Nee, het Feyenoord topic wordt verneukt door de mods de laatste tijd. Zit liever op Feyenoord forums waar niet alles verwijderd wordt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:26 schreef Rots het volgende:
[..]
D-K
![]()
Post is wat leuks in het Fey-topic.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, het Feyenoord topic wordt verneukt door de mods de laatste tijd. Zit liever op Feyenoord forums waar niet alles verwijderd wordt.
Wat let je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:32 schreef Rots het volgende:Prosac door jou kunnen wij hier niet meer genieten van de posts van D-K. Voel je schuldig. Hij heeft meestal ook nog de meeste toegevoegde waarde in het Fey-topic.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet verwijderen hoor. Als ze dat in het Ajax topic zouden doen dan zou dat topic nooit vol komen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dit is alleen pagina 1quote:
Done.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:26 schreef kleinzusje het volgende:
[GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #21 mag centraal![]()
thx !
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is alleen pagina 1Wilde er ook een paar van het Ajax topic doen van pagina 1, maar daar staat niks
Huppakee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is alleen pagina 1Wilde er ook een paar van het Ajax topic doen van pagina 1, maar daar staat niks
Ik doelde er meer op dat andere feyenoord fora in jouw ogen beter zijn. Dan ga je daar toch lekker zitten als het je hier niet bevalt?quote:
Sorry rots. Maar schuldig voelen? Nee..quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:32 schreef Rots het volgende:Prosac door jou kunnen wij hier niet meer genieten van de posts van D-K. Voel je schuldig. Hij heeft meestal ook nog de meeste toegevoegde waarde in het Fey-topic.
Om hier nog even op te antwoorden als mods zijnde, je hebt gelijk en we zullen er vanaf nu nog beter op letten. Dat geldt dan voor elk topic overigens, niet alleen voor de hardlopers.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef Blawh het volgende:
Niet om te bitchen, maar ik zag vanmiddag dat het Twente topic opeens uit mijn MyAT verdwenen was omdat een tvp was weggehaald.
[..]
[..]
[..]
Dit soort verkapte posts zijn in principe toch hetzelfde?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Om hier nog even op te antwoorden als mods zijnde, je hebt gelijk en we zullen er vanaf nu nog beter op letten. Dat geldt dan voor elk topic overigens, niet alleen voor de hardlopers.
Nee dat mag absoluut niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax topic #1224: Dit is mijn club..
AFC Ajax topic #1224: Dit is mijn club..
Prive gegevens strooien mag dat?
Alleen wanneer Sjimz toetreedt tot de elite die FA's heet, kun je spreken van hoge en lage FA's. Nu zit daar weinig verschil in.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Sorry, maar dit vind ik echt erg laag,
Bij wie kan ik vragen om een sanctie, een hoge FA ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |