abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:06:28 #181
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66718179
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 01:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is nou juist het "probleem" nu, ze menen ineens niet met 2 maten te willen meten. Terwijl de grens echt niet moeilijk ligt. Iedere weldenkende VBLer ziet in een oogopslag of hij/zij een bepaald gerucht serieus is of niet. Op basis van de users, zijn clubvoorkeur, wat er gepost word. En als er dan een keer twijfel is kan er rustig om een bron gevraagd worden. Zoals bijv. VS die aangaf dat van dijk in de belangstelling van SCH zou staan.
Eens, maar ik vind ook dat er niet panisch gedaan moet worden als er af-en-toe wat tussen staat, wat minder realistisch is of lijkt, of waarvan de poster dubieus (lees: een etter als ADO) is. Wellicht liep het de spuitgaten uit – dat kan ik niet beoordelen, ik post er nooit –, maar volgens mij verwees die ‘klik’-post van jou hier eerder maar naar één post met één (onwaarschijnlijk) gerucht, dan kun je ook gewoon je schouders ophalen en verder lezen...

Wat ik verder triest vind is dat zelfs FB een steeds grotere shitchat begint te worden. Ik bedoel ik post hier ook regelmatig, maar altijd met een reden. En niet om te komen slowchatten.
[/quote]
pi_66730481
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:06 schreef pfaf het volgende:
Wellicht liep het de spuitgaten uit – dat kan ik niet beoordelen, ik post er nooit –, maar volgens mij verwees die ‘klik’-post van jou hier eerder maar naar één post met één (onwaarschijnlijk) gerucht, dan kun je ook gewoon je schouders ophalen en verder lezen...
Dan heb je het inderdaad niet goed gevolgd. ADO is al langere tijd bezig met het posten van onzingeruchten zowel in dit topic als in clubtopics. Vaak zonder bronvermelding of met een vage bronvermelding (een vriend uit griekenland ofzo) en het belangrijkste er is nooit iets van waar. Hij is daar ook al een paar keer voor gewaarschuwd door de mods. Nu ging die weer door... het is een keer leuk geweest natuurlijk. Maargoed het ging dus zeker niet om 1 post. Maar om een hele serie waar meerdere mensen zich aan ergerden.
pi_66740093
Joh, laat die ADO lekker valse geruchten posten. Stoor je er gewoon niet aan, en lees er overheen. Ik kan er altijd wel om lachen.

pi_66740152
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dan heb je het inderdaad niet goed gevolgd. ADO is al langere tijd bezig met het posten van onzingeruchten zowel in dit topic als in clubtopics. Vaak zonder bronvermelding of met een vage bronvermelding (een vriend uit griekenland ofzo) en het belangrijkste er is nooit iets van waar. Hij is daar ook al een paar keer voor gewaarschuwd door de mods. Nu ging die weer door... het is een keer leuk geweest natuurlijk. Maargoed het ging dus zeker niet om 1 post. Maar om een hele serie waar meerdere mensen zich aan ergerden.
Ik geef je hier volledig gelijk.
We zijn het in ieder geval achter aan het bespreken en komen er z.s.m. op terug.
pi_66745789
quote:
Ray was weer eens te laat
pi_66749416
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Mijn geruchten zijn allemaal na te lezen hoor, ze komen alleen van de Local Boys in Griekenland en Frankrijk. Maar Rob, jij post in mijn ogen ook onzingeruchten met een nog erger feit (Jij zet niet eens je bron erbij). Dus dit is een beetje mij verwijten met wat je zelf nog 10 keer erger doet. Alsjij het mag mag ik het ook simpel.
pi_66749475
Tot nu toe heb jij alleen maar gefaald met je geruchten en TR niet.
Dat is het verschil.
pi_66749545
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef sjimz het volgende:
Tot nu toe heb jij alleen maar gefaald met je geruchten en TR niet.
Dat is het verschil.
Ja, het kan toch dat ze niet doorgaan sjimz, daar zijn het tenslotte GERUCHTEN voor.
Ze mogen falen, als dat niet mocht dan kan je het hele topic beter opdoeken zeg.
pi_66749606
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Ja, het kan toch dat ze niet doorgaan sjimz, daar zijn het tenslotte GERUCHTEN voor.
Ze mogen falen, als dat niet mocht dan kan je het hele topic beter opdoeken zeg.
Dat klopt, maar jij komt nou niet echt betrouwbaar over.
pi_66749659
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat klopt, maar jij komt nou niet echt betrouwbaar over.
En dat is een persoonlijke mening.
Ik heb mezelf al bewezen op andere vlakken die ik wist over wedstrijden.
Wacht nou maar af, ik heb genoeg bronnen.
Dat er nu een paar niet uitkomen zegt niks, zie het op de lange termijn.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:42:48 #192
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66750325
Het grote Feijenoordtopic #454: Geen cent te makken.

Deze knaap is zeer irritant, ik hoop dat jullie dat ook eindelijk eens doorhebben.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66767174
Excuses geaccepteerd.
pi_66769368
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:12 schreef venomsnake het volgende:
Meeuwis --> FC Groningen
In transfergeruchten zonder bron.
pi_66769442
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef Adothehague het volgende:

[..]

In transfergeruchten zonder bron.
Klopt.
Maar ik ken venomsnake niet als iemand die maar lukraak berichten gaat verzinnen.
pi_66769481
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt.
Maar ik ken venomsnake niet als iemand die maar lukraak berichten gaat verzinnen.
Dat is meten met twee maten
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66769502
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:53 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat is meten met twee maten
Fok is geen democratie.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:54:00 #199
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66769507
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt.
Wel een beetje met twee maten meten niet? Dit is gewoon bullshit. Het is of met bron of zonder bron klaar.
pi_66769542
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wel een beetje met twee maten meten niet? Dit is gewoon bullshit. Het is of met bron of zonder bron klaar.
Jammer dan.
Het is ook nooit goed.

En komt nu iedereen zich weer hiermee bemoeien?
pi_66769563
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jammer dan.
Het is ook nooit goed.

Jij was toch koning PI

Ik snap het wel hoor.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66769572
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Fok is geen democratie.
Onzin !
FOK is ook geen forum waar Pietje iets wel mag wat Jantje niet mag om wat voor reden.
Iedere user heeft dezelfde rechten,

Klaar.
pi_66769620
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:55 schreef Breach het volgende:

[..]

Jij was toch koning PI

Ik snap het wel hoor.
Dat antwoord was ook meer naar LitmanenAFCA.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:55 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Onzin !
FOK is ook geen forum waar Pietje iets wel mag wat Jantje niet mag om wat voor reden.
Iedere user heeft dezelfde rechten,

Klaar.
Ik meet bij deze liever met 2 maten
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:57:50 #204
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66769648
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jammer dan.
Het is ook nooit goed.

Ik mag toch mijn mening geven of niet

Ik vind het gewoon niet kunnen dat je van één user wel berichten zonder bron weghaald en van de andere niet. Verder moet je zelf weten wat je er mee doet maar dit is gewoon belachlijk imo.

zit ik het nog voor ADO op te nemen ook nog
pi_66769665
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat antwoord was ook meer naar LitmanenAFCA.
[..]

Ik meet bij deze liever met 2 maten
Moetje doen, heel feedback vol met gezeik vanaf nu.
Dat is een gevolg van het meten met 2 maten, je krijgt ontevreden users
pi_66769699
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik mag toch mijn mening geven of niet

Ik vind het gewoon niet kunnen dat je van één user wel berichten zonder bron weghaald en van de andere niet. Verder moet je zelf weten wat je er mee doet maar dit is gewoon belachlijk imo.

zit ik het nog voor ADO op te nemen ook nog
Lees het stuk in FB van TerroRobbie maar eens terug en dan zie je zinnige dingen.

Zit ik het nog voor TR op te nemen ook nog
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:59:42 #207
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66769713
Ophouden met het gezeur jongens, Venom heeft zijn bron reeds geplaatst.
pi_66769737
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:58 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Moetje doen, heel feedback vol met gezeik vanaf nu.
Dat is een gevolg van het meten met 2 maten, je krijgt ontevreden users
Die komen daar ook wel over heen lijkt me

En lees jij ook even het stukje van TR in dit feedback topic na en dan kan je ook zien waarom ik er minder strak op ben geworden.
pi_66769765
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die komen daar ook wel over heen lijkt me

En lees jij ook even het stukje van TR in dit feedback topic na en dan kan je ook zien waarom ik er minder strak op ben geworden.
Is goed, ik zal vanaf nu el even 10 geruchten met bron posten.
Dan heb ik blijkbaar krediet om daarna geruchten te posten waarvan mijn bron een persoon is en geen krant.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:07:13 #210
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66769957
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:01 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Is goed, ik zal vanaf nu el even 10 geruchten met bron posten.
Dan heb ik blijkbaar krediet om daarna geruchten te posten waarvan mijn bron een persoon is en geen krant.
Nee, je hebt krediet als je geruchten zonder bron eindelijk eens uit komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')