Ik heb de standaard kwaliteit hoezen hier vandaan gehaald en die doen het op zich prima, maar om enkele lp's passen ze nét niet. Verder is de dikte van deze hoezen wat mij betreft prima.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
http://www.wydr.nl/hoezen.htm
hier kan je ze ook vandaan halen
Die binnen hoezen zijn zo mooiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist besteld.
En maar weer eens een mailtje naar Senor Hernandez gestuurd, die hadden ook wel weer wat leuks op de site staan. Tijdje terug dat ik vinyl besteld heb.
http://www.musicfearsatan.comquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij welke online winkels kopen jullie trouwens? Ik ken nu Southern Lord, Codex4, Senor Hernandez, vinylvinyl en 't Vinyl gilde en ik kijk nog wel eens bij Amazon. Hebben jullie nog goede tips waar ik eens zou kunnen kijken?
http://burningworldrecords.com/quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij welke online winkels kopen jullie trouwens? Ik ken nu Southern Lord, Codex4, Senor Hernandez, vinylvinyl en 't Vinyl gilde en ik kijk nog wel eens bij Amazon. Hebben jullie nog goede tips waar ik eens zou kunnen kijken?
Ik heb dit volgens mij al eens gevraagd, ik zal eens wat bookmarks maken. Dan hoef ik het niet nog eens te vragen.
Ik kan alleen geen enkele LP vinden op de website. Het is dan ook wel een kutsite, tenzij je gericht ergens naar op zoek bent.quote:
Dat vermoeden had ik alquote:
Volgens mij heb je gelijk. Voorversterkers hebben ze dan soms weer wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:31 schreef Yorrit het volgende:
platenspelers hebben meestal geen ingang, geloof ik
Jep, kwam ik ook pas later achterquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef Rory78 het volgende:
Heb je hem inclusief bijgevoegd doe hetzelf pakketje (met o.a. opplaksnor)?
Hoort ook in elke platenkast thuisquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:44 schreef AMDB het volgende:
[ afbeelding ]
Kon hem niet laten liggen vanmiddag
heb het pas gedaan, maar mijn speler heeft niet heel veel instelmogelijkheden. element verplaatsen, naalddruk en antiskate instellen dan heb ik het wel gehad... hoop dat ik het goed gedaan hebquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:08 schreef Bosbeetle het volgende:
heeft hier iemand er ooit zelf een nieuwe naald opgezet en gesteld? Wil dat een beetje?
Precies je moet het element wel plaatsen hoe doe je dat daar heb je toch zo'n stel plaat voor nodigquote:Op maandag 13 augustus 2009 14:11 schreef Yorrit het volgende:
[..]
heb het pas gedaan, maar mijn speler heeft niet heel veel instelmogelijkheden. element verplaatsen, naalddruk en antiskate instellen dan heb ik het wel gehad... hoop dat ik het goed gedaan heb
Geen idee eigenlijk ben wat gaan lezen en het is nog best lastig ik hou het nog wel even bij mijn oude wil geen platen gaan verkutten en als ik een nieuwe koop laat ik hem er wel opzetten.quote:Op maandag 13 augustus 2009 14:17 schreef Yorrit het volgende:
hoe bedoel je?
Ten eerste: Vet!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:53 schreef The_Dean het volgende:
Mensen, ik heb een vraagje. Ik heb een drietal LP's [Iron Maiden!! [ afbeelding ] ] en die wou ik graag portretteren aan de wand.
Hebben jullie tips/ervaringen met coole/stoere ophangsystemen? In hoeverre kan je zoiets zelf?
Ik wil ze met de tijd [als ik een LP-speler heb] wel relatief makkelijk van de wand moeten krijgen om ze zo nu en dan eens te luisteren.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:22 schreef The_Dean het volgende:
Die framepjes die je me liet zien hang je gewoon over een haakje en zie je nergens meer wat van.
Welke frames?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Die frames zijn inderdaad behoorlijk tof, maar wel prijzig. En toch ga ik er binnenkort 3 of 6 bestellen.
Wat vind je van the Horrors en de nieuwe Arctic Monkeys? Beide albums nog niet geluisterd, ben sowieso geen fan van de arctic monkeys.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:04 schreef On het volgende:
Nieuw vinyl.
[ afbeelding ]
Nieuwe arctic monkeys, blind gekocht. Nooit fan geweest maar hoorde dat deze wat zwaarder was en door Homme geproduceerd is.
[ afbeelding ]
Ik had unknown Pleasures al maar heb nu ook Closer gekocht.
[ afbeelding ]
Nieuwe van the Horrors, veel shoegaze elementen.
Ik heb een tijdje terug handige LP lijstjes gevonden op ebay. Kwaliteit was prima en waren in verschillende kleuren beschikbaar. Ik had er vier lijstjes gekocht, wit en zwart voor iets van 50 euro. Staat heel erg mooi vind ik zelf en ik vind het ook best origineel. Iedereen die binnenkomt op mijn kamer merkt meteen de LPs op en dat zorgt altijd voor een leuk gesprekquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:53 schreef The_Dean het volgende:
Mensen, ik heb een vraagje. Ik heb een drietal LP's [Iron Maiden!! [ afbeelding ] ] en die wou ik graag portretteren aan de wand.
Hebben jullie tips/ervaringen met coole/stoere ophangsystemen? In hoeverre kan je zoiets zelf?
Ik wil ze met de tijd [als ik een LP-speler heb] wel relatief makkelijk van de wand moeten krijgen om ze zo nu en dan eens te luisteren.
De nieuwe horrors is erg fijn. Ze hebben een groot deel van hun horrorpunk ingeleverd voor een bak shoegaze. Variërende originele songs ook, dat is ook belangrijk. Die nieuwe arctic monkeys heeft een paar leuke nummers maar het is niet helemaal mijn stijl tot dusver maar ik geef elke plaat de kans om te groeien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat vind je van the Horrors en de nieuwe Arctic Monkeys? Beide albums nog niet geluisterd, ben sowieso geen fan van de arctic monkeys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |