Jouw naam is ook voor allebei tof!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:27 schreef bl0emetjE het volgende:
Mijn echte naam is 2 keer aan een meisje en 1 keer aan een jongen gegeven
bloem is trouwens 19 keer aan een meisje gegeven
Verder geen bloemetje of bloempje gezien
En ook niets bij de jongens daarvan
Hee ik vond jouw naam ook 1 keer inderdaad!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Jouw naam is ook voor allebei tof!
Al zou ik het voor een meisje niet doen als je in het Noorden woont, dan begrijpen ze het niet meer
haha dat mag je toch best zeggen gek!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dit verbaast me niet hoor, Vief!
Ik durf het bijna niet te zeggen omdat bix ook mee leest maar ik vind echt dat er leukere namen zijn dan Piet in hetzelfde genre.
De vrouw van Dominee Gremdaat heet Geurtiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:16 schreef Peter6000 het volgende:
Geurtje en Rivaldo, komen jullie eten?
Sultana is zielig, snappen die ouders niet hoe schoolgaande kinderen zijn.quote:
Milka is wel weer een bijbelse naamquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:28 schreef amaranta het volgende:
Het vriendje van Eva heet Guus, en hij is zoooo gaaf. Wat een leuke jongen is het.
En een ander vriendje heet Mika. Ook een naam die je steeds meer hoor.
Ik ken ook een 'Milka' dat is ook een rare naam.
Oke, duidelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Milka is wel weer een bijbelse naamEn er zijn niet zo héél veel bijbelse vrouwennamen, dus die is misschien wel te verklaren....
Absoluutquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.
NEemt niet weg dat het een beetje raar is geworden nadat die chocolade op de markt is gekomen natuurlijk.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:36 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind 'Piet' geweldig. Een niet veel voorkomende naam die tegelijk toch een gewone normale naam is.
Chayanne zong daar een leuk lied overquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Absoluut![]()
En Salomé is ook een bijbelse naam en die hoor je best veel, maar in de bijbel was dat niet bepaald een vredelievende vrouw.... Subtiel gezegd
De meeste vrouwen in de bijbel liggen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:55 schreef freecell het volgende:
Er staan ook best veel vrouwen in de bijbel!
Sapperedosijeequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
Niemand heeft dezelfde naam als ik gekregen in 2008
(Wel heel dichtbij, maar geeneen met een ö)
EDIT - Aghalelodosa 1![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |