Messiiiiiiiiiiiiiiii hohohohoooooo goeie genade wat een klasbak is dat! Schitterende goal, het lijkt wl of hij de bal aan een touwtje heeft. schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind. Loep en loep zuiver zijn goal.
Scholes, natuuuurlijk kan dat niet dat is dieprood! Dit is onnodig en ook niet nodig. Ja dat is eigenlijk hetzelfde, maar ik bedoel de actie van Scholes." Maar de scheidsrechter ziet het door de vingers. Puyol een brok beton hoor! En Xavi is ijzersterk.Dat is een plaagboef van de ergste orde. De regisseur van deze operette, de operette van Rome. Een motertje op het middenveld. Het Circus van Pep wint de sjempions league, jawel!
En de Engelsen hier voor ons trekken de vele haren uit het hoofd, vele petten en mutsen worden op het veld gesmeten. En ik kan het weten want ik heb net een nieuwe bril. Deze ontknoping had Hitchcock niet kunnen verzinnen, na de wedstrijd tegen Sjelsie. Een Houdini act!
Het zal nog lang onrustig blijven in Rome en Barcelona, Catelonië.
Leonardo: een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes.
Hier hoeft de brandweer niet voor uit te rukken hoor! Het zwaard van de Bospurus is geslepen.