Gek genoeg dacht ik na die 3 goede voorzetten aan Sno.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:46 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Idd, er werd veel meer druk gezet daarna. Helaas hadden we geen echte centrumspits, anders waren er wat meer nuttige voorzetten (en dus kansen) uitgekomen denk ik.
Oh ja, ik moet ook nog ff: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef ARR-I het volgende:
Wat een ontlading hier zeg, bier zit op het plafond
gewoon zelf stoken joh, doen die polen ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:54 schreef Pieter-utd het volgende:
Helaas is hier de whiskey op, dus het wordt niet echt een feest
Dat was vorige week nog 25 euro.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:58 schreef Noshiba het volgende:
OMG retoutje naar marseille kost avn 11 tot 13 maart 77 euro incl belastingen
Ja, met Turkish Airlines zeker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat was vorige week nog 25 euro.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, met Turkish Airlines zeker.
Zenith heeft een redelijk makkelijke tegenstander, CSKA niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:57 schreef Morendo het volgende:
CSKA en Zenith zijn erg goed, maar verder hebben we niemand te vrezen.
Belasting voor marseille aeroporte is al 40 euroquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat was vorige week nog 25 euro.
geen geld man. boeken!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:58 schreef Noshiba het volgende:
OMG retoutje naar marseille kost avn 11 tot 13 maart 77 euro incl belastingen
Niemand houdt ons meer tegen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:54 schreef Dvm86 het volgende:
AC Milan er uit wooh
Ik kan het nog steeds niet goed zien. Ik neig naar wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:02 schreef Dvm86 het volgende:
Was die eerste goal van Fiorentina nou hands of niet?
neequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:02 schreef Dvm86 het volgende:
nee leek wel zo, maar Lindgren kopte hem. Maar volgens mij is een slaande beweging naar de bal ook verboden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:02 schreef Dvm86 het volgende:
Kopenhagen er ook uit iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Niemand houdt ons meer tegen.
Dat wil Leo niet langer.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:03 schreef Longmen het volgende:
Die Leo gewoon niet laten gaan. Die gozer is gewoon een ideale supersub.
Dat moet hij wel willen zijn...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:03 schreef Longmen het volgende:
Leondardo moet gewoon naar de psycholoog gestuurd worden, waarom kan hij niet vanaf het beginsignaal zo spelen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:03 schreef Longmen het volgende:
De nummer vijf van Spanje? Moeten wij toch kunnen pakkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:05 schreef Saekerhett het volgende:
Off topic: Valencia - Dinamo Kiev 2-2 tussenstand
Dus misschien weer een potentiele winnaar eruit!
dat shirt ook vanavond.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:07 schreef Fortitudo het volgende:
urby heeft de baard in de keel gekregen![]()
Ik vond Perez en Babel ook altijd goed als ze invielen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Leo is echt de beste invaller die ik ooit heb gezien. En ook echt alleen als invaller. Die jongen moet nooit in de basis beginnen.
MAARTEN MOET IN DE ZOMER VERKOCHT WORDENquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is simpel. Maarten is gewoon nummer 1.
Kenneth.Altijd zo bescheiden.
Wat mij betreft blijf je voorlopig lekker onder de lat. Maar dat zal wel niet gebeuren.
Sowieso alle sterke tegenstanders erin laten, want daartegen kan Ajax het blijkbaar wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
De nummer vijf van Spanje? Moeten wij toch kunnen pakken
Instelling van kenneth isquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:07 schreef Noshiba het volgende:
Chille reactie van kenneth
Steek zowieso in de zomer verkopen!
Tja het was ook op het nippertje tegen de nummer 4 van Italiëquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
De nummer vijf van Spanje? Moeten wij toch kunnen pakken
We spelen dan ook niet in de Champions League, dus dat scheelt ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:09 schreef Pieter-utd het volgende:
Kopenhage ligt eruitMochten we nog verder komen, loten we in ieder geval niet Kopenhage
Naar welke buitenlandse club moet hij toe dan? Scunthorpe United ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:08 schreef Noshiba het volgende:
[..]
MAARTEN MOET IN DE ZOMER VERKOCHT WORDEN
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:07 schreef Fortitudo het volgende:
urby heeft de baard in de keel gekregen![]()
Al lenen ze hem uit, ajax moet weer eens kampioen worden en dat zie ik helaas niet met stekelenburg gebeuren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Naar welke buitenlandse club moet hij toe dan? Scunthorpe United ofzo?
de Spurs kunnen nog wel een keeper gebruikenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Naar welke buitenlandse club moet hij toe dan? Scunthorpe United ofzo?
Kan iemand die kut kanker kut commentator is even een kogel door de kop jagen...Ik heb in mijn hele leven nog nooit zoiets verschrikkelijks gehoord !!!!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Urquhart het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum17/115-21.php
Dit is ook smullen nu
Dat zag er niet best uit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef denthemen het volgende:
Hoe is het btw met onze kale gigant Gabri?
Eensch. Maar Stekelenburg overschat zichzelf een beetje denk ik. Hij wordt heus niet de opvolger van Edwin van der Sar bij Man Utd. Maar goed, hij is natuurlijk wel een international, dat opent altijd wel een paar deuren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Al lenen ze hem uit, ajax moet weer eens kampioen worden en dat zie ik helaas niet met stekelenburg gebeuren.
quote:
Heatwave in extase, mooier dan dit wordt het niet.quote:
Ik zeg: inlijsten!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heatwave in extase, mooier dan dit wordt het niet.
Als er iets te vieren valt doe ik het ook hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heatwave in extase, mooier dan dit wordt het niet.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Urquhart het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum17/115-21.php
Dit is ook smullen nu
Uit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:14 schreef w00h00 het volgende:
spelen we eerst thuis of uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |