Wijffie heel veel sterkte ! Doe wat je hart je ingeeft, dat heb ik de afgelopen tijd wel geleerd ! Onze gedachten zijn bij jou en je familiequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
........................... hij is er niet meer, net overleden..........en ik weet nou niet of ik opgelucht moet zijn dat hij geen pijn meer heeft of dat ik een potje wil gaan zitten janken.
Ben nog het meest onder de indruk van de totale chaos bij mijn 2 tantes, zijn dochters.
jamaar fok! is mijn hobby tochquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:58 schreef Brighteyes het volgende:Die Danny!
Enne Pinq... mss moet jij een hobby zoeken om je aggressie kwijt te raken meid.
Die blog is van een oud klasgenootje/vriendin van mequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:19 schreef Reinhilde het volgende:
Wat goed Sjoeg!
Huuuuuuuuuup. Van wie is die blog in je onderschrift?
oooooh ik las het op zn Engelsquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Zou Bakkerella dan niet leuker zijn? Nu denk ik gelijk aan inbakeren enzo...Hak zeker beter niet kunnen zeggen he?
klinkt ook mal dus blijf maar gewoon reinhilde, jeweets, dat hysterische hormonsterquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef Reinhilde het volgende:
Bakkerella klinkt wel erg hetzelfde als Rockabella!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
klinkt ook mal dus blijf maar gewoon reinhilde, jeweets, dat hysterische hormonster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |