abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66504926
Sorry mensen ik moet dit even van mij afschrijven. Bovendien heb ik net een halve fles wodka op dus let niet op spelfouten.

Mijn fucking ex, waar ik altijd zeer zorgzaam voor ben geweest en die ik gewoon niet uit mijn hoofd krijg hoe veel ik het ook probeer, heeft na een anderhalve maand een nieuwe vriend.
Nu is dit op zich al kut, maar een dag nadat het uit was heb ik haar mail doogelezen, nooit moeten doen natuurlijk, maar daar had ze de volgende dag (dag nadat het uit was) een afspraak met deze jongen. Volgens haar was het toen gewoon een goede vriend en was hij homo. En nu heeft ze er ee fucking relatie mee!
Met mij wilde ze maar heel weinig vrijen, ze had problemen enzo met intimiteit en nu krijg ik steeds het beeld voor me dat ze met die nieuwe vriend van alles doet wat ze eerst met mij en alleen met mij deed.

Ik kan haar niet loslaten. Ik zie haar steeds voor me dat ze vanalles met die jongen (ik weet niet hoe hij er uit ziet vast een stuk knapper dan mij, wat neit zo heel moeilijk is) doen wat ze eerst met mij deed.

Gooi er maar een slotje op ik wilde het alleen van mij afschrijven...
  Forum Admin vrijdag 27 februari 2009 @ 00:05:27 #2
58651 crew  murp
murp
pi_66504988
klote voor je, sterkte van mij kant toegewenst ik hoop zoiets nooit mee te maken!
pi_66505021
Hey knul sterkte gewenst! Vrouwen zijn lang niet altijd te vetrouwen!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66505101
-edit dubbel
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_66505116
sja dat soort shit sucks.
maarem ja, ex, is ex. Ik snap dat je denkt van : woahhhhh en nu doet ze mss, en toen deed ze nieet... want ik heb dat ook meegemaakt. Sterker nog, dat was een week of 2 later al. Maar ja, je moet ook kunnen accepteren dat ze nu gewoon lekker moet doen wat ze wil. Al zou ze gaan gangbangen. Ze komt er toch wel achter. En als jij echt zo een lieve zorgzame aardige kerel bent als je zegt, dan zal ze mss nog wel vaak aan je terugdenken.

You never know PS: niet zuipen. Ga lekker slapen.

sterkte
Imperare sibi maximum imperium est
pi_66505171
drank helpt mij
pi_66505177
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:03 schreef larry_flynt het volgende:
(ik weet niet hoe hij er uit ziet vast een stuk knapper dan mij, wat neit zo heel moeilijk is)
iedereen heeft wat. Ik vind mezelf ook niet "knap". Maar dat je ex wel wat in je zag,
sja das toch een goed punt? Je moet maar zo denken dat iedereen die wat met je gehad
heeft, toch iets moois in je zag. En werkte het uiteindelijk niet? Sja, jammer, maar
het leven gaat dan wel verder. Neem de positieve dingen mee en trek er lering uit
pi_66505192
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:11 schreef larry_flynt het volgende:
drank helpt mij
echt niet

maar ff serieus, ik twijfel altijd aan dit soort topics. meestal zijn ze wel fake.
pi_66505207
Sterkte en je moet maar denken er zijn genoeg visjes in de zee !!!
pi_66505262
Was het maar fake.
Yeah grootste onzin ooit dat er genoeg vissen zijn. Ze zijn er maar niet voor mij.
pi_66505264
Vrijen, hihi. Sorry, life is a bitch. Sterkte.
pi_66505297
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:14 schreef larry_flynt het volgende:
Was het maar fake.
Yeah grootste onzin ooit dat er genoeg vissen zijn. Ze zijn er maar niet voor mij.
Nah, kijk. De oceen is erg groot, jij bent vrij klein, in de oceaaan zwemmen zoveeeeeeel visjes, maar ook stomme visjes of niet mooie visjes. Je moet dus vaak hengelen, en na een 10 / 20 keer vind je eindelijk weer zon visje van, goh! Wat een visje! Daar kun je weer even mee verder!
  † In Memoriam † vrijdag 27 februari 2009 @ 00:17:00 #13
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_66505344
Ja hoi, in hetzelfde schuitje hier

Maar ik ben al aardig opweg met het delete-proces. Dwanggedachtes zijn nooit leuk en daar hebben samen met ons nog zat mensen last van. Als je je niet elke dag gaat lamzuipen kom je er sterker uit .
:')
  † In Memoriam † vrijdag 27 februari 2009 @ 00:19:10 #14
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_66505402
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:14 schreef larry_flynt het volgende:
Was het maar fake.
Op dit moment wil je denk ik maar 1 vis. Het duurt even voor je door hebt dat de andere vissen mooi zijn. Aan zo'n uitspraak van 'veel vissen in de zee' heb je niks aan op zo'n moment
:')
pi_66505447
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:11 schreef larry_flynt het volgende:
drank helpt mij
Ik heb ook eens zo'n periode gehad. Een vriend zei toen tegen me, terwijl hij wees op de half lege fles wiskey op tafel, "Ik hoop niet dat dat je enige troost is". Gelukkig kon ik hem gerust stellen dat ik nóg een fles in de kast had staan.

p.s.... meer vrouwen dan kerken...
pi_66505545
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nah, kijk. De oceen is erg groot, jij bent vrij klein, in de oceaaan zwemmen zoveeeeeeel visjes, maar ook stomme visjes of niet mooie visjes. Je moet dus vaak hengelen, en na een 10 / 20 keer vind je eindelijk weer zon visje van, goh! Wat een visje! Daar kun je weer even mee verder!
Dat is waar.
Ooit was er een man die altijd een vriendin had. Iemand vroeg hem: hoe kan dat, je bent niet bijzonder knap of bijzonder intelligent?
De man zei: Ik ken de statistieken. Als niet bijzondere man, heb ik 90 % kans dat een dame me afwijst. Ik moet het dus veel vaker vragen. En dat doe ik.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 00:31:00 #18
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_66505710
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

leuk geschreven dit topic is ook een beetje paralel aan dit topic. Je wil alleen maar de visjes die et waard zijn

- en de kunst van het loslaten reeks heb ik ook bezocht -
pi_66505879
Ik krijg haar niet uit mijn hoofd, heel de dag denk ik aan haar.
Nu vertel ze net via msn dat het al een kleine maand na dat het uit was aan ging
  vrijdag 27 februari 2009 @ 00:38:45 #20
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_66505913
Lekker even negeren. Als het voor jou zo pijnlijk is, dan niet opzoeken die boel.
Kun je er nog wat aan veranderen? - nee
pi_66505944
Waarom heb je nog contact met haar? Afkicken, dat werkt beter.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 00:45:06 #22
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_66506021
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:40 schreef krakkemieke het volgende:
eventjes. ligt ook aan de situatie. Ik heb nog een hele tijd contact gehad met mijn ex.
Sterker nog, ik woonde er nog 3maanden mee samen. Wel in aparte kamers sliepen we, was
even pijnlijk, maar uiteindelijk werd het wel steeds gezelliger. Eerder huisgenoten. Geen gezeik meer enzo.
pi_66506138
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:45 schreef de_priester het volgende:

[..]

eventjes. ligt ook aan de situatie. Ik heb nog een hele tijd contact gehad met mijn ex.
Sterker nog, ik woonde er nog 3maanden mee samen. Wel in aparte kamers sliepen we, was
even pijnlijk, maar uiteindelijk werd het wel steeds gezelliger. Eerder huisgenoten. Geen gezeik meer enzo.
Ik vroeg het aan TS.....dus.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 00:53:27 #24
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_66506205
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:50 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik vroeg het aan TS.....dus.....
ik reageerde op het gegeven dat jij al insinueerde (volgens mij) dat het hebben van contact echt is. Endat afkicken goed zou zijn. Daarop zei ik dus, bij voorbaat, mss iets te snel dus al, dat dat niet altijd vanzelfsprekend is
pi_66506375
Ik begrijp dat het in jouw geval anders is. Maar volgens mij hoeft TS praktisch gezien niks meer met z'n ex.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66506651
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:40 schreef krakkemieke het volgende:
Omdat ze alles voor mij betekend.........
pi_66506750
Je DENKT dat nu. Maar het is hardstikke over en voor haar beteken je niet meer alles.
Zij heeft wat anders gekozen.
Nu kan jij kiezen. Of je blijft aan je ex hangen en dat levert niks op. Of je kiest om haar los te laten en dan kan je verder.
Je kan ook kiezen om je geluk niet af te laten hangen van een ander. Want zo klinkt het wel als je zegt: ze betekent alles voor me.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66506765
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 01:15 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Weet je zeker dat ze niet al met hem was toen jullie nog een relatie hadden. Zit er dik in als ze de dag na dat het uit ging ook al bij hem was. Betekent ze nu nog steeds veel voor je?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 01:23:37 #29
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_66506794
quote:

[..]

clean break is beter dan het door te laten etteren...

sorry beetje bot.. Maar exen en zeker 1 zoals deze kun je beter laten gaan. Je verdient beter!
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
pi_66506902
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 01:21 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat ze niet al met hem was toen jullie nog een relatie hadden. Zit er dik in als ze de dag na dat het uit ging ook al bij hem was. Betekent ze nu nog steeds veel voor je?
ja helaas wel
pi_66507374
Niet zo slecht over jezelf denken, maat!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 08:32:16 #32
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_66508971
Tijd jongen, en geen zelfmedelijden, dat werkt echt niet
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:33:24 #33
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_66510238
Hmm liefdes verdriet

Waarschijnlijk het pijnlijkste wat er is !

Je hebt nu zeker het gevoel dat je je voor de trein wil gooien omdat het leven zonder haar niks meer betekent ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is veelste mooi !!

Ik heb van me 16e tot me 20e een relatie gehad, en na 4 jaar ging dat ook uit.
Ik had echt het gevoel dat ik mezelf voor de trein wilde gooien

Ik had al 4 jaar lang me vrienden verwaarloosd door mijn relatie.
Maar mag jij raden wie er voor me klaarstonden om me op te vangen toen het uit ging
Juist ja, me vrienden !

Ik ben toen veel uitgegaan met ze en heb veel andere leuke dingen gedaan
Ik heb toen een jaar rondgeslet, en ben inmiddels aan het beginnen met een leuk meisje.

Ik weet dat wat ik nu allemaal zeg toch niet helpt, aangezien je in een té diepe put zit.
Maar geloof me, tijd heelt alle wonden

Je zal er sterker uitkomen en weer genieten van het leven !

C'est la Vie !!
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_66516033
quote:
Jezus, get a life ! Als je zelf ziet dat je er zoveel moeite mee hebt, dan flikker je haar toch van je MSN ? Even cold turkey doet vaak wonderen. Ik vind het overigens best sneu dat ze zo snel naar een ander stapt, maar als ik je zo over jezelf hoor praten, dan zal het voor haar (al een tijdje) niet veel hebben betekend.

Weg ermee en doorstappen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_66516119
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
Hmm liefdes verdriet

Waarschijnlijk het pijnlijkste wat er is !
Totale onzin, het voelt misschien even zo, maar er zijn dingen waar ik wél last van kan blijven houden. Liefdesverdriet duurt bij mij een paar dagen of weken en dan zie je vaak in dat het een illusie was, da's óók een teleurstelling (vlek op vlek) maar vooral een eyeopener. Verlies een naaste (ik gun het niemand) en je merkt dat er ergere pijnen zijn.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:18:30 #36
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_66519122
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:53 schreef elcastel het volgende:

[..]

Totale onzin, het voelt misschien even zo, maar er zijn dingen waar ik wél last van kan blijven houden. Liefdesverdriet duurt bij mij een paar dagen of weken en dan zie je vaak in dat het een illusie was, da's óók een teleurstelling (vlek op vlek) maar vooral een eyeopener. Verlies een naaste (ik gun het niemand) en je merkt dat er ergere pijnen zijn.
Ja het is inderdaad niet het ergste wat er is.
Maar het voelt altijd zo uitzichtloos aan

En elke keer wanneer het je weer overkomt voelt het hetzelfde aan...

Gewoon genieten van het leven, want het duurt al te kort !!
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_66520227
wat een hoer
pi_66520489
Opzich vond ik het niet zo heel erg dat het uit was. Kan gebeuren dat de vlam dooft, maar dat ze zo snel al weer een ander heeft. Na 3,5 jaar een relatie en dan een maandje later al weer een nieuwe.

Het laatste half jaar van onze relatie zat ze moeilijk te doen over intimiteit, maar dat lag aan haar depressies zogenaamd.
Ze blijft stug volhouden dat ze niet vreemd is gegaan en niet aan een ander heeft gedacht. YEAH RIGHT!

Hier ben ik zo boos over. Ik heb altijd voor haar klaargestaan, heb haar geholpen door een helemoeilijke tijd en dan wordt ik zo vervangen.....
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:26:56 #39
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_66535283
Het is nu weer vrijdagavond. Ze zal vanavond na een leuk avondje stappen wel weer uit elkaar getrokken worden door haar nieuwe vriendje. Lang en hard.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_66536313
Tja, het is altijd beroerd als je ex snel weer een ander vindt, alsof je zomaar vervangbaar bent ..
Maar als ik het zo lees geloof ik niet zo hard dat dat vriendje homo was en dat ze wellicht al langer iets gehad hebben..
Ze is je niet waard joh, je hebt betere vrienden, en over een tijdje vast ook een vriendin die je op waarde weet te schatten. Voor minder moet je het ook niet doen!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:02:09 #41
243127 LammeH
ook halloooooo
pi_66536945
Sterkte!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:47:12 #42
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_66540613
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:50 schreef larry_flynt het volgende:
Opzich vond ik het niet zo heel erg dat het uit was. Kan gebeuren dat de vlam dooft, maar dat ze zo snel al weer een ander heeft. Na 3,5 jaar een relatie en dan een maandje later al weer een nieuwe.

Het laatste half jaar van onze relatie zat ze moeilijk te doen over intimiteit, maar dat lag aan haar depressies zogenaamd.
Ze blijft stug volhouden dat ze niet vreemd is gegaan en niet aan een ander heeft gedacht. YEAH RIGHT!

Hier ben ik zo boos over. Ik heb altijd voor haar klaargestaan, heb haar geholpen door een helemoeilijke tijd en dan wordt ik zo vervangen.....
Ik heb hetzelfde, mijn vriendin heeft ook heel lang gezeten met de gevolgen van haar ouders' scheiding en ik ben er altijd voor haar geweest. Het is afgelopen zondag uitgegaan en ze ligt as we speak met iemand anders te ballen.

Je kan er wel boos om worden maar het veranderd niks. Je moet gewoon verder gaan. Vergeet dat meisje, ze is je aandacht niet waard.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_66667064
Ben er nog steeds niet overheen .
Ben er achter gekomen dat haar nieuwe vriend 28 is en zij 21.
Ik wil haar terug! Het doet mij zo pijn dat ze al zo snel een ander kan hebben.
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:35:44 #44
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_66699880
Shit, die kerel heeft dan ook super veel ervaring op sexgebied. Die heeft je ex dezelfde avond nog anaal genomen en is over der gezicht klaargekomen. En je ex is erachter gekomen dat ze op seksgebied nog een hele hoop kon leren, hahaha
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:31:52 #45
245218 Silvv
Den hartog
pi_66729976
Vind een rebound!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')