* MaleDuck ziet LL de tuin in lopen en een boom in klimmen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee moest eerst die kleine uit zijn nest halen....
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en hop, de deegroller maar weer![]()
mogge nieuwkomers
.....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom staat je mond open? ik heb geen piemel
dudequote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck ziet LL de tuin in lopen en een boom in klimmen...
MaleDuck is westers gelul niet gewendquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck ziet LL de tuin in lopen en een boom in klimmen...
zullen we dan maar arabisch gaan praten ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MaleDuck is westers gelul niet gewend
sgoe?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we dan maar arabisch gaan praten ?
ook een fijn weekend enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben weg voordat ik straks weer continu de sjaak ben...
* LovelyLady wenst iedereen een hele fijne vrijdag en een fijn weekend
ik ookquote:
ik ookquote:
slecht is door zijn horoscoop ofzo??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:13 schreef Crazy-p het volgende:
begin je ochtend goed.. en lees met je collega's de horoscoop..
waarop 1 van je collega's naar de supervisor gaat om te zeggen dat die toch wel erg slecht is..
waarop we vervolgens allemaal in een deuk liggen.
nee onze horoscoop was wel erg slecht.. of we niet eerder naar huis mochten..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
slecht is door zijn horoscoop ofzo??
kijk eens naar RAMquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
VISSEN
Er kan zich een situatie voordoen waarin u merkt dat dromen kunnen uitkomen als u maar genoeg uw best doet. Treed alles wat vandaag uw pad kruist rustig maar gedecideerd tegemoet. Beteugel uw neiging tot riskant en impulsief gedrag.
nou dat wordt me een dag vandaag
waar heb je dat vandaan??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
VISSEN
Er kan zich een situatie voordoen waarin u merkt dat dromen kunnen uitkomen als u maar genoeg uw best doet. Treed alles wat vandaag uw pad kruist rustig maar gedecideerd tegemoet. Beteugel uw neiging tot riskant en impulsief gedrag.
nou dat wordt me een dag vandaag
mooi, ik ben wegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
RAM
Voel u niet bezwaard als u niet in staat bent aan de wensen van anderen tegemoet te komen. Bekommer u eerst om uw eigen verlangens, zeker als u meestal degene bent die gunsten verleent en adviezen geeft zonder daar iets voor terug te krijgen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
RAM: u heeft nog 2 uur voordat er een Deegroller het punt bereikt wat nog nooit de zon heeft gezien.
zozo ,
sommige dingen kloppen welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
Daghoroscoop Ram
21 maart ~ 19 april
Ga eens, indien mogelijk, lekker naar buiten. Alles lijkt in orde te zijn. Stel je niet te bescheiden op..
Gezondheid
Je zult je beter voelen, als je eens wat stoom afblaast. Ga bij het ontwerpen van een fitnessplan uit van je eigen verantwoordelijkheid. Je lichaam heeft deze dagen veel behoefte aan een opkikker..
Liefde
Ga niet bij de pakken neerzitten, maar gebruik je vindingrijkheid, dan kun je misschien ook een negatieve gebeurtenis ten goede keren. Een bericht, waarop je helemaal niet meer hebt gerekend, komt toch nog binnen. Er hoopt iemand op jouw troostende woorden, ookal heeft die persoon dat in jouw ogen misschien niet verdient..
Werk
Je bent positief ingesteld en je vervult je functie vol zelfvertrouwen. Je maakt een uitstekende indruk en je kunt je standpunten overtuigend verdedigen. Je uitstekende organisatorische kwaliteiten zullen je helpen alles goed voor elkaar te krijgen..
de 18equote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan??
en dank je voor het posten van de horoscoop van mijn vriendin![]()
dan ben je zeker binnenkort jarig
een anusharkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de 18e
wat voor sterrebeeld ben jij ?
huh?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een anushark [ afbeelding ]
quote:
ik ben ook de 18e geborenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de 18e
wat voor sterrebeeld ben jij ?
dat is ook een liedje van bassie en adriaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
Daghoroscoop Leeuw
23 juli ~ 22 augustus
Wees niet te zeker van jezelf. Bij het plannen van activiteiten kun je de tijd nemen, dat heb je nu genoeg. Laat je niet door mensen ergeren, die het niet goed met je voor hebben..
Gezondheid
Je mist je normale, stabiele levenslust. Stel eens een fruitdag in. In plaats van te wachten op opdrachten, neem je zelf het initiatief en voer je je werk in een vlot tempo uit..
Liefde
Ookal ben je dolgelukkig, vergeet niet een ander te helpen. Neem niet alles zo hoog op. Laat je bij een besluit door je gevoel leiden en niet door je verstand, anders dreigt er jaloezie, die niet zonder gevolgen kan blijven..
Werk
Je stemming is momenteel niet zo stabiel als anders en ook het denken gaat wat langzamer vandaag. Ook al is het ontzettend moeilijk voor je, ik ben ervan overtuigd, dat je deze magere tijd door spaarzaam zijn kunt overbruggen. Na regen komt zonneschijn..
mogguhquote:
mogguh! wat voor sterrebeeld ben jij ?quote:
mogge, zeg ff wat voor sterrenbeeld je bent !quote:
hijs fijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
Daghoroscoop Leeuw
23 juli ~ 22 augustus
Wees niet te zeker van jezelf. Bij het plannen van activiteiten kun je de tijd nemen, dat heb je nu genoeg. Laat je niet door mensen ergeren, die het niet goed met je voor hebben..
Gezondheid
Je mist je normale, stabiele levenslust. Stel eens een fruitdag in. In plaats van te wachten op opdrachten, neem je zelf het initiatief en voer je je werk in een vlot tempo uit..
Liefde
Ookal ben je dolgelukkig, vergeet niet een ander te helpen. Neem niet alles zo hoog op. Laat je bij een besluit door je gevoel leiden en niet door je verstand, anders dreigt er jaloezie, die niet zonder gevolgen kan blijven..
Werk
Je stemming is momenteel niet zo stabiel als anders en ook het denken gaat wat langzamer vandaag. Ook al is het ontzettend moeilijk voor je, ik ben ervan overtuigd, dat je deze magere tijd door spaarzaam zijn kunt overbruggen. Na regen komt zonneschijn..
weet ik veelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh! wat voor sterrebeeld ben jij ?
Daghoroscoop Kreeftquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:45 schreef Crazy-p het volgende:
WL doe dat eens voor kreeft wil je?
mogguh! wat voor sterrebeeld ben jij ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |