quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
MrW, jij bent echt zo politiek correct dat ik er soms een beetje van moet braken
Komop, denk eens iets slechts. Ieder mens heeft het in zich
ghehehe, my evil plan is working....... (voor referenties: r8al.)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
MrW, jij bent echt zo politiek correct dat ik er soms een beetje van moet braken
Komop, denk eens iets slechts. Ieder mens heeft het in zich
r8al is al helemaal addergebroedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
ghehehe, my evil plan is working....... (voor referenties: r8al.)
Nee, never trust a italian moet het zijn.quote:
nee, maar jullie zijn toch nergens hetzelfde in?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, never trust a italian moet het zijn.
Spanjaarden wel.
Weet je hoe ziekelijk punctueel ik ben? Zou je niet zeggen voor een Spanjool maar ik ben het.
Hoewel mijn relatie met Rob daar niet goed voor. Hij is namelijk structureel te laat.
Gaat niet samen.
www.echtscheidingswinkel.nlquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, never trust a italian moet het zijn.
Spanjaarden wel.
Weet je hoe ziekelijk punctueel ik ben? Zou je niet zeggen voor een Spanjool maar ik ben het.
Hoewel mijn relatie met Rob daar niet goed voor. Hij is namelijk structureel te laat.
Gaat niet samen.
Ongeveer wel ja. Maar daarom houden wij ook zoveel van elkaar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar jullie zijn toch nergens hetzelfde in?
Goedemorgen, wat zal het zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
www.echtscheidingswinkel.nl
bij mij in die pandje
ik vertrouw daarom volkomen op r8al om, al dan niet correcte, informatie over mijn reputatie te verspreiden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
r8al is al helemaal addergebroed
Als Rob en ik gaan scheiden dan betekent dat dat ik hem moet doden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
www.echtscheidingswinkel.nl
bij mij in die pandje
bb en ik haten elkaar, maar we zijn financieel gebondenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja. Maar daarom houden wij ook zoveel van elkaar.
Ik kan me echt geen leven zonder Rob voorstellen
kom er maar in Joostquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
ik vertrouw daarom volkomen op r8al om, al dan niet correcte, informatie over mijn reputatie te verspreiden.
nee mens, z'n secretares!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:01 schreef amaranta het volgende:
maar furf, hoezo is je vrouw zonder jou weg?
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:01 schreef amaranta het volgende:
maar furf, hoezo is je vrouw zonder jou weg?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet je hoe ziekelijk punctueel ik ben?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb en ik haten elkaar, maar we zijn financieel gebonden
Universiteitswijsheidquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:02 schreef Inu het volgende:
In de 18e eeuw relden ze ook alal ging het toen over de kinderdoop
Jij hebt een meneer-secretaresse?...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee
wesley, mijn kantoorbitch is op verkansie
ik..ik..moet nu heel veel zelluf doen
ja...quote:
Nah, doe Middeleeuwse Studies hequote:
Die zijn vast in deze lijst terug te vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:02 schreef Inu het volgende:
In de 18e eeuw relden ze ook alal ging het toen over de kinderdoop
heb je die kleine laaf van Flow niet meer?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:03 schreef FUFR het volgende:
ik had ook liever een leuk meisje op kantoor, maar dan maak ik zoveel overuurs
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:02 schreef MrWilliams het volgende:
[..]heb je toch ook iets nederlands duits
where the hell did that come from!?!?!!
Ik aan negers.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij een wesley denk ik altijd aan zo'n GolfpetjeMet tribalstickers
hetero, leuk meiske ook.quote:
ah, je kent wesleyquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:08 schreef amaranta het volgende:
Ik denk bij Wesley aan josti.
Speaking of Golfpetjes. Waarom rijden zij altijd rond met hun stoelrugleuning in standje, net boven het stuur uit. (helemaal naar achteren dus) én hangen ze half naar rechts over de pook. Is dat dan omdat ze niks kunnen zien omdat hun stoelleuning zo ver naar achteren staat? OF?
laten we het er op houden dat het beter is voor mijn concetrazie en mijn relazione @ homequote:
OV: 1:10 naar Centraalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:08 schreef Inu het volgende:
SQ: http://www.culturele-vaca(...)ie-en-marketing.html
of is Rotterdam te ver weg?...
dan ben ik twee uur onderwegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:08 schreef Inu het volgende:
SQ: http://www.culturele-vaca(...)ie-en-marketing.html
of is Rotterdam te ver weg?...
Dat is stoer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:08 schreef amaranta het volgende:
Ik denk bij Wesley aan josti.
Speaking of Golfpetjes. Waarom rijden zij altijd rond met hun stoelrugleuning in standje, net boven het stuur uit. (helemaal naar achteren dus) én hangen ze half naar rechts over de pook. Is dat dan omdat ze niks kunnen zien omdat hun stoelleuning zo ver naar achteren staat? OF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |