Ik heb elke keer andere getallen, maar het staat inderdaad in cel A1, en het kunnen al snel zo'n 50, tot 100 cellen zijn met cijfers/tekst (complexe tekeningen met veel pijpen).quote:Op donderdag 2 april 2009 23:06 schreef DaFan het volgende:
In jouw voorbeeld, staat 12.9 in dan in A1 oid? Ik kan makkelijk een macro schrijven dat je na het plakken even op een knopje drukt en voila. Moet ik wel weten in welke kolom het staat (als het altijd in dezelfde kolom komt). Je kan ook krijgen dat je een pop-up box krijgt waarin je moet aangeven waar je de lijst hebt geplakt.
Zeg het maar, ga ik morgen op werk even naar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop