ik heb hongerquote:
vissenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mogge, zeg ff wat voor sterrenbeeld je bent !
die is al geweestquote:
volgens mij moet ik vanavond maar weer eens gaan skaten..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Daghoroscoop Kreeft
22 juni ~ 22 juli
Bevrijd je nu van negatieve gedachten en blijf je doelstellingen trouw. Aangezien nu de tijd voor jou het werk doet, zou je de gebeurtenissen vooral niet moeten versnellen. Gebruik de kracht die je in je hebt..
Gezondheid
Als je het toelaat om lui te zijn, zijn zwembandjes bij de buik en vetrollen misschien wel het gevolg. Volg de raad van je huisarts. Geef eens een feestje..
Liefde
Een oude bekende maakt aanspraak op zijn/haar rechten. Op familiegebied hangt een klein ruzietje in de lucht. Probeer je positieve instelling op je vriend(in) over te brengen..
Werk
Je moet ervoor oppassen, dat je je vermogen niet te boven gaat, anders ben je in moeilijkere perioden sneller kwetsbaar. Het is de moeite waard je te ontwikkelen, want de beste bron voor succes ben jezelf! Maak gebruik van je innerlijke kracht! Laat je niet door afgunst van anderen afbrengen van iets, wat je goed doordacht hebt en waar je achter staat. Neem niet teveel risico, als je niet goed op de hoogte bent..
ik heb niet eens een huisartsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
nou Crazy-P zon huisarts wil ik ook "
Volg de raad van je huisarts. Geef eens een feestje.."
lekker met dit weerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
volgens mij moet ik vanavond maar weer eens gaan skaten..
ik voel die vetrolletjes al groeien.
now this... is my.... BOOOMSTICK!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat doet me denken aan deze film
[ afbeelding ]
als je die kent dan
Daghoroscoop Stierquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef crazy987 het volgende:
WL.
die van mij is stier dan geloof ik
whehequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
now this... is my.... BOOOMSTICK!
nou jij moet ook meer gaan fitnissen staat erquote:
hmmokequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Daghoroscoop Stier
20 april ~ 20 mei
Richt al je aandacht op datgene wat je doet. Denk niet aan mogelijke voordelen of dreigende tegenvallers, vervolg gewoon de weg naar succes die je bent ingeslagen. Je bruist van de energie..
Gezondheid
Hoewel je er nu liever hard tegen aan zou gaan, moet je bedenken dat je je persoonlijkheid moet respecteren, anders kan je ziek worden. Ga eens wat vaker naar buiten om nieuwe energie op te doen. Pas er voor op, dat je jezelf niet overbelast en teveel van je lichaam vraagt..
Liefde
Je zult zien dat waardering tonen voor de ander goed is voor je relatie. Je moet met niemand praten over wat er gebeurt. Word niet meteen overmoedig, als je complimentjes krijgt..
Werk
Laat je nu niet door dagdromerijen afleiden. Beperkende en remmende gebeurtenissen, waarop je niet hebt gerekend, kunnen je vrijheid dwarszitten. Je doet nieuwe indrukken op en maakt goede vrienden..
ja droog zou wel fijn zijn ja..quote:
nog meer ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou jij moet ook meer gaan fitnissen staat er
iets over een deegroller ofzoquote:
dat gaat wel een beetje moeilijk op skatesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ach gewoon hard tussen de druppels doorlopen
bent toch niet van suiker?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat gaat wel een beetje moeilijk op skates
maar op skates loop je niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bent toch niet van suiker?
kijk u snapt emquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar op skates loop je niet zo makkelijk
dat word neukerhm... weer gezelligquote:
nee eerst even praten over afgelope week toen het zo klote gingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
dat word neukerhm... weer gezellig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |