Ik doe niet aan gegeil in pmquote:
Vorige keer gingen jullie dat doenquote:
Wat fijn dat alles goed is gegaan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee hoor.
Ik ging al laat slapen en toen kon ik niet slapen. Stiekem wist ik wel dat ik lag te piekeren om die operatie van mijn moeder vandaagToen kwam ze vanochtend nog even naar mijn kamer en ben ik terug in slaap gevallen
Daarnet smste mijn "vader" dat ze al klaar is en mag bellen wanneer ze naar huis wil
Ga je nog iets speciaals doen met je verjaardag?quote:
Ja, dat was wel even een fijn smsjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles goed is gegaan!
Ga jij d'r ophalen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een fijn smsje
Dus ja, ik ben maar braaf snel uit bed gegaan en wacht maar hoe laat ze gaat bellen, haha.
Vanavond wat drinken in de stad. Morgen komt een gedeelte van mijn familie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ga je nog iets speciaals doen met je verjaardag?
Idd, liever in het echtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
Geilen via de PM, daar is niks aan joh![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vorige keer gingen jullie dat doen
Dat sowieso!quote:
Ik heb een goed geheugenquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Vanavond wat drinken in de stad. Morgen komt een gedeelte van mijn familie.
Ja, waarschijnlijk welquote:
Wat lief!quote:
Soms ben ik wel een lieve dochterquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms ben ik wel een lieve dochter
Ik ben net nog met de stofzuiger door heel het huis gegaanquote:
Je was toch bezig met je perforatortroepquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben net nog met de stofzuiger door heel het huis gegaan
Ja, maar dat lag boven en dat was met mijn eigen stofzuigertjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je was toch bezig met je perforatortroep![]()
Dan is het helemaal goed! Even de lieve dochter uithangenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat lag boven en dat was met mijn eigen stofzuigertje
Hey, geile PM stuurderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |