Tja, daar ben ik het zeker met je eensch. Ik heb de totaalopbrengsten van alle kandidaten niet, dus daar zou je 't mooi kunnen vergelijken. Maar voor mij is het programma verneukt als Anniek de mol is... Met Jon kan ik redelijk leven en Viv zou ik geweldig vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De mol hoort niet veel geld binnen te halen, punt.
Ja, het zou misschien allemaal wat subtieler kunnen, inderdaad. Maar ondertussen heeft ze jou er wel mee om de tuin geleid.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
Een mol moet zo onopvallend mogelijk de boel in het honderd laten lopen. De mol-acties van Anniek zijn te doorzichtig. Daarom geloof ik niet dat ze de mol is. En als ze het wel is, vind ik het jammer dat het zo overduidelijk was dan.
Onzin. Stel dat Anniek niet de mol is en ook vol voor Jon gaat, dan is de kans aanwezig dat Anniek gewoon meer vragen goed had. Zeker niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:32 schreef pfaf het volgende:
Ik heb geeeeeen idee meer wie het is.
Wel wederom een leuke aflevering.
Toch vind ik dat Viv teveel geld in heeft gebracht voor een mol. Anniek heeft zo onmeunig veel mol-acties op haar geweten dat het onverdacht wordt en Jon was de keuze van Dennis, dus die is het ook niet,,,
De Mol moet het ook onopvallend doen hoor, dat hoort ook bij het concept van het programma. Anders kan de Mol gewoon doen wat hij/zij wil om alle opdrachten te verpesten wanneer iedereen het ziet. Maar kan ik hier uit opmaken dat jij Nadja uit serie 7 en Joris uit serie 8 een héle goede Mol zou vinden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:58 schreef broer het volgende:
[..]
Die redenering kan ik niet volgen. Als ze geen mol-acties uithaalt, is ze een slechte mol. En als ze veel mol-acties uithaalt, is ze ook een slechte mol. Wat moet een mol dán doen?
Volgens mij zegt niemand dat Anniek de mol niet kan zijn vanwege die opzichtigheid, maar meer dat het te onwaarschijnlijk is dat niemand dan haar als mol heeft. Een mol wil zichzelf immers niet verdacht maken en Anniek doet juist heel erg haar best om wel verdacht te zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:29 schreef Irving het volgende:
Desalniettemin is Anniek misschien niet de leukste Mol, maar wel de beste Mol van degenen die nu over zijn, als je kijkt naar de feiten. Veel geld uit de pot, en weinig verdenken haar. Als ze het is, is het sowieso wel goed voor de toekomst, want dan kan ook niemand meer dingen zoals "Die kan de Mol niet zijn, want die doet het te opvallend" zeggen. Dat argument was sowieso al een dom argument, maargoed, kwacht af tot de laatste aflevering. Zoals het er nu voor staat vond ik het dit jaar niet zo'n succes, maar khoop dat dat verandert. Pieter Jan en Anton (eindredacteur of iets dergelijks) zeiden dat de Mol écht goed was, dus ik heb nog hoop -.-
Da's niet zo gek als er met de opdrachten nauwelijks meer fikse bedragen te winnen zijn!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef Tomaz het volgende:
Omdat de eindstand van de pot (zo goed als zeker) bij de laagste 3 ooit gaat horen, heeft de mol het meer dan uitstekend gedaan.
Hmmm, nee. Ik wil juist heel graag verrast worden! En dat is het nu juist... ik zou totaal niet verrast zijn als Anniek de Mol blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, het zou misschien allemaal wat subtieler kunnen, inderdaad. Maar ondertussen heeft ze jou er wel mee om de tuin geleid.
Hmmm... Misschien is dát het probleem wel van alle mensen die het programma nu 'verneukt' vinden, die Anniek een 'misselijk mens' vinden, die haar de 'slechtste mol ooit' vinden - dat ze zich belazerd voelen door de mol.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:59 schreef N.i.c.k het volgende:
mag ik dit kwalificeren als een niet zo'n heel snuggere opmerking.
Als je grotere passen neemt kom je dus op een lager getal uit.
Volgens mij niet. PJ wist te vertellen hoeveel geld er in totaal te verdienen was, dus inclusief de ongeopende kluizen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef Tomaz het volgende:
PJ noemde gewoon 't opgehaalde bedrag van 400 omdat hem dat verteld werd door de kandidaten. Omdat hij ook niet weet wie de mol is kan Viv best een paar honderd achter hebben gehouden.
Dat risico is veel te groot.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:01 schreef N.i.c.k het volgende:
Je weet toch niet wat er in de finale gebeurd. Bij wijze van komt er dalijk een kiet of dubbel opdracht die ze verneukt.
Miloushka flashback...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:46 schreef broer het volgende:
Hmmm... Misschien is dát het probleem wel van alle mensen die het programma nu 'verneukt' vinden, die Anniek een 'misselijk mens' vinden, die haar de 'slechtste mol ooit' vinden - dat ze zich belazerd voelen door de mol.
Wie weet heeft ze wel nog meer geld uit de pot weten te houden dan ze erin gebracht heeft. Maar de tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja joh, prima dat de Mol degene is die het meeste geld binnenbrengt.
Desondanks zou ze dan een belabberde Mol zijn. Ze had bijv. héél makkelijk die restaurantopdracht kunnen verprutsen, zonder zich ook maar enigszins verdacht te maken. Ik zie geen enkele reden waarom een Mol die opdracht op die manier aan zou pakken. Als ze de Mol was had ze simpelweg kunnen zeggen dat ze het niet aandurfde, of - nog beter - ergens een klein foutje maken, waardoor alles verloren zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:20 schreef DaMart het volgende:
Wie weet heeft ze wel nog meer geld uit de pot weten te houden dan ze erin gebracht heeft. Maar de tijd zal het leren.
Hiermee doe je Ron's Honeymoonquiz ernstig tekort...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:14 schreef Jane het volgende:
Jammer, want ik vind het écht, écht, écht het meest briljante tv-spel dat ooit bedacht is.
Maar toch staat de pot nu wat hoger dan vorig jaar in de finale. Het zou natuurlijk wel kunnen dat er volgende week nog een opdracht komt waarmee er geld uit de pot gehaald kan worden, maar toch, beknibbelen lijkt nu niet echt aan de orde.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's niet zo gek als er met de opdrachten nauwelijks meer fikse bedragen te winnen zijn!
Let's face it, de AVRO beknibbelt aan alle kanten op dit programma, hun paradepaardje. Op het prijzengeld, maar ook op de opdrachten.
Ehhh, ik kijk al ietsje langer dan een jaar. Ik zeg toch niet dat de klad er dit seizoen pas in is gekomen? Is al een aantal jaar aan de gang hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:38 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Maar toch staat de pot nu wat hoger dan vorig jaar in de finale. Het zou natuurlijk wel kunnen dat er volgende week nog een opdracht komt waarmee er geld uit de pot gehaald kan worden, maar toch, beknibbelen lijkt nu niet echt aan de orde.
Ehh ok, was niet als aanval bedoeld hoor..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehhh, ik kijk al ietsje langer dan een jaar. Ik zeg toch niet dat de klad er dit seizoen pas in is gekomen? Is al een aantal jaar aan de gang hoor.
Das waar. Toen die 100 en 300 euro uit die kluizen kwamen in de trein moest ik ook even lachenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's niet zo gek als er met de opdrachten nauwelijks meer fikse bedragen te winnen zijn!
Let's face it, de AVRO beknibbelt aan alle kanten op dit programma, hun paradepaardje. Op het prijzengeld, maar ook op de opdrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |