quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:14 schreef Gabbylicious het volgende:
Der is ook zo'n Frans liedje, met een aantal mannetjes in blauwe pakjes in een bestelbusje ofzo...
Eind jaren 90, begin 00 volgens mij.
eens met [betreffende user]quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wist bij het lezen van de topictitel al zowat dat het La Tribu De Dana zou zijn.
Zebda - Tomber la chemisequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:14 schreef Gabbylicious het volgende:
Der is ook zo'n Frans liedje, met een aantal mannetjes in blauwe pakjes in een bestelbusje ofzo...
Eind jaren 90, begin 00 volgens mij.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:59 schreef ozzie91 het volgende:
klinkt vet mooi.
geniaal, die zocht ik 10 jaar geleden altijd, maar toen was er nog geen internetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wist bij het lezen van de topictitel al zowat dat het La Tribu De Dana zou zijn.
Frans rap is in elk geval beter dan deze Hongaarse rapper. (Vooral de tekst is meesterlijk.)quote:
deze is wel tof anders:quote:
Je moet voor Hongaarse rap ook naar Sub-Bass monster luisteren, al heb ik geen idee van waar de tekst over gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Frans rap is in elk geval beter dan deze Hongaarse rapper. (Vooral de tekst is meesterlijk.)
Hier ook ja, vakantie, tijden dat je niks hoefte enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:57 schreef teknomist het volgende:
Tvp. Goede herinneringen aan deze muziek.
Franse dorpsdisco's.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:31 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hier ook ja, vakantie, tijden dat je niks hoefte enzo.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:16 schreef Yi-Long het volgende:
Even een TVP voor wanneer mijn geluid het weer doet...
ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef boskameel het volgende:
Toen ik La Tribu De Dana las wist ik gewoon dat het La Tribu De Dana zou zijn.
neej hoor, had ff rondgevraagd bij leute die wèl expert zijnquote:
Volgens mij ook tijdens Nederlands.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef TheClown1 het volgende:
we luisterden naar deze nummer tijdens de frans lessen op de middelbare school. geweldig nummer en sterke tekst. heerlijk om te horen
deze nummerquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef TheClown1 het volgende:
we luisterden naar deze nummer tijdens de frans lessen op de middelbare school. geweldig nummer en sterke tekst. heerlijk om te horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |