ben ook in 1990 geboren maar ik ben 18quote:Op maandag 30 maart 2009 09:21 schreef Siral het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad nogal babyNet zoals ik uit 1990 kom, maar toch echt 19 ben, al klinkt het net alsof je 14 bent oid.
![]()
Whatever was goed vrijdagAls ze de goede nummers blijven zingen en optreden komt dat wel goed met ze
![]()
Luigiano had er van mij uitgemogen ipv Jennifer.
Niet te onzeker + veel energie = Eva,quote:Op maandag 30 maart 2009 17:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Gewoon kut.
13 in een dozijn duo, enige wat ze bijzonder maakt is dat domme kind die der Ritalin elke keer vergeet en alles super overdreven doet
Nee, maar ik geef zijn opmerking gelijk in de zin van dat het idd baby klinktquote:Op maandag 30 maart 2009 17:12 schreef Svensational het volgende:
Anders nemen jullie de opmerking van ranja even serieus
Klopt, ben afgelopen vrijdag na het 2e optreden dan ook een film gaan kijken, vond het niveau echt bedroevendquote:
Zo erg dat je het moest komen melden joh, agossie. Waste of time niet?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt, ben afgelopen vrijdag na het 2e optreden dan ook een film gaan kijken, vond het niveau echt bedroevend
Ik vind ze wel erg leuk als typetjes, maar hun zang vind ik niet heel bijzonder. Ze zingen wel goed, maar middelmatig goed. Ik bedoel daarmee dat wanneer je hun persoonlijkheden en hun manier van doen wegdenkt er niet heel veel bijzonders overblijft. In ieder geval niet in vergelijking met een aantal van de andere deelnemers.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:52 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind het helemaal niet goed gezongen. Ik wil ze leuk vinden, maar ik ga ze per week gewoon stukken minder leuk vinden.
Inderdaad. Laten we nou niet net doen of iedere droplul de liedjes van ABBA kan zingenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:46 schreef Re het volgende:
de liedjes van ABBA zijn echt niet de makkelijkste nummers om te zingen dus petje af voor dit duo
Ja, dat is inderdaad de bedoeling, maar het zijn er maar weinig gegeven om iedere week beter te worden. Dus een groot complimentquote:Op zaterdag 4 april 2009 08:55 schreef ranja het volgende:
Vreemde opmerking van Gordon.... 'het lijkt wel of jullie elke week beter worden'. Dat is toch juist de bedoeling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |