Die mag ik toch niet meer posten van jullie _quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, je hebt krediet als je geruchten zonder bron eindelijk eens uit komen.
laten we eerst maar eens kijken wat er uit die 3 miljoen andere geruchten van je komt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die mag ik toch niet meer posten van jullie _!
Naar een mod de update PMen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:52 schreef DeVinger het volgende:
He ik wil de OP van mijn topic van Mahamadou Diarra verfraaien en updaten, wat kan ik het beste doen?
Kan nergens in zeg maar.
Iemandquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef DeVinger het volgende:
Kan iemand de nieuwe OP geplaatst in dit bericht plaatsen?
nieuwe OP diarra topic
Zal het even aan een FA vragenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:36 schreef Blawh het volgende:
Pieter Vink: Liever Vink in de finale dan Nederland.
Kan deze misschien naar VBL gehaald worden?
Mooie OP en hij is toegevoegd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef DeVinger het volgende:
Kan iemand de nieuwe OP geplaatst in dit bericht plaatsen?
nieuwe OP diarra topic
Ik vraag het even aan een FA.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:36 schreef Blawh het volgende:
Pieter Vink: Liever Vink in de finale dan Nederland.
Kan deze misschien naar VBL gehaald worden?
Gedaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:10 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax topic #1227: Bobby 75 jaar
Kan iemand de TT veranderen in: Bobby 75 jaar
Voor onze held Bobby Haarms
Je voegt niets toe.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Live Eredivisieverslagen #175: Met een nieuwe mat
Waarom gaat mijn post weg, ik geef gewoon mijn mening ?
Wat stond er dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Live Eredivisieverslagen #175: Met een nieuwe mat
Waarom gaat mijn post weg, ik geef gewoon mijn mening ?
Klopt en dan alsnog voeg je niets toe.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is het omdat het tegen je clubje weer eens
leer eens objectief te kijken zeg
En dan mag je niet zeggen dat ajax tegen viel ?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef Prosac het volgende:
Die wedstrijd is allang gespeeld Jorien
Nee, jij niet. Want jij doet het om te trollen. En nu weer klaar hier.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan mag je niet zeggen dat ajax tegen viel ?
Niet als je constant al zit te trollen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan mag je niet zeggen dat ajax tegen viel ?
Goed hè. Zoek een ander forum als het je niet bevalt. Jij blij, wij nog meer blij.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Echt slecht beleid hier, met bijna allemaal ajax mods, en maar 1? andere club mod
Sjimz is toch voor AGOVV..quote:Op zondag 8 maart 2009 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Echt slecht beleid hier, met bijna allemaal ajax mods, en maar 1? andere club mod
Er gaat daar niets aan gebeuren?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed hè. Zoek een ander forum als het je niet bevalt. Jij blij, wij nog meer blij.
Nee, daar gaat niets aan gebeuren. Maar als je dat zo graag wilt, dan mail je maar naar forum@fok.nl en vraag je waarom er zoveel Jodenmods zijn en dat je wilt dat ze moeten oprotten. Klaar.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er gaat daar niets aan gebeuren?
Vreemd toch eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |