quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
MrW, jij bent echt zo politiek correct dat ik er soms een beetje van moet braken
Komop, denk eens iets slechts. Ieder mens heeft het in zich
ghehehe, my evil plan is working....... (voor referenties: r8al.)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
MrW, jij bent echt zo politiek correct dat ik er soms een beetje van moet braken
Komop, denk eens iets slechts. Ieder mens heeft het in zich
r8al is al helemaal addergebroedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
ghehehe, my evil plan is working....... (voor referenties: r8al.)
Nee, never trust a italian moet het zijn.quote:
nee, maar jullie zijn toch nergens hetzelfde in?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, never trust a italian moet het zijn.
Spanjaarden wel.
Weet je hoe ziekelijk punctueel ik ben? Zou je niet zeggen voor een Spanjool maar ik ben het.
Hoewel mijn relatie met Rob daar niet goed voor. Hij is namelijk structureel te laat.
Gaat niet samen.
www.echtscheidingswinkel.nlquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, never trust a italian moet het zijn.
Spanjaarden wel.
Weet je hoe ziekelijk punctueel ik ben? Zou je niet zeggen voor een Spanjool maar ik ben het.
Hoewel mijn relatie met Rob daar niet goed voor. Hij is namelijk structureel te laat.
Gaat niet samen.
Ongeveer wel ja. Maar daarom houden wij ook zoveel van elkaar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar jullie zijn toch nergens hetzelfde in?
Goedemorgen, wat zal het zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
www.echtscheidingswinkel.nl
bij mij in die pandje
ik vertrouw daarom volkomen op r8al om, al dan niet correcte, informatie over mijn reputatie te verspreiden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
r8al is al helemaal addergebroed
Als Rob en ik gaan scheiden dan betekent dat dat ik hem moet doden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
www.echtscheidingswinkel.nl
bij mij in die pandje
bb en ik haten elkaar, maar we zijn financieel gebondenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja. Maar daarom houden wij ook zoveel van elkaar.
Ik kan me echt geen leven zonder Rob voorstellen
kom er maar in Joostquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
ik vertrouw daarom volkomen op r8al om, al dan niet correcte, informatie over mijn reputatie te verspreiden.
nee mens, z'n secretares!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:01 schreef amaranta het volgende:
maar furf, hoezo is je vrouw zonder jou weg?
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:01 schreef amaranta het volgende:
maar furf, hoezo is je vrouw zonder jou weg?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet je hoe ziekelijk punctueel ik ben?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb en ik haten elkaar, maar we zijn financieel gebonden
Universiteitswijsheidquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:02 schreef Inu het volgende:
In de 18e eeuw relden ze ook alal ging het toen over de kinderdoop
Jij hebt een meneer-secretaresse?...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee
wesley, mijn kantoorbitch is op verkansie
ik..ik..moet nu heel veel zelluf doen
ja...quote:
Nah, doe Middeleeuwse Studies hequote:
Die zijn vast in deze lijst terug te vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:02 schreef Inu het volgende:
In de 18e eeuw relden ze ook alal ging het toen over de kinderdoop
heb je die kleine laaf van Flow niet meer?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:03 schreef FUFR het volgende:
ik had ook liever een leuk meisje op kantoor, maar dan maak ik zoveel overuurs
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:02 schreef MrWilliams het volgende:
[..]heb je toch ook iets nederlands duits
where the hell did that come from!?!?!!
Ik aan negers.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij een wesley denk ik altijd aan zo'n GolfpetjeMet tribalstickers
hetero, leuk meiske ook.quote:
ah, je kent wesleyquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:08 schreef amaranta het volgende:
Ik denk bij Wesley aan josti.
Speaking of Golfpetjes. Waarom rijden zij altijd rond met hun stoelrugleuning in standje, net boven het stuur uit. (helemaal naar achteren dus) én hangen ze half naar rechts over de pook. Is dat dan omdat ze niks kunnen zien omdat hun stoelleuning zo ver naar achteren staat? OF?
laten we het er op houden dat het beter is voor mijn concetrazie en mijn relazione @ homequote:
OV: 1:10 naar Centraalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:08 schreef Inu het volgende:
SQ: http://www.culturele-vaca(...)ie-en-marketing.html
of is Rotterdam te ver weg?...
dan ben ik twee uur onderwegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:08 schreef Inu het volgende:
SQ: http://www.culturele-vaca(...)ie-en-marketing.html
of is Rotterdam te ver weg?...
Dat is stoer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:08 schreef amaranta het volgende:
Ik denk bij Wesley aan josti.
Speaking of Golfpetjes. Waarom rijden zij altijd rond met hun stoelrugleuning in standje, net boven het stuur uit. (helemaal naar achteren dus) én hangen ze half naar rechts over de pook. Is dat dan omdat ze niks kunnen zien omdat hun stoelleuning zo ver naar achteren staat? OF?
petjesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is stoer.En als je er naast rijd en je doet ze na dan worden ze heel boos.
Hij probeerde mij van de weg te drukken op de a10 bij Amsterdam.quote:
lol maar ik hou mijn buik niet in, ik neem ze zoals ik benquote:
Ik vraag me ook altijd hoe ze naar links sturen... als je met je rechterhand je stuur aan de linkerkant vasthoudt en weigert om met 2 handen te sturen, dan moet je wel een hele elastische arm hebben als je een bocht wilt maken...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is stoer.En als je er naast rijd en je doet ze na dan worden ze heel boos.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:21 schreef Levitation het volgende:
Ok. Mental note:
lees niet terug in Ehv-topics als je een uurtje offline bent geweest.
Ze houden hun stuur met de linker hand vast zodat hun tribal tattoo net boven de rand van de portier uit komt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd hoe ze naar links sturen... als je met je rechterhand je stuur aan de linkerkant vasthoudt en weigert om met 2 handen te sturen, dan moet je wel een hele elastische arm hebben als je een bocht wilt maken...
Is idd verstandigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:21 schreef Levitation het volgende:
Ok. Mental note:
lees niet terug in Ehv-topics als je een uurtje offline bent geweest.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
? Ik weet het niet. Maar het is echt een ernstige afwijking.
Ik heb zelfs ooit gehad dat ik de dag van te voren ging kijken waar ik moest zijn, zodat ik de dag erop zeker op tijd zou komen.
en met de rechterhand draaien ze non-stop aan de cd-spelertquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze houden hun stuur met de linker hand vast zodat hun tribal tattoo net boven de rand van de portier uit komt.![]()
En een tikje tegen de dobbelstenen en dan stoer met je vinger naar links wijzen en knipogen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en met de rechterhand draaien ze non-stop aan de cd-spelert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Wat zij hei dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
nou, hopelijk gaat er iets komen uit de drie vacatures die ik nu heb.
Landmacht gaat 'm niet worden, vijf minuten praten met papa was genoeg
En ik maar denken dat mijn post onbegrijpelijk is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
Jeeej, ik ben niet de enige die dat doet
@ MrW
Jammer dat jij al gaat trouwen. Anders konden we samen punctueel zijn.
Weet nog dat er íemand te laat kwam op mijn bruiloft. En het was niet de bruid, en ook niet de bruidegom![]()
![]()
maar het boeide me niks![]()
de volgens fluiten
![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En een tikje tegen de dobbelstenen en dan stoer met je vinger naar links wijzen en knipogen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:27 schreef Levitation het volgende:
Oja, maffe ontwikkeling tov het huis in V'hoven. Makelaar belde gisteren, dat hij niets meer van ons heeft gehoord.
V.: " ja dat klopt, maar jij was dan ook de laan uit gestuurd door de verkoper"
Makelaar: "Dat is waar, maar hoe staat het er voor?"
V.: "Wij onderhandelen met de verkoper"
M: "Ja, maar jullie zijn van mij*, ik heb jullie aangebracht" * dit is niet letterlijk, dit is kort de strekking van en lang bralverhaal.
Makelaar belt verkoper.
Verkoper mailt dat het vanaf nu via de makelaar loopt. Blijkbaar had verkoper het contract niet goed gelezen ofzo.
Wij vinden de makelaar geen fijne man, echt een geladde vieze glibberige glijer.Wij willen eigenlijk helemaal niet praten met de gvgg.
Stomme vent. Maarja, hij schijnt ons vandaag weer te gaan bellen.
Yuk.
Doet er niet toe. Is het bod geaccepteerd? Tegenbod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo kun je een makelaar niet ontslaan? Volgens mij kan dat gewoon hoor.
en midden, boven op het stuur, met hun rechter elleboog op de armsteun in de middenconsole...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze houden hun stuur met de linker hand vast zodat hun tribal tattoo net boven de rand van de portier uit komt.![]()
Je ging toch nog met die man bellen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
nou, hopelijk gaat er iets komen uit de drie vacatures die ik nu heb.
Landmacht gaat 'm niet worden, vijf minuten praten met papa was genoeg
Oja, maffe ontwikkeling tov het huis in V'hoven. Makelaar belde gisteren, dat hij niets meer van ons heeft gehoord.
M: "Ja, maar jullie zijn van mij*, ik heb jullie aangebracht" * dit is niet letterlijk, dit is kort de strekking van en lang bralverhaal.
Makelaar belt verkoper.
Verkoper mailt dat het vanaf nu via de makelaar loopt. Blijkbaar had verkoper het contract niet goed gelezen ofzo.
Wij vinden de makelaar geen fijne man, echt een geladde vieze glibberige glijer.Wij willen eigenlijk helemaal niet praten met de gvgg.
Yuk.
frustratiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben achteraf wel blij dat het bij ons binnen 18 uur rond was
disclaimer
Makelaar belt verkoper.
Yuk.
Je hebt toch niets te maken met die vent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige wat die voor jullie doet is koffie zetten als je het koopcontract komt tekenen.
Die pastoor/prediker/kapelaan/bisschop/christelijke pedo weet ik veel hoe ze zo een dude noemenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
@ MrW
Weet nog dat er íemand te laat kwam op mijn bruiloft. En het was niet de bruid, en ook niet de bruidegom![]()
![]()
de volgens fluiten
![]()
ja, die van jou welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn post onbegrijpelijk is.![]()
Makelaar belt verkoper.
Yuk.
Van Kasteren toch? Die is nou niet echt glad te noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegt de ene gladde over de andere gladdequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Van Kasteren toch? Die is nou niet echt glad te noemen.
Nee, ventje van VMG.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Van Kasteren toch? Die is nou niet echt glad te noemen.
kom hier dan zal ik je effe knuffelen en zeggen dat alles goed komtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil gewoon niet alleen zijn vandaag.
En DAT is het probleem, ik wil iemand die me knuffelt en die zegt: het komt wel goed, want soms heb ik momenten dat ik het niet trek en dat ik alleen maar in bed wil liggen en verder niks.
Gelukkig wel minder vaak dan ik ze had, zelfs heel zelden nog maar, maar vandaag is dat heel erg.
En ja, dat heeft een reden en nee, die wilde ik niet kwijt. Nu nog steeds niet.
En verder hoeft hier geen reactie op te komen, dat is niet waarom ik het post.
oh, maar ja ik ben dan ook enigszins wars van vrouwelijke emoties.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh, maar ja ik ben dan ook enigszins wars van vrouwelijke emoties.
dat snap ik niet, als ik iemand niet mag praat ik er gewoon niet mee. of hij er nu tussenzit of niet. dan stuurt het kantoor maar een andere mongool.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Levitation het volgende:
Anyhow, de makelaar vond ons bod bespottelijk en probeerde me er van te overtuigen dat in deze markt nog wel huizen worden verkocht. Eppo.Kwam ook met allemaal voorbeelden van 1,5 ton minder.
Ja, duh, ik zeg nog tegen hem dat in DIE markt niets wordt verkocht en niet dat er helemaal niets wordt verkocht. Grapte nog dat voor de prijs die hij noemde, wij het huis direct zouden kopen.
Ja, maar dit is de verkoopmakelaar, niet een aankoopmakelaar. Ergo: hij is het probleem van de verkopers.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat snap ik niet, als ik iemand niet mag praat ik er gewoon niet mee. of hij er nu tussenzit of niet. dan stuurt het kantoor maar een andere mongool.
welke bladen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef FUFR het volgende:
vrouwelijke emoties worden jullie ook alleen maar aangepraat door bladen als viva en linda.
Wauw, vrouw van mijn dromenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
welke bladen?Ik lees de EOS, de National Geographic en de Quest.
dus zeg je tegen de verkoper: jij wiel huis verkoops? jij zorgt andere man, ik mag hem nie, anders nie huis verkoop niequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar dit is de verkoopmakelaar, niet een aankoopmakelaar. Ergo: hij is het probleem van de verkopers.
Ik zou em idd. uitlachen en zeggen, wij hebben alle tijd, succes ermee, houdoe.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Levitation het volgende:
Anyhow, de makelaar vond ons bod bespottelijk en probeerde me er van te overtuigen dat in deze markt nog wel huizen worden verkocht. Eppo.Kwam ook met allemaal voorbeelden van 1,5 ton minder.
Ja, duh, ik zeg nog tegen hem dat in DIE markt niets wordt verkocht en niet dat er helemaal niets wordt verkocht. Grapte nog dat voor de prijs die hij noemde, wij het huis direct zouden kopen.
ik de DJ broadcast, koewest, N. revu, en wat vakblaadsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
welke bladen?Ik lees de EOS, de National Geographic en de Quest.
goed bezig Juup, nu gaat jouw vrouw zich ongeletterd, onbelezen en extra dik voelen.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus zeg je tegen de verkoper: jij wiel huis verkoops? jij zorgt andere man, ik mag hem nie, anders nie huis verkoop nie
Ik heb meerdere malen gezegd dat we geen haast hebben en dat soort huizen niet verkopen. Ik hoop dat hij de boodschap heeft begrepen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou em idd. uitlachen en zeggen, wij hebben alle tijd, succes ermee, houdoe.
En ophangen. Met die gladjakkers wil ik toch geen discussie aan gaan.
Nee hoor, want zij is de vrouw die mijn dromen waar heeft gemaaktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
goed bezig Juup, nu gaat jouw vrouw zich ongeletterd, onbelezen en extra dik voelen.
gatverdamme Juup,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee hoor, want zij is de vrouw die mijn dromen waar heeft gemaakt
Dat is altijd maar de vraag bij zulke eikels met een plaat voor hun hoofd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen gezegd dat we geen haast hebben en dat soort huizen niet verkopen. Ik hoop dat hij de boodschap heeft begrepen.
no way rose, never show mercy or feelings.quote:
wie fluiten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
@ MrW
![]()
de volgens fluiten
![]()
En je bent nu verloofd met een volgzame iraanse vrouw oid?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:59 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
wie fluiten?
... wij zouden echt een slecht stel zijn. ik ben allergisch voor temperament
blijkbaar wel, want gelukkig zit er verder niets tussen een volgzame iraanse vrouw en een temperamentvolle vrouw...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
En je bent nu verloofd met een volgzame iraanse vrouw oid?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
blijkbaar wel, want gelukkig zit er verder niets tussen een volgzame iraanse vrouw en een temperamentvolle vrouw...
je hebt je eens voorbeeldig gedragen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:09 schreef Friek_ het volgende:
Jullie geloven het nooit; ik heb een kamer gevonden op de Leenderweg.Nog echt vlak naast de Plaza Futura ook.
Stratum.
Hoe ben je als je frivool bent?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:07 schreef MrWilliams het volgende:
als je het weten wilt: ze is eerlijk, frivool, vrolijk en openhartig.
ideaal
jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:13 schreef amaranta het volgende:
Woord: frivool (overig., -)
Synoniem van frivool: hups (bijv. naamw.)
Synoniem van frivool: lichtzinnig (bijv. naamw.).
Synoniem van frivool: losbandig (bijv. naamw.).
Synoniem van frivool: loszinnig (bijv. naamw.)
Synoniem van frivool: wuft (bijv. naamw.).
Beetje sletterig???
Ruik ik hier een uitzuiger?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:27 schreef Levitation het volgende:
Oja, maffe ontwikkeling tov het huis in V'hoven. Makelaar belde gisteren, dat hij niets meer van ons heeft
Hij zuigt maar lekker.quote:
Bij de urselmannetjes?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:09 schreef Friek_ het volgende:
Jullie geloven het nooit; ik heb een kamer gevonden op de Leenderweg.Nog echt vlak naast de Plaza Futura ook.
Stratum.
Ga weg gladdequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zegt de ene ouwe over de andere ouwe.
En geil?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:07 schreef MrWilliams het volgende:
als je het weten wilt: ze is eerlijk, frivool, vrolijk en openhartig.
ideaal
Die betekenis kun je toch overal aan geven? Gewoon op zn porno-Duits zeggenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:42 schreef MrWilliams het volgende:
ghehehe... als jullie daar die betekenis aan geven, laat dat frivool dan maar weg.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Die betekenis kun je toch overal aan geven? Gewoon op zn porno-Duits zeggen
kom net thuis vanuit Belgiquequote:
hoe?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Zie je, zelf "dag" kan zo geinterpreteerd worden
En toen heb je tegen het loodgieters busje aangepist.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom net thuis vanuit Belgique
moest nogal pissen onderweg maar dacht: ik ben er bijna
kom ik thuis: hangt er een briefje op mijn deur of ik tot 15.00 uur het toilet niet wil gebruiken omdat de loodgieter ergens bezig is...
en toen ben je gaan wildplassen in je eigen tuin?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom ik thuis: hangt er een briefje op mijn deur of ik tot 15.00 uur het toilet niet wil gebruiken omdat de loodgieter ergens bezig is...
ik ben op het balkon boven gaan staan en zo op het hoofd van de loodgieterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en toen ben je gaan wildplassen in je eigen tuin?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whehe hij hebt geen tuin.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben op het balkon boven gaan staan en zo op het hoofd van de loodgieter
2 balkons...scheelt een heule berg snoei en haksel gedoequote:
beetje weinig THCquote:
Ben je verhuisd dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2 balkons...scheelt een heule berg snoei en haksel gedoe
Nope woon nog steeds daar, dat is een maisonette dus daarom 2 balkonsquote:
Ja, maar ik weet waar zijn huis woont en ik wist niet dat daar 2 balkonnetjes waren...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij bedoelt het snoei- en hakselgedoe van SQ en Bleiblei
Aah, doe maar sjiek...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope woon nog steeds daar, dat is een maisonette dus daarom 2 balkons
hihiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:15 schreef -moppie- het volgende:
Das wel een heule mooie boom...
Colt heb je je piek opgezet, hihi -> grapje
Bij mij gaan ze volgende week de kozijnen vervangen en daarna krijg ik een nieuwe keuken en badkamer, heb ik al uitgezochtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Aah, doe maar sjiek...
Mn broer heeft een nieuwbouwappartement toegewezen gekregen bij die Super in de kerk, mogen ze zelf allemaal dingen uitzoeken voor de badkamer en keuken
Waar de babyzaak eerst was?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze volgende week de kozijnen vervangen en daarna krijg ik een nieuwe keuken en badkamer, heb ik al uitgezocht
Blueman woont in de nieuwbouw schuin tegenover me
naast die babyzaak, zat eerst een sexclub (nu krijg ik commentaar) en een rommelwinkeltje wat ook weer geen winkel was...dat is allemaal gesloopt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Waar de babyzaak eerst was?
Ik wil ook uitzoeken, in Dordrecht doen ze gewoon de lelijkste keuken erin die ze kunnen vinden en dan is het goeden in de badkamer en wc liggen er bruine tegels op de grond
Ik heb in Utrecht de leukste keuken, met een gordijntje voor de afvoerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
naast die babyzaak, zat eerst een sexclub (nu krijg ik commentaar) en een rommelwinkeltje wat ook weer geen winkel was...dat is allemaal gesloopt.
ik heb de keuze uit 4 keukens en 6 combinaties voor de badkamer...echt nice, kleurt mooi bij mijn interieur
Couscousquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:29 schreef Juup© het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten? Altijd weer een dilemma.
Brood met ham/kaas/salami en champignons?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen trek in. Ik heb trek in een pizza maar ik ga maar brood met beleg eten.
die heb ik ook met Zoë, pikkediefquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:38 schreef Juup© het volgende:
Nieuwe pas aangevraagd.
[ afbeelding ]
Maar dezelfde afbeelding maar dan op een ING pas.
Das dan het enige.Verder is de Rabobank zondermeer de beste bank van Nederland.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:39 schreef MrWilliams het volgende:
jammer dat ze dat bij rabo niet hebben...
een echte bank hoeft zijn klanten niet stil te houden met dit soort fratsenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:39 schreef MrWilliams het volgende:
jammer dat ze dat bij rabo niet hebben...
Want?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das dan het enige.Verder is de Rabobank zondermeer de beste bank van Nederland.
Zou jij moeten weten met je aandelenhandel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Want?
Daar ben ik dan weer benieuwd naar nml.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Loyalis
"Hoe ga je naar een sollicitatiegesprek?"
Sq vertelt...
"En wat doe je met je nagels?"
SQ:!
"Ik zou toch eens plaknagels overwegen"
nee, ik snap wel wat ze bedoelt hoor, ik heb afgekloven nagels met modder enzo momenteel, dus ik moet m'n handen even in de gaten houden als ik ergens op gesprek gaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]Had zij zelf ook plaknagels? Ik denk menig hoger opgeleide compleet uitgelachen zou worden met plaknagels
plaknagels is meer een vmbo iets..wel geil om mee gekrast te worden, dat welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]Had zij zelf ook plaknagels? Ik denk menig hoger opgeleide compleet uitgelachen zou worden met plaknagels
Omdat dat dat zo is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Want?
Daar ben ik dan weer benieuwd naar nml.
mensen die opgelicht worden door het TAN-systeem zijn zelf domme apen, heeft niks met de bank te makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat dat dat zo is.
Even kijken. De postbank? Uh welke bank? Die bank die bestaat niet eens meer. Ehm, met rare systemen met tan codes en smsjes die niet altijd blijken. Getuige diverse kassa afleveringen.
de abn-amro waarvan ook wel bekend is dat ze de nodige problemen hebben. Moet nog steeds een rekening die ik daar heb overzetten naar de rabo.
Ik heb mn hypo bij de rabo bank lopen en weet zeker dat ik daar het allerbeste af ben.
Duidelijk ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik snap wel wat ze bedoelt hoor, ik heb afgekloven nagels met modder enzo momenteel, dus ik moet m'n handen even in de gaten houden als ik ergens op gesprek ga
ah.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat dat dat zo is.
Even kijken. De postbank? Uh welke bank? Die bank die bestaat niet eens meer. Ehm, met rare systemen met tan codes en smsjes die niet altijd blijken. Getuige diverse kassa afleveringen.
de abn-amro waarvan ook wel bekend is dat ze de nodige problemen hebben. Moet nog steeds een rekening die ik daar heb overzetten naar de rabo.
Ik heb mn hypo bij de rabo bank lopen en weet zeker dat ik daar het allerbeste af ben.
nee, je krijgt gewoon een SMS-je met een codequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef amaranta het volgende:
Ik noemde even de 3 grootste ja. Sorry ik zit niet in het bankwezen en ken niet elke bank van Nederland.
Die tancodemeuk lijkt mij dus echt 3 keer niks. Heb jij al die codes in je hoofd zitten? OF moet je elke keer je blaadje uit de insteekhoes halen om ze op te zoeken?
En met dat kastje krijg je gewoon de code op het kastje... is toch niet zoveel verschil?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je krijgt gewoon een SMS-je met een code
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik ook met Zoë, pikkedief
jawel, ik vind het zelf lastiger, omdat je met die kastjes altijd een twaalfcijferige code moet invullen, zowel met inloggen als met versturen, en dan weer een code van het kastje terug krijgt die je weer op die site moet invullen, argh. Plus dat ik mijn mobiel altijd bij me heb en dat kastje niet, dus kan ik overal inloggen, ies tofquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:54 schreef Inu het volgende:
[..]
En met dat kastje krijg je gewoon de code op het kastje... is toch niet zoveel verschil?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:54 schreef Juup© het volgende:
[..]Die foto op de pas had ik al jaren geleden bij de Postbank. Dus jij bent de na-aper
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
TANcodelijsten op papier worden alleen nog maar gebruikt door bejaarden die niet weten hoe een mobieltje werkt. en persoonlijk denk ik dat mensen die niet weten hoe een mobieltje werkt ook maar beter niet kunnen gaan internetbankieren
Jawel, je moet dat kastje bij je hebben als je iets wil doen + dat je om de haverklap 100 verificatiecodes in moet toetsen op dat kutding. Daarnaast heb ik bij de ABN, Postbank en Merrill Lynch gezeten en zit ik nu bij de ING en Rabobank.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:54 schreef Inu het volgende:
[..]
En met dat kastje krijg je gewoon de code op het kastje... is toch niet zoveel verschil?
Lijkt mij dus niet handig. Vooral niet als je te pas en te onpas je tel kwijtbent of van nummer wisselt omdat je je nr weer aan Jan en Alleman hebt gegeven.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je krijgt gewoon een SMS-je met een code
Ik kan met m'n rabobank ook geld op zaterdag overmaken dat lukt bij ing dan weer niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ah.
a. er zijn meer dan 3 banken in NL
b. SMS tancode meuk werkt imho vet veel beter dan dat e-dentifier geneuzel.
c. wat zijn dan die problemen van de ABN? Dat organisatorische gedoe daar heb, merk je weinig tot niets van als klant. Of is de Albert Heijn ook slechter dan de Super wanneer er intern op topmanagerniveau problemen zijn bij de Ahold?.
Ik heb op de plekken waar ik wil internetbankieren zo'n ding liggen, dus kan het ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, ik vind het zelf lastiger, omdat je met die kastjes altijd een twaalfcijferige code moet invullen, zowel met inloggen als met versturen, en dan weer een code van het kastje terug krijgt die je weer op die site moet invullen, argh. Plus dat ik mijn mobiel altijd bij me heb en dat kastje niet, dus kan ik overal inloggen, ies tof
Bij het TAN-systeem hoef je ook alleen maar te TAN-nen als je een transactie wil doen, inloggen kan je dus zonder meer altijd en overal om je saldo te zien
Ja. Ik vertik het om mijn GSM nummer aan de Postbank/ING bank te geven. Bovendien bankier ik alleen thuis. Mocht ik ook buitenshuis willen gaan bankieren dan overweeg ik om toch via SMS te gaan werken, maar het geniet niet mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
werk jij nog met een TAN-lijst?
Daarom zeg ik ook, het ING systeem is niet voor incapabele faalhazenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lijkt mij dus niet handig. Vooral niet als je te pas en te onpas je tel kwijtbent of van nummer wisselt omdat je je nr weer aan Jan en Alleman hebt gegeven.
IK BEN RABOFIEL EN pas op of ik neem een icoontje van de rabo.
En dan die reclame met Anouk en die slet uit Julias Tango. Ook stom.
Zo een tanlijst lijkt me super leip.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja. Ik vertik het om mijn GSM nummer aan de Postbank/ING bank te geven. Bovendien bankier ik alleen thuis. Mocht ik ook buitenshuis willen gaan bankieren dan overweeg ik om toch via SMS te gaan werken, maar het geniet niet mijn voorkeur.
Wauw, joepie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:59 schreef amaranta het volgende:
En de Rabobank heeft ook RABOMOBIEL HOOR!!!
naja, dat heb ik dus niet. Met zo'n kastje heb je feitelijk aleen een pincode nodig om iemand een oor aan te naaien. Bij de PB moet je beschikken over èn een rare gebruikersnaam, een password en iemands mobielquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb op de plekken waar ik wil internetbankieren zo'n ding liggen, dus kan het ookVolgens mij is het maar net wat je gewend bent en ook al zal het misschien wel niet, ik heb toch het gevoel/idee dat zo'n kastje veiliger is dan een wachtwoord en je mobieltje...
Bij de Postbank kan ik gewoon elke dag geld over makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik kan met m'n rabobank ook geld op zaterdag overmaken dat lukt bij ing dan weer niet.![]()
Sms tancode ken ik niet randomreader werkt uitstekend.![]()
Bij de abn worden ze goed op hun vingers gekeken dus ze verstrekken momenteel niet zo veel.
Why, het is echt niet zo dat ze je op dat nummer gaan bellen hoor, hebben ze bij mij ook nog nooit gedaan en ik doe het al jaren zoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja. Ik vertik het om mijn GSM nummer aan de Postbank/ING bank te geven. Bovendien bankier ik alleen thuis. Mocht ik ook buitenshuis willen gaan bankieren dan overweeg ik om toch via SMS te gaan werken, maar het geniet niet mijn voorkeur.
Maar niet bij de ING volgens je wederhelft!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij de Postbank kan ik gewoon elke dag geld over maken.
Zelfs op zondag van postbank naar postbank rekening.
Zo een cardreader is net zo veilig als sms tancodesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, dat heb ik dus niet. Met zo'n kastje heb je feitelijk aleen een pincode nodig om iemand een oor aan te naaien. Bij de PB moet je beschikken over èn een rare gebruikersnaam, een password en iemands mobiel
Ik ben gewend aan die lijst, al jaren. Ik stap ook niet zo snel over naar iets nieuws omdat dat een verandering is en daar ben ik niet zo goed in. Zo heeft het lang geduurd eer ik van inbellen over ging naar internetbankieren omdat ik het minder betrouwbaar vond. Zo vertrouw ik ook geen enkele instelling mbt mijn GSM nummer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zo een tanlijst lijkt me super leip.
En naast TAN codes heb ik nog nooit een telefoontje van de postbank gehad. Wel een keer een smsje. Maar ach. Boeiend.
niet van ING naar RABO in het weekend, is bij geen 1 bank trouwensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar niet bij de ING volgens je wederhelft!
oude mensen zijn bang voor technologie, papier kun je vastpakken of verbranden en voelt veiligerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zo een cardreader is net zo veilig als sms tancodes.
Enige wat echt tricky is, zijn die tanlijsten. Wel grappig dat die wantrouwige bejaarden juist daar gebruik van maken.
Ik zou een andere bank gaan zoeken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef amaranta het volgende:
Overigens was ik mijn kastje kwijt. Ofja, Eva heeft het ergens neergelegd en ik kan hem niet meer terugvinden.
Dus gisteren even een nieuwe gehaald. Deden ze neit moeilijk over.
Mevrouw Hernandez geen probleem zeiden ze. En toen kreeg ik nog een kusje ook!Dat is pas service!
wat is het ergste dat er kan gebeuren als ze je nummer hebben?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan die lijst, al jaren. Ik stap ook niet zo snel over naar iets nieuws omdat dat een verandering is en daar ben ik niet zo goed in. Zo heeft het lang geduurd eer ik van inbellen over ging naar internetbankieren omdat ik het minder betrouwbaar vond. Zo vertrouw ik ook geen enkele instelling mbt mijn GSM nummer.
Ik ben daar dus wel bang voor. Vraag mezelf trouwens ook af hoe dat hier moet als DuchessX eens wat wilt overschrijven, krijg ik dan de sms met TAN code binnen of kan zij die ook krijgen? Wel zo handig al sik niet thuis ben en zij wil bankieren.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Why, het is echt niet zo dat ze je op dat nummer gaan bellen hoor, hebben ze bij mij ook nog nooit gedaan en ik doe het al jaren zo
Dus jullie hebben ook een rabo rekening!?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet van ING naar RABO in het weekend, is bij geen 1 bank trouwens
Dat vraag ik me ook nog af!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben daar dus wel bang voor. Vraag mezelf trouwens ook af hoe dat hier moet als DuchessX eens wat wilt overschrijven, krijg ik dan de sms met TAN code binnen of kan zij die ook krijgen? Wel zo handig al sik niet thuis ben en zij wil bankieren.
Dat ze mij gaan lastig vallen met reclame o.i.d., en daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is het ergste dat er kan gebeuren als ze je nummer hebben?
Ik wacht af, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog af!
Zal het eens uitproberen voor je van de weekWij schrijven nooit over vanaf onze gezamenlijke PB rekening namelijk
Ja, want de hypotheek loopt bij de RABO. Ik ben ook niet anti-rabo, ik wilde alleen dat gehuil dat het TAN-systeem zo kut en onveilig is even uit de wereld helpenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dus jullie hebben ook een rabo rekening!?
Als het goed is hebben jullie 2 accounts omdat de rekening op 2 namen staatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben daar dus wel bang voor. Vraag mezelf trouwens ook af hoe dat hier moet als DuchessX eens wat wilt overschrijven, krijg ik dan de sms met TAN code binnen of kan zij die ook krijgen? Wel zo handig al sik niet thuis ben en zij wil bankieren.
you paranoid android!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat ze mij gaan lastig vallen met reclame o.i.d., en daar heb ik geen behoefte aan.
wacht, ik ga het ff proberenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als het goed is hebben jullie 2 accounts omdat de rekening op 2 namen staat.
Dwz. er zijn 2 telefoonnummers bekend, en de ING stuurt een smsje naar de persoon die op dat moment ingelogd is.
Denk ik...
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dus jullie hebben ook een rabo rekening!?
Jouw bewering kloptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dwz. er zijn 2 telefoonnummers bekend, en de ING stuurt een smsje naar de persoon die op dat moment ingelogd is.
Denk ik...
Mooi, dan kan je veilig 160.000 euro sparen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Samen hebben wij:
2 ABN rekeningen
3 ING rekeningen
1 Rabo beleggersrekening
1 Rabo betaalrekening
1 Rabo hypotheek-spaardeel-rekening
Efficiency for the win.
Ja, doe ik normaliter ook, alleen zit ik nu in de situatie dat ik niet weet of ik uberhaupt wel geld over kan maken komende maandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:07 schreef amaranta het volgende:
Dan moet je ook geen babydozen bestellen. Dan gaan ze je ZEKER bellen, dan komen er ook nog huisvrouwen zonder levensdoel bij je langs om je 'leuke kinderboeken series' aan te smeren.
Maar bij de ING wordt je achtervolgd door rare leeuwen.
Ik ga gewoon mn geld in een sok onder mn la leggen..
BTW ik heb gewoon ingesteld dat elke 29ste van de maand een x bedrag naar de gezamenlijke rekening over wordt gemaakt. En als er meer nodig is dan maak ik dat apart daarvan nogover.
Tot september 3 tonquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je veilig 160.000 euro sparen.
Waarom niet beleggen bij de Rabobank?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:09 schreef amaranta het volgende:
Waarom beleggen bij de rabobank?
Wij hebben trouwens een gedeeltelijk beleggingshypotheek maar die moeten we laten omzetten.
Dat zou logisch zijn, ware het niet dat wij 1 inlogcode hebben voor al onze rekeningen. Dus het is voor de ING onmogelijk m te zien wie er ingelogd is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Denk ik...
Maar dat is eenvoudig te verhelpenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou logisch zijn, ware het niet dat wij 1 inlogcode hebben voor al onze rekeningen. Dus het is voor de ING onmogelijk m te zien wie er ingelogd is.
Verder gaat alles nog wel goed met jou vandaag?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:07 schreef amaranta het volgende:
Dan moet je ook geen babydozen bestellen. Dan gaan ze je ZEKER bellen, dan komen er ook nog huisvrouwen zonder levensdoel bij je langs om je 'leuke kinderboeken series' aan te smeren.
Maar bij de ING wordt je achtervolgd door rare leeuwen.
Ik ga gewoon mn geld in een sok onder mn la leggen..
BTW ik heb gewoon ingesteld dat elke 29ste van de maand een x bedrag naar de gezamenlijke rekening over wordt gemaakt. En als er meer nodig is dan maak ik dat apart daarvan nogover.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dat is eenvoudig te verhelpen
Duchess moet even een accountje aanvragenquote:
Ik stap binnenkort over van abonnement naar pre-paid, dus misschien doe ik dat dan welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Duchess moet even een accountje aanvragen
Hoewel ik het Juupser zou vinden als je gewoon een prepaid telefoon zou nemen enkel en alleen voor die TANcodes
Voor inleggen in langere termijn fondsen en aandelen werkt het prima. Voor korte termijn beleggingen is Rabobank zwaar ongeschikt, daar moet je binck voor hebben ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom niet beleggen bij de Rabobank?
Is wellicht onbekend in jullie huishouden, maar het goedkoopste is niet bij voorbaat de beste keuze.
dan kun je die altijd naast de pc laten liggen voor als er iemand wil internetbankierenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik stap binnenkort over van abonnement naar pre-paid, dus misschien doe ik dat dan wel
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kun je die altijd naast de pc laten liggen voor als er iemand wil internetbankieren
Mijn 20.000 euro is nu anders nog maar 11.000 euro.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:16 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Voor inleggen in langere termijn fondsen en aandelen werkt het prima. Voor korte termijn beleggingen is Rabobank zwaar ongeschikt, daar moet je binck voor hebben ofzo.
Want? Transactiekosten ofzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:16 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Voor inleggen in langere termijn fondsen en aandelen werkt het prima. Voor korte termijn beleggingen is Rabobank zwaar ongeschikt, daar moet je binck voor hebben ofzo.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mijn 20.000 euro is nu anders nog maar 11.000 euro.
Ik ga dadelijk nog een rekening openen bij de rabobank, als ik dan niet gepijpt wordtquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:19 schreef MrWilliams het volgende:
[..]dus je hebt je geld prima in kunnen leggen!!
Als je bij Rabo een order uit zet, zit daar een "verwerkingstijd" aan vast. Die vertraging is dodelijk voor korte termijn. Ook heb je volgens mij minder mogelijkheden om in te stellen dat je bij een bepaalde prijs wilt (ver)kopen, etc...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Want? Transactiekosten ofzo?
Wat ben je bij Binck kwijt dan?
Verhalen die ik van Binck hoor, is dat die site er nog al eens uitligt. Niet echt iets waar je op zit te wachten met beleggen.
quote:
Joh, what goed down, must go up. Kwestie van geduld hebbenquote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:21 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Als je bij Rabo een order uit zet, zit daar een "verwerkingstijd" aan vast. Die vertraging is dodelijk voor korte termijn. Ook heb je volgens mij minder mogelijkheden om in te stellen dat je bij een bepaalde prijs wilt (ver)kopen, etc...
doe es niet zo huilie, als je hier in de zomer komt BBQ-en zie je het misschien wel livequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:25 schreef ArTiC het volgende:
typhus..iedere keer dat ik bb zie posten moet ik denken aan dat filmpje van gisteren
Plopquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:27 schreef amaranta het volgende:
Welnu, genoeg over banken, tijd voor een ander onderwerp.
Wie wil er eentje aansnijden?
katten? baby's? bier?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:27 schreef amaranta het volgende:
Welnu, genoeg over banken, tijd voor een ander onderwerp.
Wie wil er eentje aansnijden?
Vind ik een goed onderwerp.quote:
Werken er bij jullie veel autisten ofzo? crisisquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:28 schreef amaranta het volgende:
In mijn kerstpakket zat trouwens een setje kaarten te gebruiken als gesprekstarters. Zal ik er gewoon een tje pakken?
Kunnen we daar over praten.
Precies.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vind ik een goed onderwerp.
als je bijvoorbeeld ergens iets uittrekt.
als je zo met je wijsvinger in je mond gaat, je vinger achter je wang haakt en er dan snel uit trektquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vind ik een goed onderwerp.
Bedoel je de kabouter? Of gewoon het geluidje, als je bijvoorbeeld ergens iets uittrekt.
sssst, mijn bovenlijf is net zo woest aantrekkelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe es niet zo huilie, als je hier in de zomer komt BBQ-en zie je het misschien wel live
drama maken over een ontbloot bovenlichaam!
Wowquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sssst, mijn bovenlijf is net zo woest aantrekkelijk
smoothiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Neen, zelfs zo goed als geen beenhaar.
Pakket was op haar toegespitstquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Werken er bij jullie veel autisten ofzo? crisis
je maakt nog eens wat meequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef ArTiC het volgende:
en nu kwam er een alien op een hoogwerker voorbij mijn raam
er zit schijnbaar asbest in de panelen op de balkons, die zijn ze aan het verwijderen
[/de spannende avonturen in Helmond]
vraag maar aan moppiequote:
pak maar een ander kaartje, 50 euro is te weinigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef amaranta het volgende:
Op het kaartje staat:
Wat is voor jou de leukste manier om 50 euro uit te geven?
Die is makkelijk: bier.puntquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef amaranta het volgende:
Op het kaartje staat:
Wat is voor jou de leukste manier om 50 euro uit te geven?
ik reed gisteren nog voorbij jullie straat, spannend hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je maakt nog eens wat mee
ik maak helemaal niks mee, ik raak al in extase als ik een kopje krijg van de kat tegenwoordig
hoeren punt punt puntquote:
er voorbij?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik reed gisteren nog voorbij jullie straat, spannend he
neen, tnx, ga ik gelijk even doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:36 schreef bleiblei het volgende:
Skuu! Heb je al contact opgenomen met die GiL dudes en Marc?
En Eva laat je zitten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef amaranta het volgende:
Je wordt gedwongen je huis te verlaten en je mag maar 2 dingen meenemen, wat neem je mee?
Ik neem natuurlijk mijn random reader mee want ik kan niet zonder en het geheugenkaartje met Eva's fotos erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |