervolgens van alles bij slepen omdat ik het was die haar mening verwoorde, niet omdat ze haar kennen. Hoe dom ben je en hoe achterlijk kun je doen? Hoe simpel ben je als, omdat je "i-net dinnetje" onder vuur ligt en haar half wil staan, gaat schrijven dat ze mensen langzaam laat sterven zodat ze meer uren op haar factuur kan schrijvenWat voor een sneu mens ben je als je iemand hier dood zit te wensen?
Waar gaat het hier in de SC om, de boodschapper of de boodschap?
Nee want vandaag is mijn hond jarig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heet ze niet St. L&B? Heeft ze al een naamdag? Misschien is 27 Februari wel vrij
Ohhh gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee want vandaag is mijn hond jarig.
Ja, jij ook!quote:
Is dat normaal dat je slipje vacuum gezogen wordtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, jij ook!
Even concentreren op de bekkenbodemspier en voel de lucht naar binnen gezogen worden.
Dat er mensen speciaal voor naar AH gaan, dat had ik nou niet gedacht!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me denken aan Piet Piraat en Lieke's wortelchakra. Kweenie waarom.
Tsja, die voetbalplaatjes.![]()
katoen moet je hebben, dat ademt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is dat normaal dat je slipje vacuum gezogen wordt
jij komt vast bij een andere ah, hier zeuren ze nooit om voetbalplaatjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat er mensen speciaal voor naar AH gaan, dat had ik nou niet gedacht!Ik kom er altijd al, goedkoopste namelijk.
(moet je wel op je knieen door de winkel, maar het scheelt echt behoorlijk dan!)
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee want vandaag is mijn hond jarig.
(ik moest er even over nadenken, maar:)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:58 schreef Copycat het volgende:
En adem in door je vagina.
Bij mij normaal ook niet, maar nu dus een bejaardequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:22 schreef blomst het volgende:
[..]
jij komt vast bij een andere ah, hier zeuren ze nooit om voetbalplaatjes.
Tsja, de laagste prijs ligt nu eenmaal in de laagste schap. Doe eens een pica van de buuv in de AH.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat er mensen speciaal voor naar AH gaan, dat had ik nou niet gedacht!Ik kom er altijd al, goedkoopste namelijk.
(moet je wel op je knieen door de winkel, maar het scheelt echt behoorlijk dan!)
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij mij normaal ook niet, maar nu dus een bejaarde![]()
Maar ik ga naar D. Jij vast naar G of H
Zie je haar al kruipenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, de laagste prijs ligt nu eenmaal in de laagste schap. Doe eens een pica van de buuv in de AH.
quote:
Daar gaat het ook niet om. Is rustgevend. En je traint meteen je bekkenbodemspieren. Nooit verkeerd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef dieenebart het volgende:
(ik moest er even over nadenken, maar:)
Beetje lastig als de lucht niet bij je longblaasjes kan komen - dan wordt er toch geen zuurstof opgenomen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, jij ook!
Even concentreren op de bekkenbodemspier en voel de lucht naar binnen gezogen worden.
Voordat ze dood zijn, bedoel je?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
Dus jullie kunnen smokkelen bij wurgseks! Vandaar dat het altijd zo lang duurt.
Nee, je schreef dat je dat je haar niet mocht. En passant haal je zelf die kinderbijslag er ook maar even bij. Sporti schreef namelijk "Ik mag haar wel", jij schreef letterlijk "Ik niet". Zie onderstaande posting:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef CarOnline het volgende:
Nou, dat was het wel weer. Ik zie wel wat je post, welke 'rake' opmerkingen er nu weer komen.
Nah, zoek het verder ook maar uitquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik niet. Wat een kul. Zo, lekker de beide beentjes weer op de grond. Want het ging al veel te lang goed.
Nu lekker weer allemaal zoeken hoe we het doen deze maand en vooral geen luxe want dat is ook allemaal verwennerij.
Oh en laten we de kinderbijslag ook maar meteen afschaffen
Ja! Die zatte dus jewoon doog de flamoes te ademah!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:]
Nah, zoek het verder ook maar uit
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]Dat uitsterfbeleid van "de vriendinnen" (onderdeel van "de groep") begint z'n vruchten af te werpen.
Ja, en daarna weer schoenen poetsen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Arme buuv, op haar knieen door de AH.![]()
O wist je dat nog niet? "De groep" hanteert hier een uitsterfbeleid. En soms wordt "de groep" vertegenwoordigd door "de vriendinnen". Is allemaal terug te vinden in de spannende SC-episodes van vanochtend en de afgelopen dagen.quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
Wie zit er allemaal in 'de groep'? En hoe hoog is de contributie?
Ik begrijp het nog steeds niet helemaal, maar aangezien dat uitsterfbeleid niet zo gezellig klinkt denk ik dat ik liever op mezelf blijfquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
O wist je dat nog niet? "De groep" hanteert hier een uitsterfbeleid. En soms wordt "de groep" vertegenwoordigd door "de vriendinnen". Is allemaal terug te vinden in de spannende SC-episodes van vanochtend en de afgelopen dagen.
Wil je ook bij "de groep"?
Het ontrgroeningsritueel valt best mee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |