Ik vind Leonardo een veel naarder mannetje, absoluut niet te vergelijken met Perez.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over Perez kon je het zelfde zeggen
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind Leonardo een veel naarder mannetje, absoluut niet te vergelijken met Perez.
Diego Tardelli was ook lachen hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het erger kan. Perez is samen met Vogel de grootste prutser in een PSV shirt in de laatste 10 jaar
Nee hoor. Die werkte hard en nam risico,quote:
Onzin. Bij NAC echt weergaloos en niet vervelend. Beetje asociaal af en toe, maar het leverde wel veel goals op. Was geloof ik toen ook best populair in de spelersgroep.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef venomsnake het volgende:
Als dat huilebalkje maar niet naar Grunn komt.
Goede speler hoor, maar wat kan hij irritant zijn zeg
Ik dacht dat je het over een ander moment ging hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:57 schreef Blawh het volgende:
Ik gun spelers niet snel een blessure, maar wat heb ik een lol gehad toen hij met dat beteuterde kopje op de grond lag nadat hij tegen de paal was aangelopen.
Ga je nou iedere speler zonder club omhoog kicken? Denk je dat er daardoor interesse komt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij heeft nergens getekend nog of wel? Ik kan niets vinden. Griekenland of Spanje was toch de bestemming?
Ik denk dat er dan wel wat clubs voor hem komen inderdaad. Van der Lem zit nu vast in Griekenland te fokkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga je nou iedere speler zonder club omhoog kicken? Denk je dat er daardoor interesse komt?
NAC is volgens mij ook de enige club geweest waar hij een redelijk doelpuntengemiddelde haalde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:26 schreef Merkie het volgende:
Hij traint nu mee met NAC. Veel hoger zal hij niet meer komen denk ik, hij heeft een goede techniek maar ontbeert verder bijna alle kwaliteiten om een echte topvoetballer te worden (geen teamspeler, geen inzicht).
Dan zou je Ruiz er dus uit moeten halen of N'Kufo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij Twente zou hij ook wel aan speeltijd komen
Hij kan alvast op beide vleugels en eventueel ook als spits. Zo breed is de selectie van Twente aanvallend niet, als hij gehaald wordt komt hij best aan zijn minutenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan zou je Ruiz er dus uit moeten halen of N'Kufo.
Parker komt er straks ook nog bij en ze hebben ook nog Luuk de Jong. Ik ben dan wel niet gecharmeerd van hem, maar blijkbaar ziet Twente iets in hem.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij kan alvast op beide vleugels en eventueel ook als spits. Zo breed is de selectie van Twente aanvallend niet, als hij gehaald wordt komt hij best aan zijn minuten
N'Kufo, Ruiz, Parker, Denneboom, De Jong zo breed is het allemaal niet, zeker als je meetelt dat N'Kufo 40 is en De Jong nauwelijks ervaring heeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Parker komt er straks ook nog bij en ze hebben ook nog Luuk de Jong. Ik ben dan wel niet gecharmeerd van hem, maar blijkbaar ziet Twente iets in hem.
Het zijn alle drie geen spelers waarmee FC Twente haar aanval op de top kan doorzetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
N'Kufo, Ruiz, Parker, Denneboom, De Jong zo breed is het allemaal niet, zeker als je meetelt dat N'Kufo 40 is en De Jong nauwelijks ervaring heeft
Twente kan nu kiezen tussen Leonardo, Vennegoor of De Gun, lijkt me dat ze alle 3 wel wat toe kunnen voegen
Het is in ieder geval nauwelijks een financieel risico.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat Leo1 wel een versterking kan zijn voor Twente en als het niks wordt is hij eind van het seizoen weer weg
quote:Ook FC Twente hoopt op ex-Ajacied Leonardo
Leonardo Vitor Santiago (foto, midden), die een paar maanden terug al afscheid nam van Ajax, kiest deze week uit aanbiedingen van FC Twente, NAC Breda en een Turkse club. De Braziliaan traint momenteel mee bij zijn oude club NAC Breda en sprak al een keer met trainer Robert Maaskant.
FC Twente zit op het vinkentouw. De tukkers zien in Leonardo een ideale aanvulling op het huidige aanvallersaanbod. Bovendien werken er in Enschede drie oude bekenden van de linkspoot, te weten technisch manager Cees Lok en de assistent-trainers Kees van Wonderen en Alfred Schreuder.
sportweek
en dan huilen natuurlijkquote:
Verrassend.quote:Geduld Salzburg met 'chagrijnige, mekkerende' Leonardo raakt op
Van de euforie die begin dit seizoen rondom Leonardo heerste, is niet zoveel meer over. Kort na zijn transfer van NAC Breda naar Red Bull Salzburg dacht men in de Mozartstad een superspeler te hebben aangetrokken. Leonardo dolde menig tegenstander, vormde een geweldig koppel met Alan en deed iedereen opveren. Inmiddels heeft men echter ook zijn andere kant leren kennen.
Na de zware blessure voor Alan is het minder gegaan met die Rote Bullen, die slechts vijfde staan met zeven punten achterstand op Admira Wacker, de verrassende koploper. Leonardo start nog wel geregeld in de basis, maar levert geen grote bijdrage meer aan het aanvalsspel en zeurt volgens de Oostenrijkse media teveel op zijn medespelers, wanneer zij hem over het hoofd zien. Bovendien schudt hij chagrijnig het hoofd, als een ander een kans mist.
Ook hoofdtrainer Ricardo Moniz raakt wat ongeduldig. “Het komt er echt op aan hoe je met je medespelers omgaat”, zegt de Nederlander in de nationale media. “Hij moet dat nog leren. De creatiefste spelers moeten óók discipline hebben.” Zaterdag speelt Salzburg thuis tegen Kapfenberg; de 28-jarige Leonardo lijkt weer op te gaan voor een plek vanaf de eerste minuut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |