dealquote:
Ik heb hem ook te koop, voor 25 inclquote:
Srry voor dubbel postquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:31 schreef impact010 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook te koop, voor 25 incl, nieuwstaat
Al doe je hem weg zonder gespeeld te hebben hij is 2e hands, that's it! Hij is dus niet meer waard waar jij hem voor gekocht hebt, hoe zuur dat ook is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef don21 het volgende:
Sorry ik had eerst Call of duty 5 bij mijn pakket, maar daarvoor heb ik LBP geruild omdat het zo lang duurde voordat ik COD5 had. Heb dus maar 2 keer gespeeld ik kan hem voor 26 incl. wegdoen als je het niet erg vind;)
http://www.redcoon.nl/ind(...)3_Little_Big_Planet/quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:32 schreef impact010 het volgende:
Op budgetgaming is hij het goedkoopst 33 incl verzenden.
En dan koop je hem bij site's die redelijk te vetrouwen zijn
Dan is 25 euro geen nieuwprijs of wel.
Maar als jij dat te veel vind koop hem dan maar nieuw voor 8 euro meer, het spel zal ook vast wel anders spelen
En dat CD-WOW is ook niet helemaal te vetrouwen. krijg een 6.7 op budget gaming, games komen wel aan, maar rest was niet super.
Games worden vanuit buitenland verstuurd, maar: het kan voorkomen dat je extra import heffing moet betalen, zoals staat vermeld!
Wat wil je hier voor hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef Wouter36 het volgende:
@Frostie:
Ik heb EyeToy: Play met camera voor de PS2.
Ik wil de trophy wel voor je halen, wat heb je in je downloadgeschiedenis?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:33 schreef Frostie het volgende:
Gezocht - PS2/3 Eyetoy - Stomme trophy in Burnout...en mijn no name webcam doet het natuurlijk niet op de PS3
Hmm interessantquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil de trophy wel voor je halen, wat heb je in je downloadgeschiedenis?![]()
*Zojuist hetzelfde gedaan voor Agiath en de gratis downloads bevallen me wel dus
Uit de US store houd in dat ik er met EU games dus niks mee kan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:06 schreef Frostie het volgende:
[..]
Hmm interessantMeeste spul heb ik uit de US store - Nog iets waar je specifiek naar op zoek bent?
Helaas helaas BP heb ik uit de US dus ook content uit die store en die is region locked - Heb volgens mij alleen MGS pack van LBP, weet niet of je die al hebt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uit de US store houd in dat ik er met EU games dus niks mee kan?
Wat ik nog zoek..
LBP alle betaalde content
Need for speed underground die speciale auto set (heeel graag)
BP alle mini autotjes
Mocht je 1 van die dingen eu hebben doe ik t heel graag voor je!
Wil je het spel + camera of alleen de camera?quote:
Is LBP MGS eu? daar doe ik t voor.. En weet je wel zeker dat DLC region locked is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:22 schreef Frostie het volgende:
[..]
Helaas helaas BP heb ik uit de US dus ook content uit die store en die is region locked - Heb volgens mij alleen MGS pack van LBP, weet niet of je die al hebt?
Verschilt per spel maar voor BP is het zeker regio locked - Gister nog gechecked en via google vind je voldoende hits om dat te bevestigen - MGS is idd de EU versiequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is LBP MGS eu? daar doe ik t voor.. En weet je wel zeker dat DLC region locked is?
20 incl. voor Fifa 09quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:05 schreef Dos37 het volgende:
Killzone 2 steelbook edition 50
Fifa 09 25
NHL 08 15
Iemand heeft de trophy al voor me gehaald dus sorry geen interesse meer...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:50 schreef Wouter36 het volgende:
@Frostie:
Zie een paar reacties hierboven
Dus ik kan t niet meer doen? Lekker dan, ik gaf t als eerst aan maar ok..quote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef Frostie het volgende:
[..]
Iemand heeft de trophy al voor me gehaald dus sorry geen interesse meer...
Dus je hebt geen camera meer nodig?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef Frostie het volgende:
[..]
Iemand heeft de trophy al voor me gehaald dus sorry geen interesse meer...
Logisch wel toch, scheelt geldquote:Op woensdag 1 april 2009 15:44 schreef Wouter36 het volgende:
[..]
Dus je hebt geen camera meer nodig?
Nee sorry is niet meer nodig - Je gaf het inderdaad als eerste aan maar ik moest wel een week wachten...quote:Op woensdag 1 april 2009 12:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus ik kan t niet meer doen? Lekker dan, ik gaf t als eerst aan maar ok..
Euh nee - Camera was specifiek voor die ene Trophy...quote:Op woensdag 1 april 2009 15:44 schreef Wouter36 het volgende:
[..]
Dus je hebt geen camera meer nodig?
25 incl lijkt me een mooie prijs mits het spel in goede staat verkeerd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb Killzone 2 wat wil je er voor geven, ik wil niet ervoor terughebben behalve geld
Ahh, verkeerd gelezen. Ik dacht dat die eerdere post van je over KZ2 ging..quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:29 schreef Dos37 het volgende:
Nee dank u dan ga ik er liever op zitten broeden. 40 incl gaat de goede kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |