Ik heb als protest de wedstrijd afgezet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef LeonH het volgende:
En ja hoor. Pas 1 helft gespeeld maar dit is weer eentje voor 'm.... Ongelofelijk... WIJ WILLEN EVERT!!!
Als Evert er had gezeten had Liverpool gewonnen. de 3-5 werd dan gewoon er in geschreeuwd!quote:Op woensdag 15 april 2009 07:47 schreef Longmen het volgende:
Evert had de 4-4 niet overleeft.
Ja Evert is echt gestoptquote:Op woensdag 15 april 2009 12:15 schreef donroyco het volgende:
Vanavond Porto - ManUtd, met Frank Snoeks
Volgens mij neemt ie het stiekem op thuis.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:31 schreef knnth het volgende:
Zou hij dan gisteravond thuisgezeten hebben en de hele tijd HOOHOOOOOO uitgeschreeuwd hebben terwijl zijn vrouw hem meewarig aankeek? Vraag ik me best wel af
Zo moet het zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:43 schreef knnth het volgende:
En dan zet hij de beelden op zijn computer --zonder geluid-- en start hij Windows Movie Maker, pakt zijn lipmicrofoon die hij bij een tweedehandswinkel op de kop heeft getikt om de hele wedstrijd nog eens van commentaar te voorzien.
Waarna zijn vrouw glimlachend en hoofdschuddend hem een kopje thee goed glas wijn en een lekker blokje kaas komt brengen.
Dames en heren, we gaan er even uit voor de thee, straks zijn we weer terug bij deze nu al historische pot in Emme...ehhh London!
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:09 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohohooooo goeie genade zondag in het Philips Theater de clash tussen de PSV uit Eindhoven en de godenzonen uit Amsterdam. Met Suarez, een straatvechtertje die Suarez ,Sokken naar beneden heerlijk om naar te kijken, een loper, zwerver en onrustzaaier. Maar zonder Gabri, ook een brok beton hoor. Helaas ook geen Kennes Perez, de duivelstovenaar uit Denemarken die voor beide ploegen heeft gespeeld. Hij raakt ballen zo mooi, met zoveel effect, met zoveel gevoel, als een driebander, als Raymond Ceulemans in zijn beste jaren. Aan het begin van het seizoen kraakte en het piepte het achterin bij Ajax, maar inmiddels is het een granieten blok daar achterin, jawel. Wat een klasbak is de Oleguer, dat vechtersbaasje uit Catalonië. Of Vermaelen dat is ook een boefje hoor. En met Kennes Vermeer heeft ajax een tovenaar in de goal. Die kleine dekselse Vermeer. En met supersub Leonardooooooooooooo is Ajax de favoriet hoor. Als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken, met een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes. Zeg eens eerlijk moest u toen ook niet aan Diego Maradona denken?
Maar Simons is de regisseur van deze operette. De operette van Eindhoven. Want vlak ze niet uit: Ze zijn geharkt, ze zijn geslepen, ze zijn door de wol geverfd, de verdedigers van de Philips sport vereniging. Het zwaard wordt geslepen daar in de lichtstad. Het zal er nog lang onrustig blijven. Ik hoop zondag dat u het volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:09 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohohooooo goeie genade zondag in het Philips Theater de clash tussen de PSV uit Eindhoven en de godenzonen uit Amsterdam. Met Suarez, een straatvechtertje die Suarez ,Sokken naar beneden heerlijk om naar te kijken, een loper, zwerver en onrustzaaier. Maar zonder Gabri, ook een brok beton hoor. Helaas ook geen Kennes Perez, de duivelstovenaar uit Denemarken die voor beide ploegen heeft gespeeld. Hij raakt ballen zo mooi, met zoveel effect, met zoveel gevoel, als een driebander, als Raymond Ceulemans in zijn beste jaren. Aan het begin van het seizoen kraakte en het piepte het achterin bij Ajax, maar inmiddels is het een granieten blok daar achterin, jawel. Wat een klasbak is de Oleguer, dat vechtersbaasje uit Catalonië. Of Vermaelen dat is ook een boefje hoor. En met Kennes Vermeer heeft ajax een tovenaar in de goal. Die kleine dekselse Vermeer. En met supersub Leonardooooooooooooo is Ajax de favoriet hoor. Als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken, met een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes. Zeg eens eerlijk moest u toen ook niet aan Diego Maradona denken?
Maar Simons is de regisseur van deze operette. De operette van Eindhoven. Want vlak ze niet uit: Ze zijn geharkt, ze zijn geslepen, ze zijn door de wol geverfd, de verdedigers van de Philips sport vereniging. Het zwaard wordt geslepen daar in de lichtstad. Het zal er nog lang onrustig blijven. Ik hoop zondag dat u het volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan.
Hohohoooooo goeie genade 4-4 wat een dekselse pot voetbal. Tsjongejongejongejongejongejonge. Met Didier Yves Drogba Tébily in de hoofdrol. Het lijkt wel of deze baltovenaar uit Abidjan de bal aan een touwtje heeft. Ik word helemaal lyrisch wanneer ik een speler met beide benen zie goochelen, Geweldig! Dat doelpunt was sublime, ik kan niet anders zeggen. En je zou bijna zeggen dat een kind de was kan doen, zo simpel zag het eruit. Maar dan die vrije trap van Alex, de tank. Die bal sloeg in als een raket, als een tomahawk, een kruisraket. het wonder van Stamford Bridge bleef uit. Alhoewel Liverpool, de reds, de thuisploeg zo ongeveer met de grasmat gelijk gemaakt. Dat was op het nippertje hoor.De beer is los!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Als Evert er had gezeten had Liverpool gewonnen. de 3-5 werd dan gewoon er in geschreeuwd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |