Ik doe niet aan gegeil in pmquote:
Vorige keer gingen jullie dat doenquote:
Wat fijn dat alles goed is gegaan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee hoor.
Ik ging al laat slapen en toen kon ik niet slapen. Stiekem wist ik wel dat ik lag te piekeren om die operatie van mijn moeder vandaagToen kwam ze vanochtend nog even naar mijn kamer en ben ik terug in slaap gevallen
Daarnet smste mijn "vader" dat ze al klaar is en mag bellen wanneer ze naar huis wil
Ga je nog iets speciaals doen met je verjaardag?quote:
Ja, dat was wel even een fijn smsjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles goed is gegaan!
Ga jij d'r ophalen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een fijn smsje
Dus ja, ik ben maar braaf snel uit bed gegaan en wacht maar hoe laat ze gaat bellen, haha.
Vanavond wat drinken in de stad. Morgen komt een gedeelte van mijn familie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ga je nog iets speciaals doen met je verjaardag?
Idd, liever in het echtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
Geilen via de PM, daar is niks aan joh![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vorige keer gingen jullie dat doen
Dat sowieso!quote:
Ik heb een goed geheugenquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Vanavond wat drinken in de stad. Morgen komt een gedeelte van mijn familie.
Ja, waarschijnlijk welquote:
Wat lief!quote:
Soms ben ik wel een lieve dochterquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms ben ik wel een lieve dochter
Ik ben net nog met de stofzuiger door heel het huis gegaanquote:
Je was toch bezig met je perforatortroepquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben net nog met de stofzuiger door heel het huis gegaan
Ja, maar dat lag boven en dat was met mijn eigen stofzuigertjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je was toch bezig met je perforatortroep![]()
Dan is het helemaal goed! Even de lieve dochter uithangenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat lag boven en dat was met mijn eigen stofzuigertje
Hey, geile PM stuurderquote:
Jah waar blijven die pm'squote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is het helemaal goed! Even de lieve dochter uithangen![]()
Zou hij het verleerd zijn?quote:
Daar dacht ik gisteren ook ineens aan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:48 schreef automatic_ het volgende:
Zeg, leeft Ludootje eigenlijk nog?
Ik ben niet bangquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zometeen krijg je der ook een paar
Mjaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteren ook ineens aan!
Vast niet.. en anders help ik hem wel wat op wegquote:
Een collega van mij heeft een maagontsteking overgehouden aan carnaval, dus wie weet heeft hij ook iets opgelopen. Of hij is de liefde van zijn leven tegengekomen en sexen nu nog steeds de sterren van de hemel. Alhoewel, met 6 condooms?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja
Ik dacht er via een omweg aan, haha. Misschien heeft hij de carnaval toch niet overleefd![]()
Oo, dat komt helemaal goed hoor ik al wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vast niet.. en anders help ik hem wel wat op weg
Hmm lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft een maagontsteking overgehouden aan carnaval, dus wie weet heeft hij ook iets opgelopen. Of hij is de liefde van zijn leven tegengekomen en sexen nu nog steeds de sterren van de hemel. Alhoewel, met 6 condooms?![]()
Ahh... misschien komt het nogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
*checkt*
Envelopje is nog grijs... damn
Je krijgt het er maar druk meequote:
Haha, dat zal wel jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm lekker
Tja.. misschien tussendoor nog meer gekocht?Dat kan natuurlijk ook.
We wachten met spanning af..quote:
Dat was méér dan ik verwacht had. Wat een explosie van geilheid.quote:
In ieder geval een voltooid verleden tijdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
wat is de juiste vervoeging?
Dat gebeurt ook nog steeds, maar het is niet zo druk meerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn de Singles discreter geworden?
Voorheen werd er nog gewoon openlijk in het topic gegeild. Gegelen. wat is de juiste vervoeging?
Jemie, nu word ik ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was méér dan ik verwacht had. Wat een explosie van geilheid.
Inderdaad..quote:
Ben ik niet meer de enige?quote:
Of het is Papa Ludo...quote:
Haha, dat kan hij ons sowieso nog niet meldenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Litpho het volgende:
In ieder geval een voltooid verleden tijd.
'Gegelen' is wel mooier, wees nou eerlijk.quote:
`Niet zo druk meer in jouw pm-box, of in het algemeen?quote:Dat gebeurt ook nog steeds, maar het is niet zo druk meer
Nope, moeten we nog even wachtenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat kan hij ons sowieso nog niet melden
Tja helaas voor jou mag ik van cue niet meer dan 1 geilheidspmpartner hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was méér dan ik verwacht had. Wat een explosie van geilheid.
Zeker mooier!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
'Gegelen' is wel mooier, wees nou eerlijk.
[..]
`Niet zo druk meer in jouw pm-box, of in het algemeen?
Nou Cue mag je hebben hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja helaas voor jou mag ik van cue niet meer dan 1 geilheidspmpartner hebben
Anders krijg ik straks weer klappen.
Je hebt iig een vleugje mee kunnen krijgen van hoe geil het kan zijn in de PMquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou Cue mag je hebben hoor![]()
Wat geef ik snel op zeg!
Wat aardig van jequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat geef ik snel op zeg!
Eggs en Cue is een nieuw item?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
Wat geef ik snel op zeg!
Er zijn er ook al veel weggevallen hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eggs en Cue is een nieuw item?
Wat gaat dat toch hard hier. Ik kan mijn kónt ook niet keren of er is weer een nieuw stelletje te betreuren.
Idd, vertel eens, hoe zit dit????quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat gaat dat toch hard hier. Ik kan mijn kónt ook niet keren of er is weer een nieuw stelletje te betreuren.
oh? update please!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn er ook al veel weggevallen hoor![]()
Vleugje inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt iig een vleugje mee kunnen krijgen van hoe geil het kan zijn in de PM![]()
Ik kan best sympathiek zijnquote:
Zo hard gaat het anders niet meer... Te betreuren nog welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het weer uit met Techno dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef automatic_ het volgende:
Er zijn er ook al veel weggevallen hoor![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
Geilen via de PM, daar is niks aan joh![]()
Ja, dit is voor mij een "jeuj we zijn single"-jubeltopic.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
Zo hard gaat het anders niet meer... Te betreuren nog wel
Wie zegt dat ik over mijzelf praatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het weer uit met Techno dan?
Er waren toch wel meer "stelletjes"? - in welke vorm dan ook hehequote:
Hehe. Jij met je associatiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dit is voor mij een "jeuj we zijn single"-jubeltopic.
Is mijn associatie.
Nou ik heb nog steeds de 'jeej, ik ben single' statusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dit is voor mij een "jeuj we zijn single"-jubeltopic.
Is mijn associatie.
Ik ben geen stelletje, met beide nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:15 schreef automatic_ het volgende:
Er waren toch wel meer "stelletjes"? - in welke vorm dan ook hehe
Eerst zou CG ook met civilian zijn en Nouk met Snuitje / rival
Duim en mrbox
Ehh wie hadden we nog meer?
Waar is Ripley als je haar nodig hebt
Ik kom er verdomme niet aan toe.quote:
dawg, kom er maar in.quote:
quote:
Omdat er al een aantal keer werd gespeculeerd op een trefmoment met jou en dawg.quote:
Haha, dawg en ik gaan elkaar wel meeten hoor, verwacht ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Omdat er al een aantal keer werd gespeculeerd op een trefmoment met jou en dawg.
Fuggeddaboudit.
Ja vanwaar dan dequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:24 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, dawg en ik gaan elkaar wel meeten hoor, verwacht ik
Ik vroeg me af waarom dawg daarop moest reagerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja vanwaar dan de- smiley!
Je wist precies wat ik bedoelde!
Je gaf aan met beide geen stelletje te zijn, en dus.... ach ik ga het niet uitleggen ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vroeg me af waarom dawg daarop moest reageren
Nee, daarom staat er ook "stelletjes"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben geen stelletje, met beide niet
Ojeetjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dawg en ik gaan elkaar wel meeten hoor, verwacht ik
quote:Hoe is het met lezen?
Terug sturen: Waarom maak je mij zo vroeg wakker?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
Moeder smste net (12.15);
En, ben je al wakker?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
Moeder smste net (12.15);
En, ben je al wakker?
Jaja, ik hoorde je wel heur:quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kom er verdomme niet aan toe.Echt ramvol met werk, de laatste weken.
Mijn moeder ligt in het ziekenhuis en ze verveelde zich denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Terug sturen: Waarom maak je mij zo vroeg wakker?
Ik was om 11uur wakkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
mooie tijd om wakker te worden anders
Oh sorryquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaja, ik hoorde je wel heur:
[..]
Ligt er aan wanneer je naar bed bent gegaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
mooie tijd om wakker te worden anders
Ik heb heel bagger geslapen, dus had gerust tot 12 kunnen liggenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer je naar bed bent gegaan.
11 uur pas.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn moeder ligt in het ziekenhuis en ze verveelde zich denk ik
[..]
Ik was om 11uur wakker
[..]
Oh sorry
's Avonds in bed lezen
uurtje of half 3 ofzo...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer je naar bed bent gegaan.
Ik ook wel. Alleen dat ging niet want om 11 uur kwam er iemand op visite.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb heel bagger geslapen, dus had gerust tot 12 kunnen liggen
Deze week zelfs een aantal avonden tot 23:30 doorgewerkt, daarna nog stevige psychologische kost in het Engels lezen is teveel van het goede.quote:
Ik sliep rond 4.00 denk ik - hoop ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
uurtje of half 3 ofzo...
12 er weer uit....
mooie tijd dacht ik zo
Ja dan is 12 uur wel een goede tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
uurtje of half 3 ofzo...
12 er weer uit....
mooie tijd dacht ik zo
Oei... Begrijpelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Deze week zelfs een aantal avonden tot 23:30 doorgewerkt, daarna nog stevige psychologische kost in het Engels lezen is teveel van het goede.
Maar het komt wel, want ik vind het wel echt interessante shizzle.
liever nog later, maarja, mu kan ik nog wat nuttigs met me dag doen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan is 12 uur wel een goede tijd inderdaad.
Slim gedaan van jequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
liever nog later, maarja, mu kan ik nog wat nuttigs met me dag doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |