Baggy jeans...quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:02 schreef Feitosa het volgende:
Nou Joey, zo te zien heb je last van een strakke broek als ik de OP zo lees.
Heksiequote:Op donderdag 26 februari 2009 17:02 schreef heksehiel het volgende:
Voor een niet SC-topic, gaat ie verdraaid hard hiero
De straten zijn leegquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:42 schreef Howl het volgende:
En toen was het stil.
Frank Boeijenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:05 schreef RealZeus het volgende:
De straten zijn leeg
[..]
Welkom in Utopia
Dat was inderdaad de eerste regel van dit nummer
Doe ik expressquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:59 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom nou net vandaag Joey de LP....
Wow!quote:
Ik was gewoon helemaal onder de indruk van je binnenkomst!quote:
Was dat pas de eerste keer dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik was gewoon helemaal onder de indruk van je binnenkomst!
Iig de eerste keer dat die muts me opvielquote:
Het wordt een rage, let maar op!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Iig de eerste keer dat die muts me opviel
Oh, ik dacht dat je hem vergeten was af te zetten na de carnavalquote:
Aan wie vraag je het?quote:
Ga je koffie halen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je hem vergeten was af te zetten na de carnaval![]()
*weg is
Jazeker. Bij mijn zusje. En nu moet ik echt weg. Doei!quote:
Eigenlijk niet. Ik dacht dat je de vraag stelde aan dawgquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zotezien voel jij je aangesproken
Ja, houdoe he.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jazeker. Bij mijn zusje. En nu moet ik echt weg. Doei!
[..]
Eigenlijk niet. Ik dacht dat je de vraag stelde aan dawg
I knowquote:
Hooiii auto!quote:
Hey! Toch nog redelijk op tijd thuis?quote:
Ruim anderhalf uur gereden toch nog... vind half 8 niet echt op tijd als je om even voor 7 vertrekt 's morgensquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Toch nog redelijk op tijd thuis?
ze hebben even rookpauze en hier is internet dus daarom ben ik even online. Tot nu toe smaakt het goed.quote:
Had je file of veel reistijd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ruim anderhalf uur gereden toch nog... vind half 8 niet echt op tijd als je om even voor 7 vertrekt 's morgens
Lijkt me dat je best begrijpt wat ik bedoel..quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ruim anderhalf uur gereden toch nog... vind half 8 niet echt op tijd als je om even voor 7 vertrekt 's morgens
Goed dat het niet zo hard gaat danquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ze hebben even rookpauze en hier is internet dus daarom ben ik even online. Tot nu toe smaakt het goed.
Dank je! Zal zo het toetje eens bestellenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed dat het niet zo hard gaat danEet smakkelijk verder!
En dat doet hij niet, ga ik vanuit?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex heeft tegen de kindjes gezegd dat hij geen kleren meer voor ze koopt omdat hij mij heel vaak geld geeft voor kleren
okee....
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex heeft tegen de kindjes gezegd dat hij geen kleren meer voor ze koopt omdat hij mij heel vaak geld geeft voor kleren
okee....
Hij betaalt gewoon alimentatie, neem aan dat ie dat bedoelt, maar dan nog vind ik niet dat hij dat moet zeggen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat doet hij niet, ga ik vanuit?
Waarom zegt hij zoiets?!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
okee....
Hè bah. Hoe was het met hun verjaardag bij hem gegaan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
okee....
Nu even nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef iBolt het volgende:
Iemand... Keihard... Neuken...?
Hoezo? Wie zegt dat hij zoveel geld heeft.quote:
Na al de dingen die je al over hem hebt verteld, vind ik dit dan weer niet vreemd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, dit valt nog mee
Kijk, al koopt ie nooit meer kleren voor ze, die krijgen ze bij mij wel, maar hij hoeft dat niet te ZEGGEN...
Weet niet, vind ht gewoon vreemd.
eerst maar eens eten kopen enzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo? Wie zegt dat hij zoveel geld heeft.Als ze geld ervoor krijgt is dat toch logisch?
Daarvoor krijg ik ook kinderalimentatie.
daar gaat het niet om, zoiets zeg je toch niet tegen je kids..quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo? Wie zegt dat hij zoveel geld heeft.Als ze geld ervoor krijgt is dat toch logisch?
Daarvoor krijg ik ook kinderalimentatie.
April kindertoeslag.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eerst maar eens eten kopen enzo
Joh, zo erg is dit helemaal niet. Je vader horen zeggen dat hij bang is voor de dood omdat hij andersquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:11 schreef Thrar het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, zoiets zeg je toch niet tegen je kids..
Nee, klopt, ik snap alleen niet dat iemand daar niet bij nadenkt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Na al de dingen die je al over hem hebt verteld, vind ik dit dan weer niet vreemd.![]()
Dat je kinderen er eigenlijk te jong voor zijn en het waarschijnlijk niet eens begrijpen mja.. blijkbaar heeft
je ex geen benul daarvan.
Nee idd, dat je nog de moeite ervoor neemt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, klopt, ik snap alleen niet dat iemand daar niet bij nadenkt.
Ik kan sowieso niet zo goed bij waar ie mee bezig is met mn hoofd moet ik zeggen.
Ach, ze hebben nog kleren zat, het wordt ook weer mooi weer (ooit... hopelijk...)en T-shirts stikken ze helemaal in, dus ik maak me niet zo druk wat dat betreftquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgende maand kindertoeslag.![]()
[..]
Joh, zo erg is dit helemaal niet. Je vader horen zeggen dat hij bang is voor de dood omdat hij anders
zijn muziek mist, dat klinkt erger.
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd of hij zn testament veranderd heeft (Of dat gaat doen)quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee idd, dat je nog de moeite ervoor neemt.Hij is totaal niet te volgen.
Nee, zeker niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd of hij zn testament veranderd heeft (Of dat gaat doen)
Zodat die nieuwe riendin alles krijgt als er iets met hem gebeurt ofzo ...
Is dat slecht van mij?
Stel je even voor in een PM en dan denk ik er over na.quote:
Okee, ik denk niet dat ik me daar de eerste tijd druk om hoef te makenquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Volgens mij kan een ouder zijn/haar kinderen niet onterven.![]()
Zeker kan hij dingen aanpassen. Maar helemaal onterven kan hij volgens mij niet.
Inderdaad. Een kind kan je nooit onterven, ook al heb je er knallende ruzie of geen contact meer heeftquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Volgens mij kan een ouder zijn/haar kinderen niet onterven.![]()
Zeker kan hij dingen aanpassen. Maar helemaal onterven kan hij volgens mij niet.
Dat is zeker erg, dat hij afstand neemt. Daar kan jij niets aan veranderen en je dochters ook niet helaas.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, ik denk niet dat ik me daar de eerste tijd druk om hoef te maken
Maar hij is zooo afstand aan het nemen...
Wees maar niet bang, want dat kan nooitquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, ik denk niet dat ik me daar de eerste tijd druk om hoef te maken
Maar hij is zooo afstand aan het nemen...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stel je even voor in een PM en dan denk ik er over na.
Voorlopig is ie nog niet dood, dus ik maak me er sowieso niet echt druk om, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, want dat kan nooitAls hij sterft en zij leeft nog (en zijn getrouwd) dan kan/moet zij de kinderen uitkopen
Mwa, je kan echt wel dingen aanpassen. Heeft mijn moeder ook gedaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, want dat kan nooitAls hij sterft en zij leeft nog (en zijn getrouwd) dan kan/moet zij de kinderen uitkopen
Ja, dat kan wel, maar nooit helemaal....quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, je kan echt wel dingen aanpassen. Heeft mijn moeder ook gedaan.
Mijn twee oudste broers krijgen echt wel iets maar minder...
Je houd toch altijd een kindsdeel ? edit: Jep heet legitime portiequote:Op donderdag 26 februari 2009 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, je kan echt wel dingen aanpassen. Heeft mijn moeder ook gedaan.
Mijn twee oudste broers krijgen echt wel iets maar minder...
Kijk, ieder nadeel heeft wederom een voordeelquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:53 schreef aKboR het volgende:
Gisteravond was hier in de buurt de stroom uitgevallen.
Overal donker, ongezellig en niets te doen.
Geen TV geen PC geen verwarming, alleen de muziek van een opwindbare radio.
Dan voel je je wel alleen als single..
Eigenlijk gelukkig maar. Anders had ik over 9 maanden weer vader geworden
Hoeft niet, het schijnt dat je in je testament kan zetten dat je je kinderen onterft.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je houd toch altijd een kindsdeel ? edit: Jep heet legitime portie
Mwoah, het is een hoop lawaai maar er gebeurt weinig hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:02 schreef Ernemmertje het volgende:
Wat een topic titel zegWas ik nog maar single hahaha
Een kennis van mij wilde dat doen, omdat zijn kinderen nooit kwamen etc. maar dat ging niet.. Ze 'moeten' iets hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeft niet, het schijnt dat je in je testament kan zetten dat je je kinderen onterft.
Je kan dat natuurlijk altijd aanvechten. Moet je het wel weten.![]()
Zou me niet verbazen als mijn zus en ik zo in mijn vaders testament staan.
Ben ermee bezigquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, het is een hoop lawaai maar er gebeurt weinig hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zei ik ook minder. Een paar posts terug.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een kennis van mij wilde dat doen, omdat zijn kinderen nooit kwamen etc. maar dat ging niet.. Ze 'moeten' iets hebben.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ben ermee bezig [ afbeelding ]Zal je een handje helpen. KlikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ben ermee bezig [ afbeelding ]Schiet het al op? HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Goeie link misschien dat dit me ouders nog helptquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je houd toch altijd een kindsdeel ? edit: Jep heet legitime portie
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal je een handje helpen. Klik
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:25 schreef falloutboy het volgende:
teeveepee
Anders lees je de pagina in de link ffquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeft niet, het schijnt dat je in je testament kan zetten dat je je kinderen onterft.
Je kan dat natuurlijk altijd aanvechten. Moet je het wel weten.![]()
Zou me niet verbazen als mijn zus en ik zo in mijn vaders testament staan.
Die heb ik gelezen en ik weet wat mijn moeder heeft kunnen regelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Anders lees je de pagina in de link ff![]()
![]()
Maar goed allemaal niet zo interessant Nog mensen single af ?
MNRquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:34 schreef MNR het volgende:
Ow, wat is het leven soms leuk
Ik vind het echt even gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |