Ik doe niet aan gegeil in pmquote:
Vorige keer gingen jullie dat doenquote:
Wat fijn dat alles goed is gegaan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee hoor.
Ik ging al laat slapen en toen kon ik niet slapen. Stiekem wist ik wel dat ik lag te piekeren om die operatie van mijn moeder vandaagToen kwam ze vanochtend nog even naar mijn kamer en ben ik terug in slaap gevallen
Daarnet smste mijn "vader" dat ze al klaar is en mag bellen wanneer ze naar huis wil
Ga je nog iets speciaals doen met je verjaardag?quote:
Ja, dat was wel even een fijn smsjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles goed is gegaan!
Ga jij d'r ophalen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een fijn smsje
Dus ja, ik ben maar braaf snel uit bed gegaan en wacht maar hoe laat ze gaat bellen, haha.
Vanavond wat drinken in de stad. Morgen komt een gedeelte van mijn familie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ga je nog iets speciaals doen met je verjaardag?
Idd, liever in het echtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
Geilen via de PM, daar is niks aan joh![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vorige keer gingen jullie dat doen
Dat sowieso!quote:
Ik heb een goed geheugenquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Vanavond wat drinken in de stad. Morgen komt een gedeelte van mijn familie.
Ja, waarschijnlijk welquote:
Wat lief!quote:
Soms ben ik wel een lieve dochterquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms ben ik wel een lieve dochter
Ik ben net nog met de stofzuiger door heel het huis gegaanquote:
Je was toch bezig met je perforatortroepquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben net nog met de stofzuiger door heel het huis gegaan
Ja, maar dat lag boven en dat was met mijn eigen stofzuigertjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je was toch bezig met je perforatortroep![]()
Dan is het helemaal goed! Even de lieve dochter uithangenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat lag boven en dat was met mijn eigen stofzuigertje
Hey, geile PM stuurderquote:
Jah waar blijven die pm'squote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is het helemaal goed! Even de lieve dochter uithangen![]()
Zou hij het verleerd zijn?quote:
Daar dacht ik gisteren ook ineens aan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:48 schreef automatic_ het volgende:
Zeg, leeft Ludootje eigenlijk nog?
Ik ben niet bangquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zometeen krijg je der ook een paar
Mjaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteren ook ineens aan!
Vast niet.. en anders help ik hem wel wat op wegquote:
Een collega van mij heeft een maagontsteking overgehouden aan carnaval, dus wie weet heeft hij ook iets opgelopen. Of hij is de liefde van zijn leven tegengekomen en sexen nu nog steeds de sterren van de hemel. Alhoewel, met 6 condooms?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja
Ik dacht er via een omweg aan, haha. Misschien heeft hij de carnaval toch niet overleefd![]()
Oo, dat komt helemaal goed hoor ik al wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vast niet.. en anders help ik hem wel wat op weg
Hmm lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft een maagontsteking overgehouden aan carnaval, dus wie weet heeft hij ook iets opgelopen. Of hij is de liefde van zijn leven tegengekomen en sexen nu nog steeds de sterren van de hemel. Alhoewel, met 6 condooms?![]()
Ahh... misschien komt het nogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
*checkt*
Envelopje is nog grijs... damn
Je krijgt het er maar druk meequote:
Haha, dat zal wel jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm lekker
Tja.. misschien tussendoor nog meer gekocht?Dat kan natuurlijk ook.
We wachten met spanning af..quote:
Dat was méér dan ik verwacht had. Wat een explosie van geilheid.quote:
In ieder geval een voltooid verleden tijdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
wat is de juiste vervoeging?
Dat gebeurt ook nog steeds, maar het is niet zo druk meerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn de Singles discreter geworden?
Voorheen werd er nog gewoon openlijk in het topic gegeild. Gegelen. wat is de juiste vervoeging?
Jemie, nu word ik ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was méér dan ik verwacht had. Wat een explosie van geilheid.
Inderdaad..quote:
Ben ik niet meer de enige?quote:
Of het is Papa Ludo...quote:
Haha, dat kan hij ons sowieso nog niet meldenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Litpho het volgende:
In ieder geval een voltooid verleden tijd.
'Gegelen' is wel mooier, wees nou eerlijk.quote:
`Niet zo druk meer in jouw pm-box, of in het algemeen?quote:Dat gebeurt ook nog steeds, maar het is niet zo druk meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |