Wat is het nou? Het lukt je om haar te laten betalen, maar dan betaal jij het grootste deel? Gaat het dan om het spelletje 'ik heb gewonnen' maar zal het je niet laten merken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:23 schreef Frambozen het volgende:
Meestal 50/50, hoewel het soms wel lukt om de vrouw alles te betalen.
Maar dan komen mijn bescheidenheid en mijn vrijgevigheid weer los en betaal ik toch weer het grootste deel.
Ik vond het wel een leuk mini-topicje in het topic. Dus ben blij dat je de clue nog niet verteld hadquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Bingo
misschien had ik dat meteen moeten zeggen
Als ze alles wil betalen en jij doet het laat je edelmoedigheid ofzo zien, dat vinden ze gaaf. En kan je later weer tegen ze gebruiken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is het nou? Het lukt je om haar te laten betalen, maar dan betaal jij het grootste deel? Gaat het dan om het spelletje 'ik heb gewonnen' maar zal het je niet laten merken?
Je probeert me te verwarrenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben heel flexibel. Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ik een traditionele man ben![]()
Dus omdat ik bereid ben om bij een date de kosten op me te nemen, ben ik opeens een traditionele man?
Mja en als je dat nou ns andersom bekijkt? wtf zijn dat nou voor vrouwenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:30 schreef Fastmatti het volgende:
Hebben mensen dit juweeltje over de vrouwelijk psyche al gelezen.
[..]
Het is gewoon nooit goed. Wordt er niet betaald dan is het een krent en is ze 'niets waard',wordt er wel betaald dan zou er weleens betaald in natura moeten worden of denkt de vrouw dat het bonnetje gedeclareerd wordt.
Overigens betaal ik meestal, maar het verbaast me niks dat de genoemde vrouwen vrijgezel zijn
Als je toch op zo'n manier seks moet hebben... damnquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef Frambozen het volgende:
[..]
Als ze alles wil betalen en jij doet het laat je edelmoedigheid ofzo zien, dat vinden ze gaaf. En kan je later weer tegen ze gebruiken.
Wat geen seks? Ik betaalde onze eerste date, weet je nog...!
En dat lukt goed zo te zienquote:
Waarmee? Ik mis de quotequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef kingmob het volgende:
Als je je daar mee bezig houdt is het waarschijnlijk sowieso een kutdate.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef Sander het volgende:
50/50. Dat mislukte ridderschap, daar doe ik niet aan mij. De vrouw in kwestie heeft net zo goed een date met mij als ik met haar.
Kijk, dat zijn nou mannen die het begrijpenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef Sander het volgende:
50/50. Dat mislukte ridderschap, daar doe ik niet aan mij. De vrouw in kwestie heeft net zo goed een date met mij als ik met haar.
Ja, ik ben lui (maar check hoe ik deze wel quotequote:
Gecheckt, well donequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, ik ben lui (maar check hoe ik deze wel quote).
Als je in je hoofd tijdens zo'n date over geld bezig bent.
Wel eens gedaanquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Eigenlijk hoor je de tent uit te lopen zo onder de indruk van elkaar dat je helemaal vergeet af te rekenen
Dus ze date je om de briefjes in je portefeuille?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik betaal vaak de 1e date omdat ze dondersgoed weet dat mn portefeuille wel wat briefjes heeft.
Nou doe je net alsof je het niet leukt om in de watten gelegd te worden. Dat lijkt me wat stug.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nou mannen die het begrijpen
Nee serieus, ben niet zo goed daarin. Hou liever de controle.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof je het niet leukt om in de watten gelegd te worden. Dat lijkt me wat stug.
en samen romantisch besluit te betalen door te afwassenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gecheckt, well done![]()
Helemaal met je eens. Eigenlijk hoor je de tent uit te lopen zo onder de indruk van elkaar dat je helemaal vergeet af te rekenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Misschien deed ze dat ook wel, kan het er nog wel vragen. Heb het afgelopen woensdag uitgemaakt en ben het daten enzo wel wat zat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus ze date je om de briefjes in je portefeuille?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en samen romantisch besluit te betalen door te afwassenNee natuurlijk niet, daar kom je pas de volgende dag achter als de ergste spanning een beetje afgenomen is. Ga er dan vanuit dat de afwas al is weggewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed, dus jij kiest de tijd en plaats?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee serieus, ben niet zo goed daarin. Hou liever de controle.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, daar kom je pas de volgende dag achter als de ergste spanning een beetje afgenomen is. Ga er dan vanuit dat de afwas al is weggewerkt
Misschien moet je voor date 1 helemaal niet vertellen hoeveel briefjes je in je portefeuille hebt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Misschien deed ze dat ook wel, kan het er nog wel vragen. Heb het afgelopen woensdag uitgemaakt en ben het daten enzo wel wat zat.
Ik kan me er maar niet aan onttrekken dat jij dat dan ook heel erg duidelijk hebt gemaakt van tevoren. Dus als dat typisch aantrekt die daar op vallen, dan verdien je dat tochquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik betaal vaak de 1e date omdat ze dondersgoed weet dat mn portefeuille wel wat briefjes heeft.
Jup en ik bepaal ook wanneer ik je dat laat weten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed, dus jij kiest de tijd en plaats?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup en ik bepaal ook wanneer ik je dat laat weten.
Voor een eerste date vind ik dat niet vreemd eigenlijk. Dan hangt er gelijk zo'n "voor-wat-hoort-wat" sfeer, als manlief maar elke keer zijn portomonnee trekt (mocht je meerdere keren betalen, bv bij eerst een drankje, dan een hapje of andersom).quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof je het niet leukt om in de watten gelegd te worden. Dat lijkt me wat stug.
Nee hoor. Ik weet best wat ik zegquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moest zijn: óf je dat laat weten![]()
Tja, dat hangt dus van de persoon in kwestie afquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Voor een eerste date vind ik dat niet vreemd eigenlijk. Dan hangt er gelijk zo'n "voor-wat-hoort-wat" sfeer, als manlief maar elke keer zijn portomonnee trekt (mocht je meerdere keren betalen, bv bij eerst een drankje, dan een hapje of andersom).
Ik had het niet duidelijk gemaakt, maar ik nam er mee naar een vrij chique restaurant en ik kende haar van school, ze zit bij me op de universiteit. En ze weet waar ik mn geld vandaan haal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me er maar niet aan onttrekken dat jij dat dan ook heel erg duidelijk hebt gemaakt van tevoren. Dus als dat typisch aantrekt die daar op vallen, dan verdien je dat toch
Ik had het ook niet verteld, ze wist al hoe ik me geld verdiende anyway. Maar het was een vrij chique restaurant en ik sta bekend als een vrij, gul iemand zeg maar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien moet je voor date 1 helemaal niet vertellen hoeveel briefjes je in je portefeuille hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet best wat ik zeg
Als de vent in kwestie maar creepy genoeg is, neig je als vrouw maar om alles te betalen, bedoel je?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, dat hangt dus van de persoon in kwestie af
Als de ideale deurmat dus.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik had het ook niet verteld, ze wist al hoe ik me geld verdiende anyway. Maar het was een vrij chique restaurant en ik sta bekend als een vrij, gul iemand zeg maar.
Zie post 1.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:49 schreef Sander het volgende:
[..]
Als de vent in kwestie maar creepy genoeg is, neig je als vrouw maar om alles te betalen, bedoel je?
Huh? Nee, ik bedoel dat de éne vrouw denkt dat het een "voor-wat-hoort-wat"-avond is als de man aanbiedt te betalen, en een andere vrouw zoekt er niets achter. En de éne vent laat heel duidelijk merken dat 'ie wat verwacht als tegenprestatie en de andere vent verwacht niet een default tegenprestatie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:49 schreef Sander het volgende:
[..]
Als de vent in kwestie maar creepy genoeg is, neig je als vrouw maar om alles te betalen, bedoel je?
Waarom zou jij niet willen dat de ander de eerste date alles betaald? Ben je dan ook bang dat je dr móet neukenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Nee, ik bedoel dat de éne vrouw denkt dat het een "voor-wat-hoort-wat"-avond is als de man aanbiedt te betalen, en een andere vrouw zoekt er niets achter. En de éne vent laat heel duidelijk merken dat 'ie wat verwacht als tegenprestatie en de andere vent verwacht niet een default tegenprestatie.
Dus het hangt van de persoon in kwestie af
Mij maakt het dus geen reet uit hoe de rekening verdeeld wordt maar ik heb wel voorkeuren. En ik vind het voor een 1e date niet leuk om de vrouw alles te laten betalen. Niet vanwege het rollenpatroon maar gewoon omdat ik niet zo snel iemand iets voor me zou laten betalen. En mannen date ik niet
Riight,quote:
Ja, en ik had het eik alleen over de vent die er wat van verwacht. En dan als vrouw, om er tegenin te gaan, maar gauw alles toch betalenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Nee, ik bedoel dat de éne vrouw denkt dat het een "voor-wat-hoort-wat"-avond is als de man aanbiedt te betalen, en een andere vrouw zoekt er niets achter. En de éne vent laat heel duidelijk merken dat 'ie wat verwacht als tegenprestatie en de andere vent verwacht niet een default tegenprestatie.
Dus het hangt van de persoon in kwestie af
Mij maakt het dus geen reet uit hoe de rekening verdeeld wordt maar ik heb wel voorkeuren. En ik vind het voor een 1e date niet leuk om de vrouw alles te laten betalen. Niet vanwege het rollenpatroon maar gewoon omdat ik niet zo snel iemand iets voor me zou laten betalen. En mannen date ik niet
Dan koop je dr af?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Riight,1-0 voor heksehiel
Want normaliter laat ik me niet voor deurmat uitschelden
Nah, ik ben in tegenstelling tot jouw gedachten niet iemand die loopt te geilen op geld of daarmee te koop loopt over straat. Ik vraag netjes aan d'r of zij wil betalen, en anders gaan we wel .. uhm afwassen ofzo?quote:
mislukte ridderschap?? het is gewoon de natuur, man betaalt . <-- Punt!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef Sander het volgende:
50/50. Dat mislukte ridderschap, daar doe ik niet aan mee. De vrouw in kwestie heeft net zo goed een date met mij als ik met haar.
Dat leg ik toch net uit? Ik vind het over het algemeen sowieso niet leuk als iemand dingen voor mij moet betalen. Vooral omdat ik zelf in staat ben mijn dingen te bekostigenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet willen dat de ander de eerste date alles betaald?
Ik ben niet bang te neuken neequote:Ben je dan ook bang dat je dr móet neuken
Dat laatste is natuurlijk een kul-argument, want vrouwen kunnen hun eten (in principe) ook prima bekostigen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dat leg ik toch net uit? Ik vind het over het algemeen sowieso niet leuk als iemand dingen voor mij moet betalen. Vooral omdat ik zelf in staat ben mijn dingen te bekostigen
Dan ben je een kansloze lul, maar ik vind dat dus ook gelden voor vrouwen die voor zich laten betalen op de eerste date.quote:Bij vervolgdates vind ik het prima
Maar kijk eens hier in het topic..is al 2x voorbij gekomen dat de kerel in kwestie niet betaalde bij de 1e date. En hoe wordt dat gezien? Juist ja.
Sure?quote:Als vrienden onder elkaar betalen we ook allemaal wel eens dingen voor elkaar(concertkaatjes, bioscoopkaartjes, rondjes, eten, whatever) en dan heb ik ook nog wel eens zoiets van: "Goh, maar even snel ovemaken" want ik hou niet van freeloaden. En nu lijkt het allemaal een heel groot issue maar dat is het gewoon niet
Hoe groot is die kans?quote:Ik ben niet bang te neuken nee![]()
En als ik daar geen zin in zou hebben, dan zou ik het ook gewoon niet doen
Je bent gewoon heel blij als je een keer een date hebt, liefffff.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:02 schreef DAMH het volgende:
[..]
mislukte ridderschap?? het is gewoon de natuur, man betaalt . <-- Punt!
Het is zelfs ook nog een kwestie van eer!! al valt de dame in kwestie tegen dan nog betaal ik graag.
Fuck geld en fuck jullie materialistische gierige instelling!!
Basta, Me cago en Dios!!
Een kwarts stukje, emancipatie en de vrouw is inderdaad vaak nog een struikelpunt.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je bent gewoon heel blij als je een keer een date hebt, liefffff.
Eens. Maar als ik aanbied te betalen dan heeft dat geen bal te maken met het feit of de vrouw in kwestie het al/dan niet kan betalen. En zoals gezegd, met 50/50 heb ik echt 0% moeitequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk een kul-argument, want vrouwen kunnen hun eten (in principe) ook prima bekostigen.
quote:Dan ben je een kansloze lul, maar ik vind dat dus ook gelden voor vrouwen die voor zich laten betalen op de eerste date.
uhuhquote:Sure?
Ik ben geen hond die alles neukt wat los en vast zitquote:Hoe groot is die kans?
Ik zet het slechts extra scherp aan zodat jij duidelijk kan maken dat we het eigenlijk al vanaf het begin eens zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Eens. Maar als ik aanbied te betalen dan heeft dat geen bal te maken met het feit of de vrouw in kwestie het al/dan niet kan betalen. En zoals gezegd, met 50/50 heb ik echt 0% moeite
Het is voor mij geen must om alles te betalen hoor, en zo breng jij het nu wel![]()
Die vraag stelde ik jou eerder alquote:Maarja, waar is discusieren anders goed voor
Nee, honden kunnen niet typen, naar mijn wetenquote:Ik ben geen hond die alles neukt wat los en vast zit
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zet het slechts extra scherp aan zodat jij duidelijk kan maken dat we het eigenlijk al vanaf het begin eens zijn![]()
Oh, zou ik het daarom zeggen?quote:Die vraag stelde ik jou eerder al![]()
Nee maar ze rijden wel overal tegenopquote:Nee, honden kunnen niet typen, naar mijn weten
Dat kunnen ze wel, maar er komen zulke kutzinnen uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, honden kunnen niet typen, naar mijn weten
Maar ze delen heus niet hun voederbak met het teefje die ze willen neukenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Nee maar ze rijden wel overal tegenop
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ze delen heus niet hun voederbak met het teefje die ze willen neukenTjonge, kansloze discussie part 2
Dan moet je niet over typende honden beginnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik probeer mijn uiterste best te doen om ontopic te blijven.
GTMAquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
En de grote vraag: gaat er een topic deel 2 komen
Ik zou zeggen: gooi 'm er inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:36 schreef kingmob het volgende:
Ik denk dat de 'discussie' daar een beetje voor verlegd moet worden
Ik nemen even 2 seconde de controle over: ja.quote:
Veel geschreeuw, weinig wolquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:36 schreef kingmob het volgende:
Ik denk dat de 'discussie' daar een beetje voor verlegd moet worden
We kunnen alleen maar hopen dat er van jou geen deel 2 komt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:
waarom zou er een 2nd topic moeten over such a kansloos ding als wie betaalt er voor een date? Prfft
En waar was die opmerking nou weer voor nodig?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen dat er van jou geen deel 2 komt.
End of message.
Psssst, niet zo serieusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En waar was die opmerking nou weer voor nodig?
Zoals je ziet wordt er druk gediscusieerd.quote:Je kunt me niet vertellen dat er 2 topics nodig zijn om je af te vragen wie er moet betalen bij een 1e date.
Dat dus. Daarbij willen Nembrionic en ik ook graag andere mensen de gelegenheid geven om hun mening te geven over dit bijzondere onderwerp, aangezien wij een beetje het topic hebben gekaapt. Want als andere mensen hun mening geven, hebben wij weer discussie voer, snappie?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zoals je ziet wordt er druk gediscusieerd.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat dus. Daarbij willen Nembrionic en ik ook graag andere mensen de gelegenheid geven om hun mening te geven over dit bijzondere onderwerp, aangezien wij een beetje het topic hebben gekaapt. Want als andere mensen hun mening geven, hebben wij weer discussie voer, snappie?
Controle weer terug gejat
* proestquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen dat er van jou geen deel 2 komt.
End of message.
Heb 'm overgetypt, telt dat ook?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]iemand die mijn naam correct copy-paste
![]()
Je moet de schlemielen de kost geven die dat niet kunnen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Psssst, niet zo serieus
[..]
Zoals je ziet wordt er druk gediscusieerd.
Dat zijn extraveel bonuspuntenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb 'm overgetypt, telt dat ook?
Wiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens nog steeds geen HoLe-insights gezien. Zouden die niet daten?
Ik denk omdat een man traditioneel voor het inkomen (het eten zorgt) in het huishouden en vroeger jaagte en de vrouw het eten klaarmaakte. Het is eigenlijk dus een soort ritueel denk ik om te laten zien dat hij een goede potentiele partner zou kunnen zijn ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:29 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Klopt, alleen vind ik het 'normaal' dat de man voor de vrouw betaalt.
Geen idee waarom eigenijk..
Haha, jij gaat nog steeds van de oer instincten van de man uit?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:55 schreef lellow het volgende:
[..]
Ik denk omdat een man traditioneel voor het inkomen (het eten zorgt) in het huishouden en vroeger jaagte en het vrouw het eten klaarmaakte. Het is eigenlijk dus een soort ritueel denk ik om te laten zien dat hij een goede potentiele partner zou kunnen zijn ?
Kijk en om zo'n opmerking móet er wel een tweede topic komen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
euw sorry
Maja, mannen moeten gewoon 1e date betalen als teken van het feit dat ze hun vrouwtje kunnen betalen.
Interessante vraag. Echt wat voor topic 2.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:56 schreef gelly het volgende:
Ander onderwerp dan maar voor deel 2 :
Na hoeveel tijd mag je een date je nieuwe vriendin/vriend noemen ?
Als je d'r grot hebt bewoond / Als je hand in hand loopt. etc.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:56 schreef gelly het volgende:
Omdat jij zo graag de touwtjes in handen hebt....maak je het aan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kijk en om zo'n opmerking móet er wel een tweede topic komen.
Dus als je aan het gras hebt geroken en uit de sloot hebt gedronken, dan telt het niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als je d'r grot hebt bewoond / Als je hand in hand loopt. etc.
Na het eten dus!
Als jij beweert dat die instincten tegenwoordig niet meer van toepassing zijn, dan zit je er echt keihard naastquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, jij gaat nog steeds van de oer instincten van de man uit?hihi
oeeee ik bespeur dominantiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat jij zo graag de touwtjes in handen hebt....maak je het aan?
Wij zijn ge-evolueerd naar normale fatsoenlijke mannen die niet continu hun fallus achter na lopen en een voedsel denken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als jij beweert dat die instincten tegenwoordig niet meer van toepassing zijn, dan zit je er echt keihard naast
Nee, daar is namelijk maar één antwoord op te geven. Dat bepaal je zelf of jullie zelf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:56 schreef gelly het volgende:
Leek mij wel Jah, had eens gehoord dat sommige karaktereigenschappen van mannen overeenkomen met toen, maar kan het vekeerd hebben gehoord.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, jij gaat nog steeds van de oer instincten van de man uit?hihi
Damn, wat moet jij een groot bord voor je kop hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wij zijn ge-evolueerd naar normale fatsoenlijke mannen die niet continu hun fallus achter na lopen en een voedsel denken.
Volgens mij heb je me al eerder bijna verweten gelijk te zijn aan TS, dus wil die rol best op mij nemenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat jij zo graag de touwtjes in handen hebt....maak je het aan?
Hehe, dat bord valt wel mee. Mannen zijn niet sex-belust of willen altijd eten, geloof er niks van. Of willen vrouwtjes hebben en liefde bedrijven en kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, wat moet jij een groot bord voor je kop hebben
Oi!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, daar is namelijk maar één antwoord op te geven. Dat bepaal je zelf of jullie zelf.
Dan vind ik het nog interessanter of de man ook vindt dat hij naar haar toe moet gaan (als ze in een verschillende woonplaats wonen) of dat dat niet valt onder het 'ik verwen het meisje, zonder er iets voor terug te willen"
Maar dat valt dus niet in dezelfde categorie als betalen voor de eerste date?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oi!
Ben *jij* bereid te reizen?
Ik vind reizen geen probleem, ben het gewend
Niet *continu* nee...dat betekent niet dat de instincten in de hedendaagse maatschappij niet meer van toepassing zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hehe, dat bord valt wel mee. Mannen zijn niet sex-belust of willen altijd eten, geloof er niks van. Of willen vrouwtjes hebben en liefde bedrijven en kinderen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |