Die mag ik toch niet meer posten van jullie _quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, je hebt krediet als je geruchten zonder bron eindelijk eens uit komen.
laten we eerst maar eens kijken wat er uit die 3 miljoen andere geruchten van je komt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die mag ik toch niet meer posten van jullie _!
Naar een mod de update PMen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:52 schreef DeVinger het volgende:
He ik wil de OP van mijn topic van Mahamadou Diarra verfraaien en updaten, wat kan ik het beste doen?
Kan nergens in zeg maar.
Iemandquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef DeVinger het volgende:
Kan iemand de nieuwe OP geplaatst in dit bericht plaatsen?
nieuwe OP diarra topic
Zal het even aan een FA vragenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:36 schreef Blawh het volgende:
Pieter Vink: Liever Vink in de finale dan Nederland.
Kan deze misschien naar VBL gehaald worden?
Mooie OP en hij is toegevoegd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef DeVinger het volgende:
Kan iemand de nieuwe OP geplaatst in dit bericht plaatsen?
nieuwe OP diarra topic
Ik vraag het even aan een FA.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:36 schreef Blawh het volgende:
Pieter Vink: Liever Vink in de finale dan Nederland.
Kan deze misschien naar VBL gehaald worden?
Gedaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:10 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax topic #1227: Bobby 75 jaar
Kan iemand de TT veranderen in: Bobby 75 jaar
Voor onze held Bobby Haarms
Je voegt niets toe.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Live Eredivisieverslagen #175: Met een nieuwe mat
Waarom gaat mijn post weg, ik geef gewoon mijn mening ?
Wat stond er dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Live Eredivisieverslagen #175: Met een nieuwe mat
Waarom gaat mijn post weg, ik geef gewoon mijn mening ?
Klopt en dan alsnog voeg je niets toe.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is het omdat het tegen je clubje weer eens
leer eens objectief te kijken zeg
En dan mag je niet zeggen dat ajax tegen viel ?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef Prosac het volgende:
Die wedstrijd is allang gespeeld Jorien
Nee, jij niet. Want jij doet het om te trollen. En nu weer klaar hier.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan mag je niet zeggen dat ajax tegen viel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |