iedereen heeft wat. Ik vind mezelf ook niet "knap". Maar dat je ex wel wat in je zag,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:03 schreef larry_flynt het volgende:
(ik weet niet hoe hij er uit ziet vast een stuk knapper dan mij, wat neit zo heel moeilijk is)
echt nietquote:
Nah, kijk. De oceen is erg groot, jij bent vrij klein, in de oceaaan zwemmen zoveeeeeeel visjes, maar ook stomme visjes of niet mooie visjes. Je moet dus vaak hengelen, en na een 10 / 20 keer vind je eindelijk weer zon visje van, goh! Wat een visje! Daar kun je weer even mee verder!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:14 schreef larry_flynt het volgende:
Was het maar fake.
Yeah grootste onzin ooit dat er genoeg vissen zijn. Ze zijn er maar niet voor mij.
Op dit moment wil je denk ik maar 1 vis. Het duurt even voor je door hebt dat de andere vissen mooi zijn. Aan zo'n uitspraak van 'veel vissen in de zee' heb je niks aan op zo'n momentquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:14 schreef larry_flynt het volgende:
Was het maar fake.
Yeah grootste onzin ooit dat er genoeg vissen zijn. Ze zijn er maar niet voor mij.
Ik heb ook eens zo'n periode gehad. Een vriend zei toen tegen me, terwijl hij wees op de half lege fles wiskey op tafel, "Ik hoop niet dat dat je enige troost is". Gelukkig kon ik hem gerust stellen dat ik nóg een fles in de kast had staan.quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nah, kijk. De oceen is erg groot, jij bent vrij klein, in de oceaaan zwemmen zoveeeeeeel visjes, maar ook stomme visjes of niet mooie visjes. Je moet dus vaak hengelen, en na een 10 / 20 keer vind je eindelijk weer zon visje van, goh! Wat een visje! Daar kun je weer even mee verder!
leuk geschrevenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nah, kijk. De oceen is erg groot, jij bent vrij klein, in de oceaaan zwemmen zoveeeeeeel visjes, maar ook stomme visjes of niet mooie visjes. Je moet dus vaak hengelen, en na een 10 / 20 keer vind je eindelijk weer zon visje van, goh! Wat een visje! Daar kun je weer even mee verder!
eventjes. ligt ook aan de situatie. Ik heb nog een hele tijd contact gehad met mijn ex.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:40 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom heb je nog contact met haar? Afkicken, dat werkt beter.
Ik vroeg het aan TS.....dus.....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:45 schreef de_priester het volgende:
[..]
eventjes. ligt ook aan de situatie. Ik heb nog een hele tijd contact gehad met mijn ex.
Sterker nog, ik woonde er nog 3maanden mee samen. Wel in aparte kamers sliepen we, was
even pijnlijk, maar uiteindelijk werd het wel steeds gezelliger. Eerder huisgenoten. Geen gezeik meer enzo.
ik reageerde op het gegeven dat jij al insinueerde (volgens mij) dat het hebben van contact echtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan TS.....dus.....
Omdat ze alles voor mij betekend.........quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:40 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom heb je nog contact met haar? Afkicken, dat werkt beter.
Weet je zeker dat ze niet al met hem was toen jullie nog een relatie hadden. Zit er dik in als ze de dag na dat het uit ging ook al bij hem was. Betekent ze nu nog steeds veel voor je?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:15 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Omdat ze alles voor mij betekend.........
clean break is beter dan het door te laten etteren...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:15 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
ja helaas welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet al met hem was toen jullie nog een relatie hadden. Zit er dik in als ze de dag na dat het uit ging ook al bij hem was. Betekent ze nu nog steeds veel voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is veelste mooi !!![]()
Ik heb van me 16e tot me 20e een relatie gehad, en na 4 jaar ging dat ook uit.
Ik had echt het gevoel dat ik mezelf voor de trein wilde gooien
Ik had al 4 jaar lang me vrienden verwaarloosd door mijn relatie.
Maar mag jij raden wie er voor me klaarstonden om me op te vangen toen het uit ging
Juist ja, me vrienden !
Ik ben toen veel uitgegaan met ze en heb veel andere leuke dingen gedaan
Ik heb toen een jaar rondgeslet, en ben inmiddels aan het beginnen met een leuk meisje.
Ik weet dat wat ik nu allemaal zeg toch niet helpt, aangezien je in een té diepe put zit.
Maar geloof me, tijd heelt alle wonden
Je zal er sterker uitkomen en weer genieten van het leven !
C'est la Vie !!
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Jezus, get a life ! Als je zelf ziet dat je er zoveel moeite mee hebt, dan flikker je haar toch van je MSN ? Even cold turkey doet vaak wonderen. Ik vind het overigens best sneu dat ze zo snel naar een ander stapt, maar als ik je zo over jezelf hoor praten, dan zal het voor haar (al een tijdje) niet veel hebben betekend.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:15 schreef larry_flynt het volgende:
Totale onzin, het voelt misschien even zo, maar er zijn dingen waar ik wél last van kan blijven houden. Liefdesverdriet duurt bij mij een paar dagen of weken en dan zie je vaak in dat het een illusie was, da's óók een teleurstelling (vlek op vlek) maar vooral een eyeopener. Verlies een naaste (ik gun het niemand) en je merkt dat er ergere pijnen zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
Hmm liefdes verdriet
Waarschijnlijk het pijnlijkste wat er is !
Ja het is inderdaad niet het ergste wat er is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Totale onzin, het voelt misschien even zo, maar er zijn dingen waar ik wél last van kan blijven houden. Liefdesverdriet duurt bij mij een paar dagen of weken en dan zie je vaak in dat het een illusie was, da's óók een teleurstelling (vlek op vlek) maar vooral een eyeopener. Verlies een naaste (ik gun het niemand) en je merkt dat er ergere pijnen zijn.
Ik heb hetzelfde, mijn vriendin heeft ook heel lang gezeten met de gevolgen van haar ouders' scheiding en ik ben er altijd voor haar geweest. Het is afgelopen zondag uitgegaan en ze ligt as we speak met iemand anders te ballen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:50 schreef larry_flynt het volgende:
Opzich vond ik het niet zo heel erg dat het uit was. Kan gebeuren dat de vlam dooft, maar dat ze zo snel al weer een ander heeft. Na 3,5 jaar een relatie en dan een maandje later al weer een nieuwe.
Het laatste half jaar van onze relatie zat ze moeilijk te doen over intimiteit, maar dat lag aan haar depressies zogenaamd.
Ze blijft stug volhouden dat ze niet vreemd is gegaan en niet aan een ander heeft gedacht. YEAH RIGHT!
Hier ben ik zo boos over. Ik heb altijd voor haar klaargestaan, heb haar geholpen door een helemoeilijke tijd en dan wordt ik zo vervangen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |