Mijn excuses voor deze titel die kan geïnterpreteerd worden alsof ik een vrouwenhater zou zijn, maar ik begin de laatste tijd steeds meer en meer de hoop op te geven dat er nog "normale" en eenvoudige vrouwen zijn.
Ga je uit dan zie je van die jumpstyle types, wel "lekkere" chicks (ik vind ze eerder hoerig maar goed) maar oliedom, grote mond, groot lawaai maar één interessant woord of beetje stijl ho maar
Gewoon bestaan ze nog, vrouwen die nog kunnen genieten van de kleine dingen, s zomers bij valavond liggend in het park van de geur van het gras, de bloemen, het water en het mysterie van elkaar genieten
Het type dat ik de laatste tijd heb leren kennen verstaat onder romantiek samen in een disco hangen, beetje tongen voor iedereen zijn neus en je lazarus zuipen

Mss wel eens leuk voor één avond, de avond waarop je elkaar dan verleidt of zo maar daarna gaat dat al snel vervelen, ik bedoel maar, er zijn toch veel leukere en intiemere plaatsjes en dingen die je samen kan doen
Ik mis gewoon het type vrouw dat nog romantisch is en tenminste nog vrouw is en niet de ene pint bier na de andere binnenkapt als ware het een man, en nerveus de ene sigaret na de andere opsteekt en je de ganse tijd zit te vervelen met gezeur over exen of andere jongens die haar wel zien zitten. Bah naar zulke vrouwen hun lulverhalen luister ik niet eens en laat mijn verveling maar al te goed blijken
Of je kent dat wel, grote liefde en zo, opeens dat getwijfel van ik wil liever single blijve.
Net zoals veel van die dozen die mij om advies komen vragen, ik zie die zo graag blablabla man van mijn leven blablabla... Maar ik ben eigenlijk liever alleen wat moet ik doen

Djeezes
Of het type waarmee het ongelooflijk klikt, je bent stapelgek op haar, ze geeft wederzijdse signalen, en dan opeens moet ze je vertellen dat ze al trouwplannen heeft met iemand!
En dan heb je natuurlijk nog die types die daar iedere week gelnagels gaan kopen van 25 à 30 euro en hun geld geven aan al die shit.