Stand deel 1431:quote:
Yes.quote:
Met jouw username moet je dat toch wetenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:52 schreef vollebollegijs het volgende:
En ik bleef maar denken hoe Dikkertje-Dap van Volendam heette...
Je zou het zeggen... Ik meng me ook maar weer eens in de AKQ, is alweer een tijdje geleden dat ik te vinden was op FOK! kom maar op met die volgende vraagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Met jouw username moet je dat toch weten...
I'll never stop saying...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:59 schreef Rucebo het volgende:
Maria
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:15 schreef vollebollegijs het volgende:
Daniël de Ridder volgens mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, hoezo kijk je in de eigenschappen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:11 schreef Siniti het volgende:
Doe nieuwe vraag rucebo, er staat Wig(an)Ath(letic) in je picnaam
Geen idee eigenlijk, doe ik automatisch bij bijna elk plaatjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Echt, hoezo kijk je in de eigenschappen?
Vind ik dat oude logo toch vele malen mooier.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:16 schreef Rucebo het volgende:
Het huidige logo ziet er btw zo uit:
[ afbeelding ]
Gecheckt en goed.quote:
Nou, dat is niet de bedoeling van AKQ.Ik ga ook niet altijd foto's naar mijn photobucket account uploaden.Ik hoop dan altijd dat mensen gewoon niet in de eigenschappen kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, doe ik automatisch bij bijna elk plaatje
is goed, opgezocht op de wiki...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |