Ik doe niet aan gegeil in pmquote:
Vorige keer gingen jullie dat doenquote:
Wat fijn dat alles goed is gegaan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee hoor.
Ik ging al laat slapen en toen kon ik niet slapen. Stiekem wist ik wel dat ik lag te piekeren om die operatie van mijn moeder vandaagToen kwam ze vanochtend nog even naar mijn kamer en ben ik terug in slaap gevallen
Daarnet smste mijn "vader" dat ze al klaar is en mag bellen wanneer ze naar huis wil
Ga je nog iets speciaals doen met je verjaardag?quote:
Ja, dat was wel even een fijn smsjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles goed is gegaan!
Ga jij d'r ophalen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een fijn smsje
Dus ja, ik ben maar braaf snel uit bed gegaan en wacht maar hoe laat ze gaat bellen, haha.
Vanavond wat drinken in de stad. Morgen komt een gedeelte van mijn familie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ga je nog iets speciaals doen met je verjaardag?
Idd, liever in het echtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
Geilen via de PM, daar is niks aan joh![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vorige keer gingen jullie dat doen
Dat sowieso!quote:
Ik heb een goed geheugenquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Vanavond wat drinken in de stad. Morgen komt een gedeelte van mijn familie.
Ja, waarschijnlijk welquote:
Wat lief!quote:
Soms ben ik wel een lieve dochterquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms ben ik wel een lieve dochter
Ik ben net nog met de stofzuiger door heel het huis gegaanquote:
Je was toch bezig met je perforatortroepquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben net nog met de stofzuiger door heel het huis gegaan
Ja, maar dat lag boven en dat was met mijn eigen stofzuigertjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je was toch bezig met je perforatortroep![]()
Dan is het helemaal goed! Even de lieve dochter uithangenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat lag boven en dat was met mijn eigen stofzuigertje
Hey, geile PM stuurderquote:
Jah waar blijven die pm'squote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is het helemaal goed! Even de lieve dochter uithangen![]()
Zou hij het verleerd zijn?quote:
Daar dacht ik gisteren ook ineens aan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:48 schreef automatic_ het volgende:
Zeg, leeft Ludootje eigenlijk nog?
Ik ben niet bangquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zometeen krijg je der ook een paar
Mjaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteren ook ineens aan!
Vast niet.. en anders help ik hem wel wat op wegquote:
Een collega van mij heeft een maagontsteking overgehouden aan carnaval, dus wie weet heeft hij ook iets opgelopen. Of hij is de liefde van zijn leven tegengekomen en sexen nu nog steeds de sterren van de hemel. Alhoewel, met 6 condooms?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja
Ik dacht er via een omweg aan, haha. Misschien heeft hij de carnaval toch niet overleefd![]()
Oo, dat komt helemaal goed hoor ik al wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vast niet.. en anders help ik hem wel wat op weg
Hmm lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft een maagontsteking overgehouden aan carnaval, dus wie weet heeft hij ook iets opgelopen. Of hij is de liefde van zijn leven tegengekomen en sexen nu nog steeds de sterren van de hemel. Alhoewel, met 6 condooms?![]()
Ahh... misschien komt het nogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
*checkt*
Envelopje is nog grijs... damn
Je krijgt het er maar druk meequote:
Haha, dat zal wel jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm lekker
Tja.. misschien tussendoor nog meer gekocht?Dat kan natuurlijk ook.
We wachten met spanning af..quote:
Dat was méér dan ik verwacht had. Wat een explosie van geilheid.quote:
In ieder geval een voltooid verleden tijdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
wat is de juiste vervoeging?
Dat gebeurt ook nog steeds, maar het is niet zo druk meerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn de Singles discreter geworden?
Voorheen werd er nog gewoon openlijk in het topic gegeild. Gegelen. wat is de juiste vervoeging?
Jemie, nu word ik ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was méér dan ik verwacht had. Wat een explosie van geilheid.
Inderdaad..quote:
Ben ik niet meer de enige?quote:
Of het is Papa Ludo...quote:
Haha, dat kan hij ons sowieso nog niet meldenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Litpho het volgende:
In ieder geval een voltooid verleden tijd.
'Gegelen' is wel mooier, wees nou eerlijk.quote:
`Niet zo druk meer in jouw pm-box, of in het algemeen?quote:Dat gebeurt ook nog steeds, maar het is niet zo druk meer
Nope, moeten we nog even wachtenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat kan hij ons sowieso nog niet melden
Tja helaas voor jou mag ik van cue niet meer dan 1 geilheidspmpartner hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was méér dan ik verwacht had. Wat een explosie van geilheid.
Zeker mooier!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
'Gegelen' is wel mooier, wees nou eerlijk.
[..]
`Niet zo druk meer in jouw pm-box, of in het algemeen?
Nou Cue mag je hebben hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja helaas voor jou mag ik van cue niet meer dan 1 geilheidspmpartner hebben
Anders krijg ik straks weer klappen.
Je hebt iig een vleugje mee kunnen krijgen van hoe geil het kan zijn in de PMquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou Cue mag je hebben hoor![]()
Wat geef ik snel op zeg!
Wat aardig van jequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat geef ik snel op zeg!
Eggs en Cue is een nieuw item?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
Wat geef ik snel op zeg!
Er zijn er ook al veel weggevallen hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eggs en Cue is een nieuw item?
Wat gaat dat toch hard hier. Ik kan mijn kónt ook niet keren of er is weer een nieuw stelletje te betreuren.
Idd, vertel eens, hoe zit dit????quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat gaat dat toch hard hier. Ik kan mijn kónt ook niet keren of er is weer een nieuw stelletje te betreuren.
oh? update please!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn er ook al veel weggevallen hoor![]()
Vleugje inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt iig een vleugje mee kunnen krijgen van hoe geil het kan zijn in de PM![]()
Ik kan best sympathiek zijnquote:
Zo hard gaat het anders niet meer... Te betreuren nog welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het weer uit met Techno dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef automatic_ het volgende:
Er zijn er ook al veel weggevallen hoor![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
Geilen via de PM, daar is niks aan joh![]()
Ja, dit is voor mij een "jeuj we zijn single"-jubeltopic.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
Zo hard gaat het anders niet meer... Te betreuren nog wel
Wie zegt dat ik over mijzelf praatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het weer uit met Techno dan?
Er waren toch wel meer "stelletjes"? - in welke vorm dan ook hehequote:
Hehe. Jij met je associatiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dit is voor mij een "jeuj we zijn single"-jubeltopic.
Is mijn associatie.
Nou ik heb nog steeds de 'jeej, ik ben single' statusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dit is voor mij een "jeuj we zijn single"-jubeltopic.
Is mijn associatie.
Ik ben geen stelletje, met beide nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:15 schreef automatic_ het volgende:
Er waren toch wel meer "stelletjes"? - in welke vorm dan ook hehe
Eerst zou CG ook met civilian zijn en Nouk met Snuitje / rival
Duim en mrbox
Ehh wie hadden we nog meer?
Waar is Ripley als je haar nodig hebt
Ik kom er verdomme niet aan toe.quote:
dawg, kom er maar in.quote:
quote:
Omdat er al een aantal keer werd gespeculeerd op een trefmoment met jou en dawg.quote:
Haha, dawg en ik gaan elkaar wel meeten hoor, verwacht ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Omdat er al een aantal keer werd gespeculeerd op een trefmoment met jou en dawg.
Fuggeddaboudit.
Ja vanwaar dan dequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:24 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, dawg en ik gaan elkaar wel meeten hoor, verwacht ik
Ik vroeg me af waarom dawg daarop moest reagerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja vanwaar dan de- smiley!
Je wist precies wat ik bedoelde!
Je gaf aan met beide geen stelletje te zijn, en dus.... ach ik ga het niet uitleggen ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vroeg me af waarom dawg daarop moest reageren
Nee, daarom staat er ook "stelletjes"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben geen stelletje, met beide niet
Ojeetjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dawg en ik gaan elkaar wel meeten hoor, verwacht ik
quote:Hoe is het met lezen?
Terug sturen: Waarom maak je mij zo vroeg wakker?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
Moeder smste net (12.15);
En, ben je al wakker?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
Moeder smste net (12.15);
En, ben je al wakker?
Jaja, ik hoorde je wel heur:quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kom er verdomme niet aan toe.Echt ramvol met werk, de laatste weken.
Mijn moeder ligt in het ziekenhuis en ze verveelde zich denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Terug sturen: Waarom maak je mij zo vroeg wakker?
Ik was om 11uur wakkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
mooie tijd om wakker te worden anders
Oh sorryquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaja, ik hoorde je wel heur:
[..]
Ligt er aan wanneer je naar bed bent gegaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
mooie tijd om wakker te worden anders
Ik heb heel bagger geslapen, dus had gerust tot 12 kunnen liggenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer je naar bed bent gegaan.
11 uur pas.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn moeder ligt in het ziekenhuis en ze verveelde zich denk ik
[..]
Ik was om 11uur wakker
[..]
Oh sorry
's Avonds in bed lezen
uurtje of half 3 ofzo...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer je naar bed bent gegaan.
Ik ook wel. Alleen dat ging niet want om 11 uur kwam er iemand op visite.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb heel bagger geslapen, dus had gerust tot 12 kunnen liggen
Deze week zelfs een aantal avonden tot 23:30 doorgewerkt, daarna nog stevige psychologische kost in het Engels lezen is teveel van het goede.quote:
Ik sliep rond 4.00 denk ik - hoop ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
uurtje of half 3 ofzo...
12 er weer uit....
mooie tijd dacht ik zo
Ja dan is 12 uur wel een goede tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
uurtje of half 3 ofzo...
12 er weer uit....
mooie tijd dacht ik zo
Oei... Begrijpelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Deze week zelfs een aantal avonden tot 23:30 doorgewerkt, daarna nog stevige psychologische kost in het Engels lezen is teveel van het goede.
Maar het komt wel, want ik vind het wel echt interessante shizzle.
liever nog later, maarja, mu kan ik nog wat nuttigs met me dag doen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan is 12 uur wel een goede tijd inderdaad.
Slim gedaan van jequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
liever nog later, maarja, mu kan ik nog wat nuttigs met me dag doen!
TS begint!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen de afgelopen dagen?
Dat snap ik. Ik ga ook zo maar eens iets nuttigs proberen te doen vandaag. Alhoewel ik vandaag al iets nuttigs gedaan heb.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
liever nog later, maarja, mu kan ik nog wat nuttigs met me dag doen!
Ik nog niet.quote:
Haha. Heb je geen doel om naar toe te rijden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
nu ga ik nutteloos een rondje rijden
Eten is sowieso overrated.quote:
het doel is het "nieuwe" motorblok inrijden... moet zeker wel een 500km...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Heb je geen doel om naar toe te rijden?
Leuk rondje Nederland danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
het doel is het "nieuwe" motorblok inrijden... moet zeker wel een 500km...
en dat moet dus rustig aan, heb ik nu mooi de tijd voor
wordt een rondje ijselmeer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk rondje Nederland dan![]()
Toeter maar als je in de buurt bent
Hè, helaas!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
wordt een rondje ijselmeer.
A7, A6 en A1 dus....
als je daar naast woont
quote:
quote:
Anders rij ik wel even langs.quote:
Niet te hard rijden.quote:
Dat zeg je nou net tegen de verkeerdequote:
dan ga je toch naar huis?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik ook. En nu ben ik klaar met werken en wil ik naar huis..
Nee, ik ben er klaar mee, ik ben nog niet klaar met werkenquote:
Nee, jij vindt het een leuke wegquote:
Ik zie de beelden wel bij wegmisbruikers.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zeg je nou net tegen de verkeerde
Hoiquote:
dan nog even doorbikkelenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik ben er klaar mee, ik ben nog niet klaar met werken
Komt wel goed hoor. Het duurt bij mij altijd vrij lang voordat slaaptekort erin hakt..quote:
Damn!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. Het duurt bij mij altijd vrij lang voordat slaaptekort erin hakt..
Hoe kwam het dat jij zo laat sliep? (of heb ik daar overheen gelezen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. Het duurt bij mij altijd vrij lang voordat slaaptekort erin hakt..
??quote:
Ik had afgesproken met vrienden, maar das meestal pas tegen half 11 's avonds (ik had me er gewoon voor verslapen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe kwam het dat jij zo laat sliep? (of heb ik daar overheen gelezen...)
quote:
Oh, wat ben je mooi!quote:
Wowquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had afgesproken met vrienden, maar das meestal pas tegen half 11 's avonds (ik had me er gewoon voor verslapen!) Maar het was erg gezellig, dus ging pas tegen half 3 naar huis. Toen ik thuis kwam, vond ik het ineens nodig te gaan opruimen en daar moet ik dan altijd aan toegeven, anders gebeurt het nooit.. Dus tegen 4 uur kroop ik mijn bed eindelijk in..
Nog gefeliciteerd, hoe verloopt je verjaardag tot nu toe ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, wat ben je mooi!
Ja, Nouk is zeker een lekker ding
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, wat ben je mooi!
Ja, Nouk is zeker een lekker ding
maken jullie je zorgen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef MNR het volgende:
Had trouwens net nog ff op Ludootje z'n Hyves gekeken, maar ook daar geen activiteit (maar dat was al geruime tijd niet).
Ow ja, en ik had gewoon zijn naam en woonplaats onthouden toen hij me een keer hielp
Ja, goed goed!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd, hoe verloopt je verjaardag tot nu toe ?
Haha, waarom die verklaringquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef MNR het volgende:
Had trouwens net nog ff op Ludootje z'n Hyves gekeken, maar ook daar geen activiteit (maar dat was al geruime tijd niet).
Ow ja, en ik had gewoon zijn naam en woonplaats onthouden toen hij me een keer hielp
Zeker, rond kwart over 7 ging er weer uitquote:
Die collega haha.. en wat anderen van daarquote:
Doe maar, hij mag best weten dat ie gemist wordtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maken jullie je zorgen?
kan m wel ff smsen of ie nog leeft
Ik zei daarstraks; "Zeg leeft Ludootje nog?"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maken jullie je zorgen?
kan m wel ff smsen of ie nog leeft
Jeeejjj!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, goed goed!![]()
![]()
Heb warme broodjes aan mijn collega's hier uitgedeeld, waren ze zeer content mee. De bakker heeft nog een vergissing in mijn voordeel gemaakt en extra broodjes meegegeven, hehe. En als KLAPPER () bel ik net iemand op voor de achtergrondinformatie die ik aan het verzamelen ben en wat blijkt?!? Ik heb gewoon direct de goede persoon te pakken en heb informatie tot op de pluis.
Daar word ik vele beetje blij van![]()
![]()
![]()
Ik houd van de eerste dag van mijn 28-jarig bestaan![]()
Hoest met Boxie?
Uhm... omdat hij mij nooit zijn Hyves heeft gegeven en ik verder helemaal niets van hem af weetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, waarom die verklaring
Had er nog niet aan gedacht om daar te kijken eigenlijk
Ik kan mij nu ook vaag herinneren dat hij zei dat hij, na carnaval, pas op vrijdag moest gaan werken...
En, deed dat zeer of viel het mee?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker, rond kwart over 7 ging er weer uitIk kon me echt niet verslapen, dus heel vast heb ik ook niet geslapen. Tv nog aan, laptop aan.. Lekker slim
"Die college"... Van de oude afdeling bedoel je?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die collega haha.. en wat anderen van daar![]()
Daarna zowat nog een uur gewandeld met collega's van huidig kantoor
Ik snapquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Uhm... omdat hij mij nooit zijn Hyves heeft gegeven en ik verder helemaal niets van hem af weet
That's why
Wowh, wow, woh... heb ik iets gemist Noukie?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker, rond kwart over 7 ging er weer uitIk kon me echt niet verslapen, dus heel vast heb ik ook niet geslapen. Tv nog aan, laptop aan.. Lekker slim
Ze heeft kort voor de post die je quote een verklaring gegevenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh, wow, woh... heb ik iets gemist Noukie?
Hihi, nee mijn 2e date is vanavond pasquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh, wow, woh... heb ik iets gemist Noukie?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik kan het ook nog wel een keer zeggen maar dat is niet origineel meer
Mja wel goed wel goed, dag moet nog een beetje beginnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, goed goed!![]()
![]()
Heb warme broodjes aan mijn collega's hier uitgedeeld, waren ze zeer content mee. De bakker heeft nog een vergissing in mijn voordeel gemaakt en extra broodjes meegegeven, hehe. En als KLAPPER () bel ik net iemand op voor de achtergrondinformatie die ik aan het verzamelen ben en wat blijkt?!? Ik heb gewoon direct de goede persoon te pakken en heb informatie tot op de pluis.
Daar word ik vele beetje blij van![]()
![]()
![]()
Ik houd van de eerste dag van mijn 28-jarig bestaan![]()
Hoest met Boxie?
kee heb m gesmstquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Doe maar, hij mag best weten dat ie gemist wordt![]()
Goed gedaan danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja wel goed wel goed, dag moet nog een beetje beginnenNet een tentamen gemaakt dat wel redelijk maar niet subliem ging (hopelijk wel voldoende)
Die jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef automatic_ het volgende:
"Die college"... Van de oude afdeling bedoel je?
Oke, ik snap hetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die ja![]()
Owja en hij heeft me gister ook meegevraagd naar de voetbalwedstrijd hier, omdat ie kaartje over had
Heey jij ook weer hierquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heey jij ook weer hierwat las ik had een of andere eikel je wakker gesmst
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joehoe! Wat gezelligquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, nee mijn 2e date is vanavond pas
Ik had met goede vrienden van me afgesproken
Jah wel okequote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, ik snap het
En hoe was de wandeling
De dag moet nog een beetje beginnen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja wel goed wel goed, dag moet nog een beetje beginnenNet een tentamen gemaakt dat wel redelijk maar niet subliem ging (hopelijk wel voldoende)
Haha, dat is dan inderdaad een beetje jammerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah wel okeBeetje motregen, dus zie er nu niet meer uit
Ja die veer zit weer diep genoegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
genoeg complimentjes voor vandaag?
Natuurlijk heb je voldoendequote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja heb er zin in!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Joehoe! Wat gezellig
(sorry, had nog niet terug gelezen, doe ik alleen als ik op mijn gemak zit).
Bovendien, leuke dingen mag je altijd minimaal 2x vertellen
Maar vanavond is een mooie avond voor een date, al zeg ik t zelf. Heb je er zin in?
Hahahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
komt toch vanavond iemand langs om hem eruit te trekken
wie komt er langs?quote:
rivalquote:
ok en rival zou vanavond daten met dezelfde date van vorige week die trouwens goed kon zoenen heb ik gelezen......quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok en rival zou vanavond daten met dezelfde date van vorige week die trouwens goed kon zoenen heb ik gelezen......
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah de sukkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok en rival zou vanavond daten met dezelfde date van vorige week die trouwens goed kon zoenen heb ik gelezen......
Natuurlijkquote:
Ik dacht dat iedereen dat wel door had c.q. wistquote:
Soms was het duidelijk en soms nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel door had c.q. wist
ik vind dat de stelletjes vermeldt moeten worden in de OP.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toe maar! Nou, dat wordt in ieder geval een goede binnenkomer!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja heb er zin in!Logisch dat je niet terugleest op je werk..
![]()
Ik heb net even een goede film geregeld voor vanavond: Slumdog Miljonair.
Nee, want die wisselen regelmatigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik vind dat de stelletjes vermeldt moeten worden in de OP.
en jou plaatsen we dan bij: stelletje idioten....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en jou plaatsen we dan bij: stelletje idioten....
Ik had niet eens door dat jullie contact hadden op fokquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stelletje? Ga toch weg johquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat lief, dank je! Komt goed!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Toe maar! Nou, dat wordt in ieder geval een goede binnenkomer!
Hoop dat je een leuke avond krijgt
Haha. Er lopen ook genoeg verhaallijnen door elkaar, dus zo vreemd is dat niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat jullie contact hadden op fok
Die verhaallijn nooit gezien haha
oh dat heb ik gemist....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Al kan je DH ook wel aan iemand koppelen denk ik...
Goedemiddag!quote:
Waarom nu weer aan mij? [die heb ik dan weer gemist]quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist....
aan jou?
Jij hebt het uit eerste hand, toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms was het duidelijk en soms niet
Goed gelukt dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat jullie contact hadden op fok
Die verhaallijn nooit gezien haha
Serieus, dit wordt het nieuwe GTST!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Er lopen ook genoeg verhaallijnen door elkaar, dus zo vreemd is dat niet.
[het lijkt wel een soap]
Hmm, ja misschien welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij hebt het uit eerste hand, toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wordt GTST misschien weer boeiendquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, dit wordt het nieuwe GTST!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
gewoon een vraag omdat je t opmerkte, ik volg t de laatste dagen niet zo hier dus weet niet aan wiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom nu weer aan mij? [die heb ik dan weer gemist]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm, ja misschien welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan wordt GTST misschien weer boeiend
Haha inderdaad. Laten we eerst een paar moorden plegen hier, maar dan wel zo slecht, dat diegene weer terug komt
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en jou plaatsen we dan bij: stelletje idioten....
Ooo zo. Nee, ik baseerde mijzelf op eerdere "roddels" van iemand - geen idee meer wat haar nickname wasquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon een vraag omdat je t opmerkte, ik volg t de laatste dagen niet zo hier dus weet niet aan wie
maar verklap maar (d8 trouwens nouk aangezien die wist dat zn pmbox vol was, maar sja die had ik dus fout)
Nou, moet dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Laten we eerst een paar moorden plegen hier, maar dan wel zo slecht, dat diegene weer terug komt
Ligt eraan of we GTST willen nadoen of nietquote:
die is al gepleegd... tijdens t carnavallenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed opgemerktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die is al gepleegd... tijdens t carnavallen
LUDO is nu spoorloos verdwenen, waarschijnlijk in dtukken gehakt en in verschillende vuilisbakken door heel Maastricht verspreid.
Dat ik daar in de buurt woon is geheel toevallig
Ik ben niet zo into moorden...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ligt eraan of we GTST willen nadoen of niet
Kijk daar hebben de eerste al!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die is al gepleegd... tijdens t carnavallen
LUDO is nu spoorloos verdwenen, waarschijnlijk in dtukken gehakt en in verschillende vuilisbakken door heel Maastricht verspreid.
Dat ik daar in de buurt woon is geheel toevallig
ik weet van niksquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon een vraag omdat je t opmerkte, ik volg t de laatste dagen niet zo hier dus weet niet aan wie
maar verklap maar (d8 trouwens nouk aangezien die wist dat zn pmbox vol was, maar sja die had ik dus fout)
Haha inderdaad. Een replicatie van GTST is dan zo gemaaktquote:
Wil je een CSI functie?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat wordt mijn rol dan in de soap?
CSI? Neh.. moet ik teveel opletten wssquote:
Dat horen we dan wel via iemandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:27 schreef Duimelot het volgende:
ik ga proberen zelfmoord te plegen onder de douche
als jullie niets meer van me lezen is t gelukt
Verslaggever?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
CSI? Neh.. moet ik teveel opletten wss
Dat is al even geledenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:28 schreef ArTiC het volgende:
laatste keer dat ik GTST gekeken heb was nog in de tijd van Arrrrrnie
Snelle opgever!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:28 schreef ArTiC het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:28 schreef ArTiC het volgende:
Volgens mij kom ik meer in de buurt van het lieve meisjequote:
Maar wat moet je dan doen? Alleen lief zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik meer in de buurt van het lieve meisje
Oke... En dan komt er na verloop van tijd een addertje onder het gras?quote:
Waarom naief?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... En dan komt er na verloop van tijd een addertje onder het gras?
Is dat dan naief of nog meer?quote:
en de mijne?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat wordt mijn rol dan in de soap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daarmee zet je iedereen op het verkeerde been voordat je ware aard naar voren komt
Dus jij hebt iets met Ludootje gedaan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik wil de vileine schurk zijn!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef JoeyT het volgende:
Lief en naïef...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook goedemiddag Joey!
You're never fully dressed until you wear a smile
Hehe. Zullen we dat niet doen?quote:
Hallooooowwww...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
waarom niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Zullen we dat niet doen?
Omdat er dan foute dingen naar boven komenquote:
als het maar naakt isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb liever gemeen en naakt...
Hard
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hallooooowwww...![]()
Alles goed?Ja hoor, mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met u?
Ja hoor. Alles zn gangetje. Beetje duf alleen, heb te veel geslapen...quote:
Nee, die is in Maastricht, dat zei Duim net nog.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef automatic_ het volgende:
Dus jij hebt iets met Ludootje gedaan?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja hoor. Alles zn gangetje. Beetje duf alleen, heb te veel geslapen...![]()
Plannen voort weekend?Ow, slaapdronken, herken het gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker, mijn B-day vieren
Waar blijven de kusjes nu?
Jij wordt het lieve preutse meisje dat plotseling verkracht wordt bij dat hoekje onder die boom...quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, slaapdronken, herken het gevoel.
Jazeker, mijn B-day vieren
Waar blijven de kusjes nu?
Ja, vandaagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Owww gefeliciteerd! Vandaag?!?!
Kusjes...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... Hard
Noukquote:
Dan heeft Joey het gedaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, die is in Maastricht, dat zei Duim net nog.
Leeeuuuk!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Leeeuuuk!
Heb je al wat leuks gekregen?Begin je dat "hard" gedoe nog niet zat te worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
voel me bijna schuldig.. iets van was ik maar niet over massages begonnen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Begin je dat "hard" gedoe nog niet zat te worden?
Tong heeft een Tong... Crea heeft Groetjes... Joey is Hardquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Begin je dat "hard" gedoe nog niet zat te worden?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nouk![]()
.
Ik heb vandaag niet de TT gemaakt... Blij?
Je hebt inderdaad de TT niet verneukt dit keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Daar was het dan ook niet mee begonnen hoor, dus haal die veer maar weer uit je reetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef Thrar het volgende:
[..]
voel me bijna schuldig.. iets van was ik maar niet over massages begonnen!
Komt tijd komt...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad de TT niet verneukt dit keer
Hehequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef Thrar het volgende:
[..]
voel me bijna schuldig.. iets van was ik maar niet over massages begonnen!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tong heeft een Tong... Crea heeft Groetjes... Joey is Hard![]()
Neuken?Ik heb geen zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan was het toeval dat je er na die post mee begon!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar was het dan ook niet mee begonnen hoor, dus haal die veer maar weer uit je reet![]()
Hier overigens wel mee...
Hard
Was een grapje hoorquote:
Nu je het zegt, heb nog helemaal geen cadeautjes gehad. Wel veel mailtjes en smsjesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Leeeuuuk!
Heb je al wat leuks gekregen?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tong heeft een Tong... Crea heeft Groetjes... Joey is Hard![]()
Neuken?na je relaas van (was t gisteren) over lieve ouwe vrouwtjes naar de overkant helpen en liefde geven enzo kan je beter Har(d)t schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, knuffelenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Was een grapje hoor.
Auto... Knuffelen... Hard
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:08 schreef Thrar het volgende:
[..]
dat je maar snel dood mag gaan.. HARD
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Wat laat jij je kennen zeg...
Je weet trws dat je hiervoor geband kan worden he.
Mja, hij meent dat ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Daar doe ik dan ook Hard mn best voor. Ik bedoel er ook niets negatiefs mee... Liefde voor iedereen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
na je relaas van (was t gisteren) over lieve ouwe vrouwtjes naar de overkant helpen en liefde geven enzo kan je beter Har(d)t schrijven![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, hij meent dat ook echtJe ziet de knipoog he...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fact blijft dat Thrar zich alweer laat kennen.
En je wat wat dat betekent...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je ziet de knipoog he...?![]()
Fact blijft dat Thrar zich alweer laat kennen.
En je wat wat dat betekent...
Ik keek express over de knipoog heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit hoor... Het is maar FOK!.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:14 schreef Thrar het volgende:
ik liet even m'n HARDE frustratie gaan, zal niet meer gebeuren!
Een collega?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo teleurgesteld zien kijken toen ik net vertelde dat ik vanavond een (tweede) date heb...
Awwwquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo teleurgesteld zien kijken toen ik net vertelde dat ik vanavond een (tweede) date heb...
quote:
Ja een collega. Hij heeft mij al 3x mee uit gevraagd, maar ik heb hem 3x heel hard uitgelachen. Niet expres, maar ik dacht dat hij een grapje maakte...quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ja een collega. Hij heeft mij al 3x mee uit gevraagd, maar ik heb hem 3x heel hard uitgelachen. Niet expres, maar ik dacht dat hij een grapje maakte...
quote:
Ajajajaj... Je tweede date wel?quote:
quote:
Ahhquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ja een collega. Hij heeft mij al 3x mee uit gevraagd, maar ik heb hem 3x heel hard uitgelachen. Niet expres, maar ik dacht dat hij een grapje maakte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |