Heb deze plaat ook aangeschaft op vinyl:) Vraagje. Heb jij er ook een boek bij in zitten? Ik zag namelijk enkele afbeeldingen van deze plaat met een boekwerk erbij.quote:
Toffe platen, Turn of a Friendly Card en Ammonia Avenue heb ik ook, op cassette en LPquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef Meursault het volgende:
The Alan Parsons Project
[ afbeelding ]
Ik heb de plaat van Eye in the Sky inmiddels ook. Ik ben alleen nog op zoek naar Vulture Culture en Gaudi.
haha, ik had Massada voor 3 euro bij de Vrije Markt in Tiel gekocht. Neil Diamond en BZN heb ik ook, helaas compleet niet mijn smaak hahaquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:34 schreef Gehenna het volgende:
he koel die van masada hebben wij hier thuis ook liggen op vinyl, eigenlijk van mijn vader, maar die draait toch geen platen meer, dus ligt mooi bij mijn collectienet zo als de neil diamond collectie van mijn ma en een bzn plaat, alleen draai ik die dan weer minder/niet
Billy kasten zijn geloof ik niet diep genoeg, en dan zal je vast randjes krijgen op je platenhoezen, das zonde. Dan kan je beter een expedit kast nemen, die is er in veel maten en heeft vakken van 30 bij 30 bij 30, daar passen platen prima in.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef Subterranean het volgende:
Allen, wellicht wen suffe vraag, but here goes:
ik ben op dit moment bezig met het inrichten van een nieuwe woning en mijn vinyl moet natuurlijk ook een mooi plekje krijgen (ipv de boodschappenkratten waar ze nu in zitten). Heeft een van jullie een idee of een Billy kast van de Ikea hier geschikt voor is (bij voorkeur elke plank gebruiken, dus niet enkel onderop), of zijn deze niet diep en stevig genoeg?
Hier wellicht: http://www.platomania.eu/etalage/list/id/46/Vinylquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hey um... is er een site waarop je kunt zien welke nieuwe albums op vinyl worden uitgebracht?
Beter laat dan nooit:quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Pied33 het volgende:
[..]
Heb deze plaat ook aangeschaft op vinyl:) Vraagje. Heb jij er ook een boek bij in zitten? Ik zag namelijk enkele afbeeldingen van deze plaat met een boekwerk erbij.
nouja alles ik heb ongeveer de helft van mijn platen er zelf op moeten zettenquote:Op maandag 5 augustus 2009 14:40 schreef Dzy het volgende:
Discogs.com is wel een goede site waar echt bijna alle releases op staan.
Volgens mij heb ik er nog wel een zooitje liggen (gebruik ze nooit), zal eens kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens waar halen jullie die plastic hoezen vandaan ik denk dat ik wel eens een setje kan gebruiken.
http://www.wydr.nl/hoezen.htmquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:16 schreef Ruud het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nog wel een zooitje liggen (gebruik ze nooit), zal eens kijken.
Bedankt eens een keer een set regelenquote:Op maandag 5 augustus 2009 15:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
http://www.wydr.nl/hoezen.htm
hier kan je ze ook vandaan halen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bedankt eens een keer een set regelen
Ik heb de standaard kwaliteit hoezen hier vandaan gehaald en die doen het op zich prima, maar om enkele lp's passen ze nét niet. Verder is de dikte van deze hoezen wat mij betreft prima.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
http://www.wydr.nl/hoezen.htm
hier kan je ze ook vandaan halen
Die binnen hoezen zijn zo mooiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist besteld.
En maar weer eens een mailtje naar Senor Hernandez gestuurd, die hadden ook wel weer wat leuks op de site staan. Tijdje terug dat ik vinyl besteld heb.
http://www.musicfearsatan.comquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij welke online winkels kopen jullie trouwens? Ik ken nu Southern Lord, Codex4, Senor Hernandez, vinylvinyl en 't Vinyl gilde en ik kijk nog wel eens bij Amazon. Hebben jullie nog goede tips waar ik eens zou kunnen kijken?
http://burningworldrecords.com/quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij welke online winkels kopen jullie trouwens? Ik ken nu Southern Lord, Codex4, Senor Hernandez, vinylvinyl en 't Vinyl gilde en ik kijk nog wel eens bij Amazon. Hebben jullie nog goede tips waar ik eens zou kunnen kijken?
Ik heb dit volgens mij al eens gevraagd, ik zal eens wat bookmarks maken. Dan hoef ik het niet nog eens te vragen.
Ik kan alleen geen enkele LP vinden op de website. Het is dan ook wel een kutsite, tenzij je gericht ergens naar op zoek bent.quote:
Dat vermoeden had ik alquote:
Volgens mij heb je gelijk. Voorversterkers hebben ze dan soms weer wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:31 schreef Yorrit het volgende:
platenspelers hebben meestal geen ingang, geloof ik
Jep, kwam ik ook pas later achterquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef Rory78 het volgende:
Heb je hem inclusief bijgevoegd doe hetzelf pakketje (met o.a. opplaksnor)?
Hoort ook in elke platenkast thuisquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:44 schreef AMDB het volgende:
[ afbeelding ]
Kon hem niet laten liggen vanmiddag
heb het pas gedaan, maar mijn speler heeft niet heel veel instelmogelijkheden. element verplaatsen, naalddruk en antiskate instellen dan heb ik het wel gehad... hoop dat ik het goed gedaan hebquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:08 schreef Bosbeetle het volgende:
heeft hier iemand er ooit zelf een nieuwe naald opgezet en gesteld? Wil dat een beetje?
Precies je moet het element wel plaatsen hoe doe je dat daar heb je toch zo'n stel plaat voor nodigquote:Op maandag 13 augustus 2009 14:11 schreef Yorrit het volgende:
[..]
heb het pas gedaan, maar mijn speler heeft niet heel veel instelmogelijkheden. element verplaatsen, naalddruk en antiskate instellen dan heb ik het wel gehad... hoop dat ik het goed gedaan heb
Geen idee eigenlijk ben wat gaan lezen en het is nog best lastig ik hou het nog wel even bij mijn oude wil geen platen gaan verkutten en als ik een nieuwe koop laat ik hem er wel opzetten.quote:Op maandag 13 augustus 2009 14:17 schreef Yorrit het volgende:
hoe bedoel je?
Ten eerste: Vet!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:53 schreef The_Dean het volgende:
Mensen, ik heb een vraagje. Ik heb een drietal LP's [Iron Maiden!! [ afbeelding ] ] en die wou ik graag portretteren aan de wand.
Hebben jullie tips/ervaringen met coole/stoere ophangsystemen? In hoeverre kan je zoiets zelf?
Ik wil ze met de tijd [als ik een LP-speler heb] wel relatief makkelijk van de wand moeten krijgen om ze zo nu en dan eens te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |