quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Dan kijk ik het waarschijnlijk altijd op rare momenten ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het gaat bijna altijd over recht van overpad.![]()
De mooiste aflvering vond ik die van een vrouw die een hekje wilde plaatsen omdat haar hondje anders steeds de tuin uit liep. Probleem was echter dat haar buurvrouw steeds door haar achtertuin heen liep om bij haar eigen tuin te komen, en geen hekje wilde.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan kijk ik het waarschijnlijk altijd op rare momenten ofzo.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De mooiste aflvering vond ik die van een vrouw die een hekje wilde plaatsen omdat haar hondje anders steeds de tuin uit liep. Probleem was echter dat haar buurvrouw steeds door haar achtertuin heen liep om bij haar eigen tuin te komen, en geen hekje wilde.
Jaquote:
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:17 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Vs.
[ afbeelding ]
MUHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
Geen idee. Die ene heet iig Mevrouw van de Broek.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja
Hoe heet die aflevering? Was hem al aan het zoeken op de website
Vet!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:21 schreef Florian_ het volgende:
Gevonden!
http://www.ncrv.nl/?nav=guetvCsHtGAubCjcCKFL
Beste aflevering ooit
Heb je toch een piemel?quote:
Als je het dan maar nu doet want ik ben er nu nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En we kakken met z'n allen op Urk.
Ga je mond afvegen ofzo, er zitten nog restjes in je mondhoeken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben pas een hete boy.
Restjes van watquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga je mond afvegen ofzo, er zitten nog restjes in je mondhoeken.
Rijst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |