Joah, als je er 12,50 van maakt stuurt ik hem morgen op.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:52 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Apple remote ¤10
Wat zal opsturen kosten? Neem aan dat hij gewoon in een bubbeltjes-envelop past?
Deal, PM maar je bankgegevenszooi maar.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Joah, als je er 12,50 van maakt stuurt ik hem morgen op.
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:57 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Genoteerd maar heb via tweakers al een bod van 150,-
Kan, maar je moet er wel een dremel voor hebben en wat tijd. Als niemand hem wil hebben denk ik dat ik dat nog wel ga doen. Kast is echt een beauty.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:47 schreef cYbErTiM het volgende:
Kan je die powermac ook gewoon leeghalen en je eigen mobo erin proppen?
Of is dit ding niet te vergelijken met een normale miditower? Kan je er eventueel hedendaagse hardware in ophangen?
Heb je een verloop stukje nodig, meestal zit die bij de videokaart. (svideo naar tulip als ik me niet vergis) incluis een geluid verloopje kan je die dan zo op de tv gooien.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:28 schreef vanilla_coke het volgende:
Ik heb interesse in a/v kabel om pc met tv te verbinden, echter ik heb alleen een s-video uitgang op mijn pc. Kan ik deze kabel dan gebruiken? of heb ik iets anders nodig?
Quest for bootyquote:Op donderdag 2 april 2009 20:28 schreef vanilla_coke het volgende:
Ik heb interesse in a/v kabel om pc met tv te verbinden, echter ik heb alleen een s-video uitgang op mijn pc. Kan ik deze kabel dan gebruiken? of heb ik iets anders nodig?
okay, voor 10 inc koop ik 'm.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:24 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Heb je een verloop stukje nodig, meestal zit die bij de videokaart. (svideo naar tulip als ik me niet vergis) incluis een geluid verloopje kan je die dan zo op de tv gooien.
Vraagprijzen zijn exclusief verzend kosten. 10 euro min envelop, min postzegel houd ik max 7,50 over ofzo. Dus daarom PM ik jou met een tegenbod.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef fakk3L het volgende:
Vraagprijs geboden maar flappiewappie "wacht het nog even af?"
43cm taille, 26/27 cm bovenbeen breedte, voor beide.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:01 schreef groggy het volgende:
kan je van beide A&F broeken de taille maat opnemen de de bovenbeen breedte ter hoogte van het kruis?
35,- prima als je hem komt ophalen! Je hebt gelijk over die plug, waarschijnlijk zat deze samen met de US plug in een setje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
35 voor de mac
(overigens is die verloopplug die je aanbiedt een UK plug en geen US plug, US zijn 2 smalle streepjes)
Maak er 13,25 van dan stuur ik hem op. Moet namelijk als pakketje.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef edwin16v het volgende:
[..]
Maar die bieder op Tweakers geeft in een bericht aan dat hij al een andere heeft gekocht???
Door Matrix, vrijdag 20 maart 2009 19:57
Prima, ik kan aan een volledig funtioneerende set met kitlens komen voor 225 euro dus hoger ga ik niet bieden.
edit: De andere set gekocht dus mijn bod vervalt
Ow excuses, ja heb nog iemand via de mail. Die mocht ik terug mailen als ik hem uiteindelijk toch weg wou doen voor 150,-.quote:
Wat mij betreft een deal. Als je me je gegevens even PMed of mailed stuur ik jou mijn bankgegevens terug.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:37 schreef djkoelkast het volgende:
Ophalen gaat hem niet worden. Verzenden is echter max 12,95 en het wordt bij je opgehaald:
www.parcy.nl
Pakket tot 10 kg ¤ 8,95
Pakket tot 30 kg ¤ 12,95
Ik ben bereid 8,95 aan verzenden te betalen zodat je het kunt laten ophalen. Totaal dus ¤ 43.95
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |