Nee, ik bedoelde de letterlijke grafhoeren, die we op oefening in Hongarije op een kerkhof tegen kwamen. Fukkie fukkie voor 20 DeutschMark.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Aardige typering voor iemand die uurtje factuurtje terminalen het graf in laat glijden.
quote:
Graag!quote:
En dan letterlijk tussen de grafstenen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de letterlijke grafhoeren, die we op oefening in Hongarije op een kerkhof tegen kwamen. Fukkie fukkie voor 20 DeutschMark.
Ja maar, wie noemt je zo en waarom?quote:
Gesloten!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:57 schreef Marrije het volgende:
Enne, ik heb de briljante TT van Peter gemist. Of is die er nooit geweest?
Waarom? Omdat ie er als 2 druppels water op lijktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, wie noemt je zo en waarom?
Oh ik had iets gestuurd via msn dat diegene nodig had (een liedje voor een filmpje) en toen zei hij je bent net Flash Gordon.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, wie noemt je zo en waarom?
Ik zou het niet weten, ik liet me altijd pijpen door de meisjes van de MGD.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan letterlijk tussen de grafstenen?
Geeft dat nog een extra sensatie?
Niet!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie er als 2 druppels water op lijkt
Wheheheheheheh!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie er als 2 druppels water op lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |