Baggy jeans...quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:02 schreef Feitosa het volgende:
Nou Joey, zo te zien heb je last van een strakke broek als ik de OP zo lees.
Heksiequote:Op donderdag 26 februari 2009 17:02 schreef heksehiel het volgende:
Voor een niet SC-topic, gaat ie verdraaid hard hiero
De straten zijn leegquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:42 schreef Howl het volgende:
En toen was het stil.
Frank Boeijenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:05 schreef RealZeus het volgende:
De straten zijn leeg
[..]
Welkom in Utopia
Dat was inderdaad de eerste regel van dit nummer
Doe ik expressquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:59 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom nou net vandaag Joey de LP....
Wow!quote:
Ik was gewoon helemaal onder de indruk van je binnenkomst!quote:
Was dat pas de eerste keer dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik was gewoon helemaal onder de indruk van je binnenkomst!
Iig de eerste keer dat die muts me opvielquote:
Het wordt een rage, let maar op!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Iig de eerste keer dat die muts me opviel
Oh, ik dacht dat je hem vergeten was af te zetten na de carnavalquote:
Aan wie vraag je het?quote:
Ga je koffie halen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je hem vergeten was af te zetten na de carnaval![]()
*weg is
Jazeker. Bij mijn zusje. En nu moet ik echt weg. Doei!quote:
Eigenlijk niet. Ik dacht dat je de vraag stelde aan dawgquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zotezien voel jij je aangesproken
Ja, houdoe he.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jazeker. Bij mijn zusje. En nu moet ik echt weg. Doei!
[..]
Eigenlijk niet. Ik dacht dat je de vraag stelde aan dawg
I knowquote:
Hooiii auto!quote:
Hey! Toch nog redelijk op tijd thuis?quote:
Ruim anderhalf uur gereden toch nog... vind half 8 niet echt op tijd als je om even voor 7 vertrekt 's morgensquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Toch nog redelijk op tijd thuis?
ze hebben even rookpauze en hier is internet dus daarom ben ik even online. Tot nu toe smaakt het goed.quote:
Had je file of veel reistijd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ruim anderhalf uur gereden toch nog... vind half 8 niet echt op tijd als je om even voor 7 vertrekt 's morgens
Lijkt me dat je best begrijpt wat ik bedoel..quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ruim anderhalf uur gereden toch nog... vind half 8 niet echt op tijd als je om even voor 7 vertrekt 's morgens
Goed dat het niet zo hard gaat danquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ze hebben even rookpauze en hier is internet dus daarom ben ik even online. Tot nu toe smaakt het goed.
Dank je! Zal zo het toetje eens bestellenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed dat het niet zo hard gaat danEet smakkelijk verder!
En dat doet hij niet, ga ik vanuit?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex heeft tegen de kindjes gezegd dat hij geen kleren meer voor ze koopt omdat hij mij heel vaak geld geeft voor kleren
okee....
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex heeft tegen de kindjes gezegd dat hij geen kleren meer voor ze koopt omdat hij mij heel vaak geld geeft voor kleren
okee....
Hij betaalt gewoon alimentatie, neem aan dat ie dat bedoelt, maar dan nog vind ik niet dat hij dat moet zeggen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat doet hij niet, ga ik vanuit?
Waarom zegt hij zoiets?!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
okee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |