Frans rap is in elk geval beter dan deze Hongaarse rapper. (Vooral de tekst is meesterlijk.)quote:
deze is wel tof anders:quote:
Je moet voor Hongaarse rap ook naar Sub-Bass monster luisteren, al heb ik geen idee van waar de tekst over gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Frans rap is in elk geval beter dan deze Hongaarse rapper. (Vooral de tekst is meesterlijk.)
Hier ook ja, vakantie, tijden dat je niks hoefte enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:57 schreef teknomist het volgende:
Tvp. Goede herinneringen aan deze muziek.
Franse dorpsdisco's.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:31 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hier ook ja, vakantie, tijden dat je niks hoefte enzo.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:16 schreef Yi-Long het volgende:
Even een TVP voor wanneer mijn geluid het weer doet...
ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef boskameel het volgende:
Toen ik La Tribu De Dana las wist ik gewoon dat het La Tribu De Dana zou zijn.
neej hoor, had ff rondgevraagd bij leute die wèl expert zijnquote:
Volgens mij ook tijdens Nederlands.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef TheClown1 het volgende:
we luisterden naar deze nummer tijdens de frans lessen op de middelbare school. geweldig nummer en sterke tekst. heerlijk om te horen
deze nummerquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef TheClown1 het volgende:
we luisterden naar deze nummer tijdens de frans lessen op de middelbare school. geweldig nummer en sterke tekst. heerlijk om te horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |